Zou nog steeds fappen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:18 schreef Pheno het volgende:
Hoe mooi zou het zijn als ze de pagina alleen veranderen in "war, war changes June 14th"
War never changes bedoel je?quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:18 schreef Pheno het volgende:
Hoe mooi zou het zijn als ze de pagina alleen veranderen in "war, war changes June 14th"
Nee, dat is juist de grapquote:
Natuurlijk moet er in het spel weer "never changes" komen, maar gewoon als hypetrain slogan, nahquote:
Hoop dat de game zelf zo min mogelijk verandert.quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Natuurlijk moet er in het spel weer "never changes" komen, maar gewoon als hypetrain slogan, nah
Fallout Online alleen voor de PCquote:Op woensdag 3 juni 2015 11:27 schreef Pheno het volgende:
Om daarna een mobile game met microtransacties te presenteren
hier nog nietquote:Op woensdag 3 juni 2015 10:46 schreef PBateman1978 het volgende:
Alle Plus games van juni zijn beschikbaar.
Zal wel een ARG komen in aanloop naar de personferentie.quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
teaser. En dan de verwijziging naar de bethesda -persconferentie over tien dagen
niet de moeite waard om naar te kijkenquote:Op woensdag 3 juni 2015 10:46 schreef PBateman1978 het volgende:
Alle Plus games van juni zijn beschikbaar.
Triple A-hoerquote:Op woensdag 3 juni 2015 12:44 schreef Jiang153 het volgende:
Laatste goeie maand was die ene met injustice
Ik ook hoor.quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoop als enige hier op een toffe Assassins Creed maar ik heb dan ook Rogue als laatste gespeeld en die was kort maar tof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |