Assassins wil ik wel graag uithebben voor de nieuwe komt. Hoop trouwens dat ze dat met die blauwdrukken eruit doen. Heb in Rogue mijn schip niet compleet omdat ik die kut elite blauwdrukken moest vinden. Ik wil best dingetjes zoeken maar niet verplicht.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Bekend 'probleem'Ik heb hier na BB ook nog 2 andere games op tafel liggen.
Alles op zijn tijd, ik heb nergens haast mee.
Niet RedHat op je PS4 draaienquote:
Ik heb dat met project cars. Loopt er regelmatig uit met een foutmelding.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:38 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
nee, the witcher 3. Nóg instabieler dan windows.
TES shippedquote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:46 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Niet RedHat op je PS4 draaien![]()
Maar dat is zo'n klote bug. En niemand die weet wanneer die patch komt. Gelukkig heb ik nog wel wat andere games om mij mee te vermaken. Maar ik wil toch het liefste The Witcher spelen (en XP krijgen)
En al die fanboys hier zeiden dat het gewoon al af was. Ik blijf wel wachten tot ik tijd heb voor een gepatchde GotY-editiequote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:38 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
nee, the witcher 3. Nóg instabieler dan windows.
Afgezien van wat kleine bugs heb ik nu de xp bug die wel redelijk gamebreaking is .quote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:18 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb nog geen echte bug gehad in The Witcher, behalve dan misschien die lui die in onderbroek rondlopen.![]()
Die XP bug heb ik nog niet, maar ik wacht wel met verder gaan tot het is opgelost.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:19 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Afgezien van wat kleine bugs heb ik nu de xp bug die wel redelijk gamebreaking is .
Fixedquote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:16 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Wat een heerlijke dag om op het terras te zitten
Lekker met de gordijnen dicht is het hier frisser dan buiten.quote:
Bij mij galoppeerde Roach een huis in waar ik hem niet meer uit kreeg maar dat is het dan ook.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:19 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Afgezien van wat kleine bugs heb ik nu de xp bug die wel redelijk gamebreaking is .
ik heb best wel vaak vage bugs, maar meest irritante zijn dat ik soms niet goed met mensen kan praten (kan dan geen X drukken) en die XP bug.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:18 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb nog geen echte bug gehad in The Witcher, behalve dan misschien die lui die in onderbroek rondlopen.![]()
Servers gaan pas Dinsdag openquote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:58 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
TES shipped![]()
Ga halen dan, gaan we questen en donder schieten uit onze handen.
Waz me jou?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:16 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Hij is achteraf gezien wel buggier dan ik in eerste instantie dacht idd. Wat een heerlijke dag om te gamen vandaag trouwens zeg
In Novigrad schijnt de zon ook gewoon vandaag.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Waz me jou?
Alles behalve binnen zitten
Ik heb ook echt het idee dat de PS4 het er behoorlijk zwaar mee heeft, ik merk gewoon dat als ik hem in rest mode zet het allemaal wat trager laadt, ik af en toe zo'n wazig beeld krijg als ie ff moet "denken". Is voor mijn gevoel minder als ik hem gewoon uit heb gezet.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:15 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ik heb best wel vaak vage bugs, maar meest irritante zijn dat ik soms niet goed met mensen kan praten (kan dan geen X drukken) en die XP bug.
Met meer dan 30 graden ben ik ook niet voor mijn lol buiten hoor.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Waz me jou?
Alles behalve binnen zitten
Ja krijg hem hopelijk rond die dag binnen. Ik weet het nooit zekerquote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:01 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Servers gaan pas Dinsdag openEn ik heb hem bij bol besteld
ligt volgens mij meer aan de suspend modus, dus alleen de game sluiten kan ook.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb ook echt het idee dat de PS4 het er behoorlijk zwaar mee heeft, ik merk gewoon dat als ik hem in rest mode zet het allemaal wat trager laadt, ik af en toe zo'n wazig beeld krijg als ie ff moet "denken". Is voor mijn gevoel minder als ik hem gewoon uit heb gezet.
Opstarten duurt nu wel iets langer elke keer, maar volgens mij is het wel stabieler zo. Al heb ik af en toe nog wel een crash gezien van de week. Hopen op de patch dan maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |