Zou ook kunnen ja, maar iig helpt het wel dusquote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:54 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ligt volgens mij meer aan de suspend modus, dus alleen de game sluiten kan ook.
Heb altijd van Bol het op de release gekregenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:35 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ja krijg hem hopelijk rond die dag binnen. Ik weet het nooit zeker
Tevens nieuwe yugioh deze zomer voor de PS4
Ik hou het nog even bij FFXIVquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:04 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Heb altijd van Bol het op de release gekregenMaar ik heb wel de Imperial Edition gekocht. Hopelijk krijg ik die editie dan ook. Zal wel gelimiteerd worden geleverd namelijk
Zijn er verder nog meer Fokkers die Elder Scrolls Online gaan kopen?
Hoewel ik een groot fan ben van The Elder Scrolls laat ik deze aan mij voorbij gaan. Of hooguit tzt uit de spreekwoordelijke budgetbak.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:04 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Heb altijd van Bol het op de release gekregenMaar ik heb wel de Imperial Edition gekocht. Hopelijk krijg ik die editie dan ook. Zal wel gelimiteerd worden geleverd namelijk
Zijn er verder nog meer Fokkers die Elder Scrolls Online gaan kopen?
Al gestart en gestopt? Is het in de eu gekocht?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 13:00 schreef Cikx het volgende:
Mijn PS4 is verdomme al de hele nacht The Witcher 3 aan het downloaden en is nu op de helft.
Ja heb één keer de PS4 perongeluk uit en weer aan gezet als je dat bedoelt, maar dat hielp niet.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 13:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Al gestart en gestopt? Is het in de eu gekocht?
Dingen uit de US downloaden ontzettend langzaam.. Daarom kan je PS now ook gewoon niet gebruiken in de EUquote:Op zaterdag 6 juni 2015 13:11 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ja heb één keer de PS4 perongeluk uit en weer aan gezet als je dat bedoelt, maar dat hielp niet.En in de US Store gekocht, dus denk dat het daar aan ligt, al koop ik bijna alles uit de US Store en meestal gaat het vrij snel allemaal.
Echt tergend inderdaad. Ik zal het proberen, thanks.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 13:17 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dingen uit de US downloaden ontzettend langzaam.. Daarom kan je PS now ook gewoon niet gebruiken in de EU![]()
En ik bedoelde de download even stoppen en weer starten
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 23:49 schreef DKUp het volgende:
Dark Souls 3 komt in 2016 voor PS4 en Xbox One.
Gelekt
GERUCHT!!!!!
ziet er wel uit alsof ze nog in de concept art fase zittenquote:
Dat heb ik met Unchartedquote:Op zaterdag 6 juni 2015 18:52 schreef Buitendam het volgende:
Vreemd genoeg heb ik ongelofelijk veel zin in God of War 3. Ben echt ontzettend benieuwd wat ze hebben kunnen poetsen.
Maken ze daar ook een remaster van?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:33 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat heb ik met Uncharted. Gewoon weer zin in om te spelen in grafische glorie
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:33 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat heb ik met Uncharted. Gewoon weer zin in om te spelen in grafische glorie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |