Jep Skyrim is de laatste game van Bethesda en komt uit november 2011... dus als deze game in november 2015 komt was het 4 jaar. Tijd genoeg.quote:Op woensdag 3 juni 2015 18:39 schreef DKUp het volgende:
Het spel schijnt al vier jaar in ontwikkeling te zijn
Er stond even op de site van Bethesda: 2015quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:33 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Jep Skyrim is de laatste game van Bethesda en komt uit november 2011... dus als deze game in november 2015 komt was het 4 jaar. Tijd genoeg.
Fallout 3 kwam eind 2008, dus ze hebben 3 jaar gedaan over Skyrim. Lijkt me dus niet dat ze meer dan 4 jaar doen over een nieuwe Fallout.
Op een site waar je met korting kon pre-orderen stond ook 2015. Zou leuk zijnquote:Op woensdag 3 juni 2015 22:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Er stond even op de site van Bethesda: 2015
Nu staat er TBA
Dat zei men al een poos geleden maar t is nog niet bevestigd met die nieuwe trailer toch?quote:
Waaaaat 2011?! Sick man, dat de tijd zo snel gaat?quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:33 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Jep Skyrim is de laatste game van Bethesda en komt uit november 2011... dus als deze game in november 2015 komt was het 4 jaar. Tijd genoeg.
Fallout 3 kwam eind 2008, dus ze hebben 3 jaar gedaan over Skyrim. Lijkt me dus niet dat ze meer dan 4 jaar doen over een nieuwe Fallout.
Jawel, een aantal van Boston's landmarks zijn te zien in de trailer.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat zei men al een poos geleden maar t is nog niet bevestigd met die nieuwe trailer toch?
Wel nice trouwens als ze dat er zo in hadden gestopt.
Daar dacht ik ook nog aan.quote:
Kom er niet eens inquote:Op donderdag 4 juni 2015 01:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Metal gear binnen trekken duurt drie uur zelfs met Wifi versterker. psn zelf is ook maar traag en log krijg ik het idee.
Iedereen is natuurlijk tegelijk aan het downloaden.quote:
Alleen updates volgens mij, maar weet niet zeker.quote:Op donderdag 4 juni 2015 01:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Iedereen is natuurlijk tegelijk aan het downloaden.
Gaan downloads ook verder in rustmode of alleen updates ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |