huh, is die dr dan voor de ps4?quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:53 schreef Friday12 het volgende:
Die DHL nakkers hebben mijn ME Trilogy genakt
En ik kan die fucking paupers niet eens bellen![]()
Ja boeit niet moest gewoon ff rage post makenquote:Op woensdag 3 juni 2015 13:35 schreef Drankster het volgende:
[..]
Raar, je hebt helemaal geen ME trilogy op de PS4.
Nee maar moest even ragen op dhlquote:
Ik bedoel op de PS4.quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nee het staat als afgeleverd bij hun in het systeem
quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:35 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik bedoel op de PS4. [ afbeelding ]
Ja?quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:50 schreef Vault-Boy het volgende:
Man stel je voor dat dat de graphics zouden worden
Nee, kutserie, alleen mensen met een Fallout-inspired nickname op FOK! vinden het soms tof.quote:
Dit iddquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, kutserie, alleen mensen met een Fallout-inspired nickname op FOK! vinden het soms tof.
Pheno verteld altijd de waarheid, mooi. Scheelt weer tijdquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, kutserie, alleen mensen met een Fallout-inspired nickname op FOK! vinden het soms tof.
Jij zou het toch sowieso niks vinden. Ook veel praten en lopen en ga zo maar door.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:44 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Pheno verteld altijd de waarheid, mooi. Scheelt weer tijd
Allesquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:50 schreef Tortugal het volgende:
Ik schaam me, maar heb nooit een Fallout game gespeeld. Ik kocht mijn ps3 pas begin 2012. Wat is er zo vet aan die games?
Oh jee, Meh.. Lopen boeit me niet. Maar dialogen om de haverklapquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:51 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Jij zou het toch sowieso niks vinden. Ook veel praten en lopen en ga zo maar door.
Nee, weet je wat irritant is. Mensen die meekijken met je stream en de hele tijd roepen of je de dialogen wilt skippen in The Witcherquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:55 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh jee, Meh.. Lopen boeit me niet. Maar dialogen om de haverklap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |