Die onthoudt het wel, naar mijn weten.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als je de ps4 uitzet terwijl je download onthoudt dat ding het dan of moet je opnieuw beginnen?
ik mooi niet anders speel ik het volgens mij nooit uit.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
Die sidequests![]()
Ik ga die expansion pass kopen
Oh hm raar bij mij deed die dat niet waardoor ik nu opeens opnieuw moet beginnen en dus helemaal geen zin hebquote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:53 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
gaat automatisch bij zo'n upgradeshopskeletding
Ik verwacht dit jaar geen spel die hier overheen zal gaan.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:54 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ik mooi niet anders speel ik het volgens mij nooit uit.
Rijke tataquote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:24 schreef DKUp het volgende:
Batman en MGS moeten zich ook nog maar eens bewijzen.
Hoewel ik ze wel ga kopen waarschijnlijk![]()
Ontvangen, ingebouwd. 6 Ps4 games vanaf de disk geīnstalleerd binnen 15 minuten.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:31 schreef 7nightwing7 het volgende:
Gister een hybride harde schijf besteld voor de ps4. Komt vandaag binnen. Ik vind de laadtijden bij the witcher 3 wat lang duren. En aangezien dit al lang op mijn lijstje stondZou vandaag moeten binnen komen.
welke heb je?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:10 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Ontvangen, ingebouwd. 6 Ps4 games vanaf de disk geīnstalleerd binnen 15 minuten.nu bezig met alle updates voor de games en psplus games uit mijn Bibliotheek downloaden. Merk een aanzienlijk verschil tov de originele 500 gb schijf. Deze is echt retesnel. Kan hem iedereen aanraden.
Als je alleen speelt zeker niet nee.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:42 schreef s0ul1991 het volgende:
Destiny is maar ¤20 bij Bol.com. Is dat het geld wat waard? Ik speel voornamelijk alleen.
Thanks! Je hebt mij 20 euro bespaardquote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:42 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Als je alleen speelt zeker niet nee.
Bij Bart Smit (in de winkel) ook, en dat is dan de Vanguard-editie.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:42 schreef s0ul1991 het volgende:
Destiny is maar ¤20 bij Bol.com. Is dat het geld wat waard? Ik speel voornamelijk alleen.
Je kan wel veel meer doen in die Borderlands collectie.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Bij Bart Smit (in de winkel) ook, en dat is dan de Vanguard-editie.
Ik twijfelde zelf ook even, want vond de beta wel aardig, maar net als jij ben ik ook meer een solo-gamer, en als ik dan online MP wil shooten, dan denk ik dat ik het toch liever bij BF4 hou...
Mocht ik wel voor een sci-fi shooter gaan, dan zou ik denk ik nu ook eerder voor die Borderlands collectie gaan. Op PS3 vond ik dat niet zo, maar heb het toen eigenlijk ook niet zo lang de kans gegegeven...
Je gaat wel veel dood. Je kunt niet blokken, maar moet ontwijken. Elke keer als je iemand dood dan krijg je blood echo's. Dat zijn gewoon experience points. Die verzamel je om bij een persoon te levelen. Ga je dood, dan verlies je die blood echo's. Dan moet je terug gaan naar dezelfde plek om ze weer terug te krijgen. Ga je dood voordat je ze weer pakt, dan verlies je alles en mag je opnieuw beginnen met verzamelen. Dus als je genoeg echoes hebt om te levelen, dan zou ik dat meteen doen ipv sparen voor meerdere levels tegelijk. In het begin is het niet zo erg. maar bij elke level dat je stijgt, moet je telkens meer verzamelen. Dus het wordt inderdaad steeds moeilijker. Ik ben zelf veel gaan vechten om m'n level heel hoog te krijgen en dan pas door te spelen in het verhaal.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:22 schreef Radjan het volgende:
[..]
Is Bloodborne nou echt zo lastig of valt het mee ?
Jaquote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:42 schreef n8n het volgende:
Nu is de hamvraag, gaat het laden na een dood in bloodborne snel?
online multiplayer is niet te vergelijken, gezien het coop is met drie man of zo. Het is meer zoals een mmo maar dan veel minder groot en veel meer dezelfde dingen grinden. Maar ook als voordeel dat je bijna alle content solo kan doen. Al zijn de raids wel erg cool, dus uiteindelijk ga je wel multiplayer om dat te doenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Bij Bart Smit (in de winkel) ook, en dat is dan de Vanguard-editie.
Ik twijfelde zelf ook even, want vond de beta wel aardig, maar net als jij ben ik ook meer een solo-gamer, en als ik dan online MP wil shooten, dan denk ik dat ik het toch liever bij BF4 hou...
Mocht ik wel voor een sci-fi shooter gaan, dan zou ik denk ik nu ook eerder voor die Borderlands collectie gaan. Op PS3 vond ik dat niet zo, maar heb het toen eigenlijk ook niet zo lang de kans gegegeven...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |