abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153243629
quote:
7s.gif Op donderdag 4 juni 2015 12:22 schreef Pheno het volgende:

[..]

doel: niets. Mwoa geen GOAT voor mij :N
Waarom denken mensen toch dat er geen doel in dat spel zit? Het is helemaal geen sandbox.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_153243660
Je hebt 3 soorten ships, om te traden, minen en om te vechten. Het doel is om het midden van het universum te bereiken en om daar te komen moet je vechten, minen, traden, daarmee nieuwere en betere shit bouwen om weer dieper in het universum te komen etc.
  donderdag 4 juni 2015 @ 12:31:42 #128
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_153243802
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 12:25 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Je hebt 3 soorten ships, om te traden, minen en om te vechten. Het doel is om het midden van het universum te bereiken en om daar te komen moet je vechten, minen, traden, daarmee nieuwere en betere shit bouwen om weer dieper in het universum te komen etc.
Als je het zo uitlegt klinkt het toch wel interessanter...

Bij die trailers zie je geen kut behalve dat ze rondvliegen
Irene is bae <3
pi_153243804
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 12:24 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Waarom denken mensen toch dat er geen doel in dat spel zit? Het is helemaal geen sandbox.
omdat de ontwikkelaar het eigenlijk zelf aan geeft? Ze hebben er zelf maar een doel aangegeven door te zeggen dat je naar het midden van het universum moet of zo. Maar alles gaat om sandbox verkenning, of jij ooit dat doel behaald roest totaal niet :P

Prima als mensen met tijd te veel het leuk vinden. Maar ik heb tegenwoordig niet zo vee tijd meer, dus die immersie za aan me voorbij gaan. Ook een reden dat ik spellen als The Witcher aan me voorbij laat gaan: als ik in het spel zit ben ik uren verder op een avond en dat gaat bij mij dus niet :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_153243829
Pheno, nu je er toch bent, komt er nog een Heroes of the Storm review?
  donderdag 4 juni 2015 @ 12:35:47 #131
375756 Jungle_Jim
samurai cop
pi_153243882
Mijn god, super exploding zoo :{ zo'n spel kan ik zelf ook maken :{
MGS is wel tof, best lastig ook nog.
Wie dit leest is hek.
pi_153243886
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 12:33 schreef Cikx het volgende:
Pheno, nu je er toch bent, komt er nog een Heroes of the Storm review?
yup, maar die kregen we gisteren pas binnen. Maar er gaan er twee mee aan de slag die het al in beta speelden.
pi_153243920
quote:
7s.gif Op donderdag 4 juni 2015 12:36 schreef Pheno het volgende:

[..]

yup, maar die kregen we gisteren pas binnen. Maar er gaan er twee mee aan de slag die het al in beta speelden.
Top, het is trouwens al twee weken gratis te downloaden. :P
pi_153243994
quote:
12s.gif Op donderdag 4 juni 2015 12:31 schreef Pheno het volgende:

[..]

omdat de ontwikkelaar het eigenlijk zelf aan geeft? Ze hebben er zelf maar een doel aangegeven door te zeggen dat je naar het midden van het universum moet of zo. Maar alles gaat om sandbox verkenning, of jij ooit dat doel behaald roest totaal niet :P

Prima als mensen met tijd te veel het leuk vinden. Maar ik heb tegenwoordig niet zo vee tijd meer, dus die immersie za aan me voorbij gaan. Ook een reden dat ik spellen als The Witcher aan me voorbij laat gaan: als ik in het spel zit ben ik uren verder op een avond en dat gaat bij mij dus niet :P
Naja, het is gewoon een grote open wereld waarin ongedwongen verkennen en avonturieren uiteraard een groot aspect van de gameplay zijn, maar wel met een concreet doel en een duidelijke manier om dat doel te bereiken. Bij een echte sandbox creëer je je eigen doelen, of niet. Tuurlijk kun je eindeloos blijven exploren zonder het doel te willen bereiken, maar dat kan bij iedere open world game.

Hier een mooi stukje:

quote:
When I talk about No Man’s Sky, either on the site or with friends, I typically get one of two reactions. It’s either, “That sounds cool,” or “That sounds cool, but what’s the point?” I get it; a lot of people like to play games with a greater purpose in mind. They want to rescue a princess or kill the bad guy or save the universe – possibly even all three at once. Hello Games’ spacefaring adventure isn’t easily explained, and the fact that the studio doesn’t want to reveal all of its secrets doesn’t make it any easier. That doesn’t mean that there isn’t a goal in the game, for people who want more than simply idling through space, scanning planets, and gathering minerals. There’s a central mystery at the center of the game’s galaxy, and we’re sharing all we currently know about it
quote:
You begin the game on a planet, one of hundreds of millions that circle the outer edges of the galaxy. It’s assigned to you randomly, and the odds that you’ll be someplace that another player has set foot on is infinitesimal. If you take a short walk from your starting position, you’ll come upon your first spaceship. It’s slow and weak, but it’ll allow you to get off the planet’s surface and into orbit, where you’ll chart your next move.

Pulling up the galaxy map will provide a better view of your relative position in the galaxy. Your starting planet is one of several in a solar system. Each procedurally generated planet is home to one of several resources, which have their own value depending on its scarcity. When you’re on a planet’s surface, you can scan your surroundings. Valuable commodities are highlighted by a grid-like overlay. Blasting the resources with your multitool harvests them. You can sell your finds at space stations – every solar system has one – or deposit them at trading posts that dot some planets’ surfaces. When you have enough money, you can buy additional fuel for your ship. You’ll need that for the next step in your journey.
quote:
2. Building Your Strength
You don’t upgrade your ship in No Man’s Sky. Instead, you purchase new ships. Better ships will have better attributes, including more powerful shields, the ability to withstand harsher environments, and more storage capacity. The last component will be of particular interest for goal-oriented players. Storage capacity refers to both the amount of resources you can carry, as well as fuel. You’ll naturally burn fuel to travel to other solar systems, and your starting ship won’t allow you to travel far.

When you pull up the galaxy map, you’re free to explore beyond your ship’s capabilities. If you zoom all the way out, you’ll notice something interesting in the center of the galaxy. That, ladies and gentlemen, is your goal. The game won’t explicitly state this to the player; you don’t come upon mission logs or distress beacons that guide you in that direction. Instead, players will start to figure out that working your way from the outside in increases your chances of finding better resources. And it’s hard not to notice that strange, fiery-looking object in the middle of the galaxy. It’s up to players to find that out for themselves.

“If you play Minecraft there is no prompt to do anything,” Murray says. “The things I would say is that there are better ships, better weapons, better suit upgrades towards the center of the galaxy. And you’ll go out looking for those and you will find that they are towards the center of the galaxy, but we never say ‘go to the center of the galaxy.’”
quote:
Stripped to its most ludicrously basic level, here’s The Point of No Man’s Sky: Harvest resources (or fight A.I.-controlled ships) to acquire wealth. Purchase and refuel a new ship. Head deeper into the galaxy, toward the center. Repeat. Of course, reducing it to that degree eliminates everything that makes the game so incredible, including the wondrous sense of exploration and discovery, but that’s the core of its gameplay loop.
http://www.gameinformer.c(...)aspx?PostPageIndex=1

Als je het hebt over een game zonder een doel dank denk ik aan een 'Flower', of 'Proteus'. Maar tijd heb je er wel voor nodig inderdaad, als je dat niet hebt dan gaat het denk ik sowieso niks worden :P
pi_153243998
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 12:35 schreef Jungle_Jim het volgende:
Mijn god, super exploding zoo :{ zo'n spel kan ik zelf ook maken :{
MGS is wel tof, best lastig ook nog.
Super Exploding Zoo is hartstikke tof juist, wordt snel erg moeilijk. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_153244037
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 12:37 schreef Cikx het volgende:

[..]

Top, het is trouwens al twee weken gratis te downloaden. :P
klopt, maar dit is wat meer volledig dan die free edition :P
pi_153244096
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 12:41 schreef Miauw_Zedong het volgende:

Maar tijd heb je er wel voor nodig inderdaad, als je dat niet hebt dan gaat het denk ik sowieso niks worden :P
vandaar dat ik zeg dat het voor mij geen GOAT wordt :P

Ik vermaak me tegenwoordig vooral in de trein met handheld/iOS. Zeg maar de gratis ps plus games
pi_153244142
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juni 2015 12:45 schreef Pheno het volgende:
Ik vermaak me tegenwoordig vooral in de trein met handheld/iOS. Zeg maar de gratis ps plus games
Hearthstone en 3 Kingdom Rush releases, red ik het mee van Groningen tot Maastricht. ;)
pi_153244166
Ik speel wel eens flappybird maar voor de rest zit ik lekker op Reddit in de trein :P Zit er wel aan te denken om heartstone te proberen nu Gwent me zo goed bevalt.
  donderdag 4 juni 2015 @ 12:47:56 #140
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_153244170
MGS heeft echt een goede indruk achtergelaten met die psn plus game. Wat een graphics en ambiance.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  donderdag 4 juni 2015 @ 12:50:44 #141
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_153244254
quote:

[..]

Download Brave Frontier _O_
Irene is bae <3
  donderdag 4 juni 2015 @ 12:51:43 #142
375756 Jungle_Jim
samurai cop
pi_153244287
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 12:41 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Super Exploding Zoo is hartstikke tof juist, wordt snel erg moeilijk. :)
kan best, maar de gameplay zuigt :P zou dit op mn ipad niet eens spelen.
Wie dit leest is hek.
  donderdag 4 juni 2015 @ 12:52:40 #143
375756 Jungle_Jim
samurai cop
pi_153244321
quote:

[..]

Great big war game, beste ios strategy game _O_ samen met xcom.
Wie dit leest is hek.
pi_153244394
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 12:51 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

kan best, maar de gameplay zuigt :P zou dit op mn ipad niet eens spelen.
Soort Tower Defence, ik vind het iig leuk. :P
pi_153244432
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 12:52 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

Great big war game, beste ios strategy game _O_ samen met xcom.
Doe mij maar Final Fantasy Tactics. Dat job systeem _O_
pi_153244487
De beste strategy game op iOS:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_153244617
Oh en als iemand Wander wilde aanschaffen....

pi_153244651
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 13:04 schreef PBateman1978 het volgende:
Oh en als iemand Wander wilde aanschaffen....

Ik zag een nikszeggende trailer waarin elk character er hetzelfde uit zag, en waarin je volgens mij niets kon doen, behalve rondlopen.
pi_153244663
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 13:05 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik zag een nikszeggende trailer waarin elk character er hetzelfde uit zag, en waarin je volgens mij niets kon doen, behalve rondlopen.
Dat klopt wel ja, is een MMO zonder actie/combat schijnt.
Maar technisch ''een pareltje'' zoals je kunt zien....... :')
pi_153244691
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 13:06 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dat klopt wel ja, is een MMO zonder actie/combat schijnt.
Maar technisch ''een pareltje'' zoals je kunt zien....... :')
Ik heb sowieso geen interesse meer in MMO's, dus was deze toch al voorbij gelopen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')