Zit geen USB bij en als het goed is laad de controller gewoon. In japan zijn ze goedkoperquote:Op donderdag 4 juni 2015 18:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Is de Dualshock 4 in het buitenland trouwens ook ~60 euro of is die daar goedkoper te halen? Ik wil er eentje kopen
Oh en leveren ze een usb kabel bij de controller en kan die via de pc opgeladen worden?
Ik heb geen PS4, dus ik wil hem via de pc laden (of ik moet een apart laadstation kopen). Hoe laad je de controller normaal op?quote:Op donderdag 4 juni 2015 18:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zit geen USB bij en als het goed is laad de controller gewoon. In japan zijn ze goedkoper
Mijn usb ingang aan de voorkant van mijn pc is kut dus werkt niet lekkerquote:Op donderdag 4 juni 2015 18:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik heb geen PS4, dus ik wil hem via de pc laden (of ik moet een apart laadstation kopen). Hoe laad je de controller normaal op?
NEEEEE, wat een bagger controllerquote:Op donderdag 4 juni 2015 18:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Maar er kan dus wel gewoon een usb kabeltje in de controller of zit er een aparte aansluiting op? Ik dacht te herinneren dat er zo'n blok aan moest gehangen worden.
-edit-
Overigens mensen hier die de dual shock 3 boven de dual shock 4 prefereren?
Controller heeft een micro usb aansluiting. Dus als je een android heb past het meestalquote:Op donderdag 4 juni 2015 18:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Maar er kan dus wel gewoon een usb kabeltje in de controller of zit er een aparte aansluiting op? Ik dacht te herinneren dat er zo'n blok aan moest gehangen worden.
-edit-
Overigens mensen hier die de dual shock 3 boven de dual shock 4 prefereren?
Ah prima, moet dus verder geen probleem voor mij zijnquote:Op donderdag 4 juni 2015 18:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Controller heeft een micro usb aansluiting. Dus als je een android heb past het meestal
quote:Op donderdag 4 juni 2015 18:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ah prima, moet dus verder geen probleem voor mij zijn
Ben paar dagen geleden aan Kingdom Hearts 1 begonnen maar PS controller is dan lekkerder
Jep, ik gebruik m'n WiiU pro controller ook via bluetoothquote:Op donderdag 4 juni 2015 19:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]Heb je ook al bluetooth? Dan kan je gewoon wireless
Wut die werkt ook op de PC? Nog nooit aan gedacht eigenlijkquote:Op donderdag 4 juni 2015 19:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jep, ik gebruik m'n WiiU pro controller ook via bluetooth
Jepquote:Op donderdag 4 juni 2015 19:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Wut die werkt ook op de PC? Nog nooit aan gedacht eigenlijk
Ja ging zelfs sneller in slaap stand.quote:Op donderdag 4 juni 2015 18:11 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Avengers 4p co-op game zoals Fantastic Four op de ps2
Maar je downloads blijven wel doorgaan?
Op de ps3 neem ik aan?quote:Op donderdag 4 juni 2015 18:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ah prima, moet dus verder geen probleem voor mij zijn
Ben paar dagen geleden aan Kingdom Hearts 1 begonnen maar PS controller is dan lekkerder
Nee via een emu, vandaar dat ik hem voor de pc nodig hebquote:Op donderdag 4 juni 2015 19:42 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Op de ps3 neem ik aan?
Kingdom hearts 2 heb ik op 100 procent uitgespeeldgeen plat trouwens..
Kwalitatief waren ze beter de 3'squote:Op donderdag 4 juni 2015 21:14 schreef Tortugal het volgende:
Dual Shock 3 was echt een waardeloos stuk plastic vergeleken met de 4 zeg, als ik zo'n ding weer in mijn handen heb krijg ik al spontaan pijn in mijn duimen.
Qua 'feel' is de DS4 zeker beter en steviger, met betere d-pad, triggers, analoge sticks, etc etc.quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:14 schreef Tortugal het volgende:
Dual Shock 3 was echt een waardeloos stuk plastic vergeleken met de 4 zeg, als ik zo'n ding weer in mijn handen heb krijg ik al spontaan pijn in mijn duimen.
In Hong Kong rond de 30-35 euro, waarschijnlijk mede omdat je daar geen BTW (sales-tax) hebt.quote:Op donderdag 4 juni 2015 18:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Is de Dualshock 4 in het buitenland trouwens ook ~60 euro of is die daar goedkoper te halen? Ik wil er eentje kopen
Oh en leveren ze een usb kabel bij de controller en kan die via de pc opgeladen worden?
Mja komt zeker nog wat verzendkosten boven op en redelijke levertijd.quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
In Hong Kong rond de 30-35 euro, waarschijnlijk mede omdat je daar geen BTW (sales-tax) hebt.
YiLong neemt ze wel mee tussen zijn gedragen onderbroeken als hij weer eens naar HK gaat hoor. Controllers voor alle FOK!kers!quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mja komt zeker nog wat verzendkosten boven op en redelijke levertijd.
Waarom zou ik dat doen als mijn DS4 het nog prima doetquote:Op donderdag 4 juni 2015 22:34 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Of Jiang laat gewoon gratis een pallet vol controllers jatten opsturen door die matties van 'm.
Of weinig verrassingen meer over, is ook wel eens zo geweest. Maar ik zie het ook liever positief in.quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ehm, dat bedoel ik dus. Er komen waarschijnlijk een shitload aan aankondigingen, dus nu heb je al ontwikkelaars die nu alvast hun dingetjes online gooien, omdat ze weten dat het straks idd wat ondergesneeuwd zou kunnen raken....
Oftewel, we kunnen veel verwachten deze E3.
Ik heb postduiven afgericht om vanuit HK naar NL te vliegen met een pakketje om hun nek...quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
YiLong neemt ze wel mee tussen zijn gedragen onderbroeken als hij weer eens naar HK gaat hoor. Controllers voor alle FOK!kers!
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 01:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is dat Bloodborne echt zo moeilijk ?
Hoor er dingen over dat reviewers het opgegeven hebben.
Ik weet niet of ik er wel aan wil beginnen.
Mensen die zeggen dat de controls houterig zijn hebben de game nog nooit gespeeld of zijn simpelweg te slecht voor een From Software game.quote:Op zondag 31 mei 2015 07:02 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Als je een luie gamer bent zonder doorzettingsvermogen en niet in staat is om enige effort in een game te steken, zoals zelf dingen uitzoeken door te proberen of met behulp van het internet dan is het een moeilijke game.
Is dat wel je ding dan is de game gewoon prima te doen, en zal je een unieke ervaring opdoen die alleen From Software games je kunnen geven. Progressie boeken in een game als BB geeft echt extreem veel voldoening.
Ik mis de extreem strakke combat en controls soms wel eens bij The Witcher 3.....
Ik heb bij een vriend wel eens Dark Souls gezien maar die speelt dat uren achter elkaar.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 01:47 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
[..]
Mensen die zeggen dat de controls houterig zijn hebben de game nog nooit gespeeld of zijn simpelweg te slecht voor een From Software game.
Ja, kan prima. Tijd vliegt op zich ook wel voorbij hoor wanneer je dat speelt, en je kunt gewoon van kampvuur naar kampvuur gaan.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 01:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb bij een vriend wel eens Dark Souls gezien maar die speelt dat uren achter elkaar.
Kan je dit ook doen als je een leven hebt ??
Zoveel uur ben je niet kwijt hoor.... denk een uurtje of 50/60 max voor een playthrough?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 01:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb bij een vriend wel eens Dark Souls gezien maar die speelt dat uren achter elkaar.
Kan je dit ook doen als je een leven hebt ??
Ik lees dingen als dit spel is gemaakt om gamers te pesten.. Probleem is als ik ergens aan begin wil ik het ook afmaken.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 01:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ja, kan prima. Tijd vliegt op zich ook wel voorbij hoor wanneer je dat speelt, en je kunt gewoon van kampvuur naar kampvuur gaan.
Grote onzin, BB is altijd fair. Altijd.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 02:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik lees dingen als dit spel is gemaakt om gamers te pesten.. Probleem is als ik ergens aan begin wil ik het ook afmaken.
Nee, het is uitdagend, maar wel eerlijk. Als je dood gaat, is het je eigen tekortkoming, en niet vervelend goedkoop valsspelen door de game ofzo. Je wordt ook gewoon steeds beter. Je leert van je fouten en komt steeds verder.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 02:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik lees dingen als dit spel is gemaakt om gamers te pesten.. Probleem is als ik ergens aan begin wil ik het ook afmaken.
Dat klinkt wel tof maar ik lees ook dingen als hordes vijanden die net voor de nieuw checkpoint staan. En bij die vriend van mij had ik al gezien dat je voor bepaalde vijanden gewoon beter eerst weg kan rennen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 02:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, het is uitdagend, maar wel eerlijk. Als je dood gaat, is het je eigen tekortkoming, en niet vervelend goedkoop valsspelen door de game ofzo. Je wordt ook gewoon steeds beter. Je leert van je fouten en komt steeds verder.
Over Bloodborne kan ik weinig zeggen, want die heb ik niet gespeeld, maar de eerste Dark Souls wel (niet uitgespeeld, want HDD crash en geen zin om helemaal overnieuw te beginnen, mede omdat ik genoeg andere games heb/had...), en daar kon je redelijk overleven als je gewoon goed oplette en dus steeds beter werd...quote:Op vrijdag 5 juni 2015 02:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat klinkt wel tof maar ik lees ook dingen als hordes vijanden die net voor de nieuw checkpoint staan. En bij die vriend van mij had ik al gezien dat je voor bepaalde vijanden gewoon beter eerst weg kan rennen.
* met zakje nootjes op het balkon gaat staanquote:Op vrijdag 5 juni 2015 01:39 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik heb postduiven afgericht om vanuit HK naar NL te vliegen met een pakketje om hun nek...
De douche als je na een dag/avond/nacht klaar bentquote:Op donderdag 4 juni 2015 14:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Waar kijk jij eigenlijk het meeste voor naar uit van de E3, Pheno?
Ik heb hem al in huis omdat die in de Bundle zat bij mijn ps4. Het is alleen ik wil ook heel graag Assassins Creed halen en dragonball z dlc.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 02:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Over Bloodborne kan ik weinig zeggen, want die heb ik niet gespeeld, maar de eerste Dark Souls wel (niet uitgespeeld, want HDD crash en geen zin om helemaal overnieuw te beginnen, mede omdat ik genoeg andere games heb/had...), en daar kon je redelijk overleven als je gewoon goed oplette en dus steeds beter werd...
Kijk, zoals we al aangeven, het is gewoon uitdagend, dus er komen ook momenten dat je denkt:'hoe de fuck ga ik dit doen!?'. De games worden niet voor niets gepromoot met beloftes dat je veel zult sterven...Je gaat gewoon regelmatig dood, en dan denk je 'kut', en dan probeer je het opnieuw, en dan ga je weer dood, maar het gaat al ietsjes beter, en na een paar keer heb je het door en versla je die vijand en heb je een overwinning op de tegenstander maar ook op jezelf bereikt...
Maar als je twijfelt, dan gewoon even een paar maandjes wachten op een mooie pricedrop ofzo. Die game blijft wel goed, maar als hij voor jou dan niet echt jouw ding is, dan heb je er niet teveel geld aan uitgegeven.
Gewoon spelen, en niet meteen opgevenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb hem al in huis omdat die in de Bundle zat bij mijn ps4. Het is alleen ik wil ook heel graag Assassins Creed halen en dragonball z dlc.
Dus twijfel een beetje om hem niet te ruilen bij gameshop Twente.
Die heb ik zeer hoog op mijn to buy lijstje staanquote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:54 schreef Radjan het volgende:
Oh my god, wat is the Witcher toch een uber game echt genietenWou ik gewoon even kwijt.
Ik zou nu ook genieten als ik die xp bug niet hadquote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:54 schreef Radjan het volgende:
Oh my god, wat is the Witcher toch een uber game echt genietenWou ik gewoon even kwijt.
Heb tussendoor ook nog The last of us om te spelen ik moet gewoon geduld hebben met Assassins.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Gewoon spelen, en niet meteen opgeven![]()
En als je het écht niets vind kun je hem altijd nog verkopen.
twitter:PlayStationEU twitterde op vrijdag 05-06-2015 om 11:02:49Flash sale! Bloodborne discounted on PlayStation Store this weekend. Get it: http://t.co/8BGisN4rij http://t.co/2lI6080iSP reageer retweet
hier ook, al iets van een week nauwelijks gespeeld. Mag hopen dat het na dit weekend gefixed isquote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:03 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ik zou nu ook genieten als ik die xp bug niet had
Je hebt windows xp op de ps4?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:03 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ik zou nu ook genieten als ik die xp bug niet had
Bekend 'probleem'quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb tussendoor ook nog The last of us om te spelen ik moet gewoon geduld hebben met Assassins.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |