Ik heb ze nooit gespeeld, 360 gehad. Dus topnieuws voor mijquote:Op donderdag 4 juni 2015 09:49 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Replaystation
Wil ze weer opnieuw spelen, zal ongetwijfeld wel dit jaar komen met de delay van Uncharted 4
bloodborne maakt ook wel een goede kans denk ikquote:
Gast wat ben je voor nep gamert manquote:Op woensdag 3 juni 2015 16:20 schreef HeatWave het volgende:
Dit zien en dan die flut-games die je op PS+ krijgt (op MG na dan).
Ik viel letterlijk in slaapquote:Op donderdag 4 juni 2015 10:00 schreef PBateman1978 het volgende:
Ground Zeroes was ik alweer snel klaar mee, die ellenlange cutscenes altijd in MGS....
Als exclusive zeker.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
bloodborne maakt ook wel een goede kans denk ik
alleen al als je naar 't aantal sales kijkt
quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:45 schreef Retarded het volgende:
[ afbeelding ]
Gelekt vanaf de US PS mobile app. Zo is TLOU remaster ook gelekt vorig jaar! I'm so happy right now
Dat zou echt zo tof zijn idd. En gezien de hoeveelheid van de info die klopt uit dat bericht heb ik toch wel stiekem hoop.quote:
Voor mij wordt het kiezen tussen W3, FA4, BB en MGSV. 2015quote:
... en dan vergeet je nog No Man's Sky, Rime, Arkham Knight, etc etc.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:28 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Voor mij wordt het kiezen tussen W3, FA4, BB en MGSV. 2015
Ik denk niet dat NMS dit jaar nog uit gaat komen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... en dan vergeet je nog No Man's Sky, Rime, Arkham Knight, etc etc.
Alleen Wii gehad, dus van mij mag deze ook wel komen. Heb me uitstekend vermaakt met TLOU en als ik al die positieve dingen hoor over Uncharted, dan mag het komen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:32 schreef Retarded het volgende:
[..]
Ik heb ze nooit gespeeld, 360 gehad. Dus topnieuws voor mij
Mwah, we zien nu al 1-2 jaar best goede kwaliteit in-game beelden en gameplay, dus het zit toch al een aardig poosje in die laatste face. Ik verwacht toch wel binnen 4-5 maanden ermee aan de slag te kunnen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:41 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik denk niet dat NMS dit jaar nog uit gaat komen.
Uncharted 2 Among Thieves is briljantquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:44 schreef Morri het volgende:
[..]
Alleen Wii gehad, dus van mij mag deze ook wel komen. Heb me uitstekend vermaakt met TLOU en als ik al die positieve dingen hoor over Uncharted, dan mag het komen.
Volgens mij hebben we alleen dat ene filmpje gezien vorig jaar en voor de rest niet veel meer. Maar ik hoop het ook hoor. Dat ene filmpje was wel weer genoeg om te zien dat NMS de GOAT gaat worden, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mwah, we zien nu al 1-2 jaar best goede kwaliteit in-game beelden en gameplay, dus het zit toch al een aardig poosje in die laatste face. Ik verwacht toch wel binnen 4-5 maanden ermee aan de slag te kunnen.
Eerste trailer deed me niet zoveel ivm beetje onaantrekkelijke kleuren (beetje te hard paars, oranje, etc etc), maar dat zag er in latere beelden al beter uit... en hopelijk wordt het gewoon een fijne 'zen' game, die je even heerlijk een uurtje tussendoor kunt spelen, gewoon beetje vliegen, ontdekken, etc etc etc.
quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:50 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we alleen dat ene filmpje gezien vorig jaar en voor de rest niet veel meer. Maar ik hoop het ook hoor. Dat ene filmpje was wel weer genoeg om te zien dat NMS de GOAT gaat worden, dat dan weer wel.
Volgens mij komt het eerste filmpje van de E3 van vorig jaar.quote:
Ik hou het bij de Steam versie.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:01 schreef mtchel112 het volgende:
Iemand hier die payday 2 crimewave edition voor de ps4 gaat halen?
Lijkt mij leuk om een paar vaste gasten te hebben om heists te doen.
doel: niets. Mwoa geen GOAT voor mijquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:50 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Dat ene filmpje was wel weer genoeg om te zien dat NMS de GOAT gaat worden, dat dan weer wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |