Soms valt het beeld gelijk met het geluid weg. Ik ga eerst een nieuwe HDMI kabel proberen.quote:
Idd.quote:Op woensdag 3 juni 2015 08:13 schreef Miauw_Zedong het volgende:
The division ook speelbaar @ e3, erg benieuwd naar.
Het is en blijft Ubisoft dus ik ga er in zonder verwachtingen maar ben wel benieuwd.quote:Op woensdag 3 juni 2015 09:11 schreef Altron het volgende:
[..]
Idd.
Dit is een game waar ik al sinds dag 1 naar uit kijk en in pre-order heb staan.
Hoop dat ze het een beetje waar hebben kunnen maken , maar vrees dat dit ook weer allemaal zwaar gedownscaled is kwa graphics.
Niet dat graphics me ook maar iets uitmaken , maar ze moeten geen dingen laten zien die ze niet waar kunnen maken , en dit gebeurd veelste vaak met games tegenwoordig.
Zelfde met de gameplay , kijk maar naar Watchdogs.
Zijn alle episodes al uit dan? Ik wilde de seasonpass halen als alles uit was. Ben nog bezig met Wolf Among Us en ben ook Game of Thrones aan het "opsparen"quote:Op woensdag 3 juni 2015 09:33 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Het einde van Life is Strange heeft voor mij trouwens in een klap die game de moeite waard gemaakt trouwens
Nee 3 episodes pas, de eerste 2 vond ik mwah maar de laatste is echt super.quote:Op woensdag 3 juni 2015 09:38 schreef Retarded het volgende:
[..]
Zijn alle episodes al uit dan? Ik wilde de seasonpass halen als alles uit was. Ben nog bezig met Wolf Among Us en ben ook Game of Thrones aan het "opsparen"
35 lijkt me mooi... Kom ik hem halen bij jequote:
Vandaag om 16:00 krijgen we iets te horen over Falloutquote:Op woensdag 3 juni 2015 10:40 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd naar The Division, maar ook Fallout (maar volgens mij is hier nog niets van bekend).
Ik ook maar m'n vertrouwen in Ubi is ver onder het nulpunt gedaald met de grapjes van de afgelopen ~5 jaar.quote:Op woensdag 3 juni 2015 10:40 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd naar The Division, ...
HYPE!quote:Op woensdag 3 juni 2015 10:41 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vandaag om 16:00 krijgen we iets te horen over Fallout
Dat klopt wel ja...quote:Op woensdag 3 juni 2015 10:42 schreef n8n het volgende:
[..]
Ik ook maar m'n vertrouwen in Ubi is ver onder het nulpunt gedaald met de grapjes van de afgelopen ~5 jaar.
Oh serieus? Spannend!!!quote:Op woensdag 3 juni 2015 10:41 schreef DKUp het volgende:
[..]
Idd.quote:Op woensdag 3 juni 2015 10:42 schreef n8n het volgende:
[..]
Ik ook maar m'n vertrouwen in Ubi is ver onder het nulpunt gedaald met de grapjes van de afgelopen ~5 jaar.
teaser. En dan de verwijziging naar de bethesda -persconferentie over tien dagenquote:Op woensdag 3 juni 2015 10:41 schreef DKUp het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
teaser. En dan de verwijziging naar de bethesda -persconferentie over tien dagen
Zou nog steeds fappen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:18 schreef Pheno het volgende:
Hoe mooi zou het zijn als ze de pagina alleen veranderen in "war, war changes June 14th"
War never changes bedoel je?quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:18 schreef Pheno het volgende:
Hoe mooi zou het zijn als ze de pagina alleen veranderen in "war, war changes June 14th"
Nee, dat is juist de grapquote:
Natuurlijk moet er in het spel weer "never changes" komen, maar gewoon als hypetrain slogan, nahquote:
Hoop dat de game zelf zo min mogelijk verandert.quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Natuurlijk moet er in het spel weer "never changes" komen, maar gewoon als hypetrain slogan, nah
Fallout Online alleen voor de PCquote:Op woensdag 3 juni 2015 11:27 schreef Pheno het volgende:
Om daarna een mobile game met microtransacties te presenteren
hier nog nietquote:Op woensdag 3 juni 2015 10:46 schreef PBateman1978 het volgende:
Alle Plus games van juni zijn beschikbaar.
Zal wel een ARG komen in aanloop naar de personferentie.quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
teaser. En dan de verwijziging naar de bethesda -persconferentie over tien dagen
niet de moeite waard om naar te kijkenquote:Op woensdag 3 juni 2015 10:46 schreef PBateman1978 het volgende:
Alle Plus games van juni zijn beschikbaar.
Triple A-hoerquote:Op woensdag 3 juni 2015 12:44 schreef Jiang153 het volgende:
Laatste goeie maand was die ene met injustice
Ik ook hoor.quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoop als enige hier op een toffe Assassins Creed maar ik heb dan ook Rogue als laatste gespeeld en die was kort maar tof.
huh, is die dr dan voor de ps4?quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:53 schreef Friday12 het volgende:
Die DHL nakkers hebben mijn ME Trilogy genakt
En ik kan die fucking paupers niet eens bellen![]()
Ja boeit niet moest gewoon ff rage post makenquote:Op woensdag 3 juni 2015 13:35 schreef Drankster het volgende:
[..]
Raar, je hebt helemaal geen ME trilogy op de PS4.
Nee maar moest even ragen op dhlquote:
Ik bedoel op de PS4.quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nee het staat als afgeleverd bij hun in het systeem
quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:35 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik bedoel op de PS4. [ afbeelding ]
Ja?quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:50 schreef Vault-Boy het volgende:
Man stel je voor dat dat de graphics zouden worden
Nee, kutserie, alleen mensen met een Fallout-inspired nickname op FOK! vinden het soms tof.quote:
Dit iddquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, kutserie, alleen mensen met een Fallout-inspired nickname op FOK! vinden het soms tof.
Pheno verteld altijd de waarheid, mooi. Scheelt weer tijdquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, kutserie, alleen mensen met een Fallout-inspired nickname op FOK! vinden het soms tof.
Jij zou het toch sowieso niks vinden. Ook veel praten en lopen en ga zo maar door.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:44 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Pheno verteld altijd de waarheid, mooi. Scheelt weer tijd
Allesquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:50 schreef Tortugal het volgende:
Ik schaam me, maar heb nooit een Fallout game gespeeld. Ik kocht mijn ps3 pas begin 2012. Wat is er zo vet aan die games?
Oh jee, Meh.. Lopen boeit me niet. Maar dialogen om de haverklapquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:51 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Jij zou het toch sowieso niks vinden. Ook veel praten en lopen en ga zo maar door.
Nee, weet je wat irritant is. Mensen die meekijken met je stream en de hele tijd roepen of je de dialogen wilt skippen in The Witcherquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:55 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh jee, Meh.. Lopen boeit me niet. Maar dialogen om de haverklap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |