Weet niet waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:29 schreef Tem het volgende:
[..]
Zal ik even die natte appeltaart van je posten?
Tuinkruiden is mij te vaag. Het moet gelijk duidelijk worden welke kruiden.quote:
Er zitten tienduizend klontjes boter in, zie dan alles maar binnen te houden.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:33 schreef Perrin het volgende:
Dat van Johannes ziet eruit alsof het al een keer eerder is opgegeten..
Hij wil hier niet meer posten door het zoetsappige gedoe van LTVDK en Fatimaquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:38 schreef Njosnavelin het volgende:
Vraag me af hoe het met zijn dieet is.
Ik heb mijn ER weggejaagdquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hij wil hier niet meer posten door het zoetsappige gedoe van LTVDK en Fatima
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Cjoet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Dat was toch heel mijn bedoeling niet johquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goed gedaan jongen.
* johannes_vermeer geeft een pluim
Geen valse bescheidenheid.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat was toch heel mijn bedoeling niet joh
Lijkt mij een prioriteit.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb in die lijst niks gelezen over huisdieren, maar als je zoiets ziet wordt een mens toch warm van binnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
#CutInTimmmmmmquote:
Als ik een lijstje zou maken zou een voorliefde voor honden groter dan handtas formaat er zeker in voorkomen.quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:50 schreef Njosnavelin het volgende:
Ap begint grijs te worden, hij heeft een grijze baard.Grijze baard kan heel sexy zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jazeker. Het staat hem wel.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Grijze baard kan heel sexy zijn
Dit vind ik wel een belangrijke toevoeging.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
#CutInTimmmmmm
[..]
Als ik een lijstje zou maken zou een voorliefde voor honden groter dan handtas formaat er zeker in voorkomen.
Draag je wel eens de jurk van je moeder?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn vader heeft ook een grijze baard.
Niet dat ik mijn vader gelijk sexy vind, maar toch.
Er is wel een verschil zichtbaar. Welk ras was het ook alweer? Gezien de vacht zoek ik het bij de retrievers.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jazeker. Het staat hem wel.
Dit was een paar jaar geleden, ter vergelijking:
[ afbeelding ]
Iets minder projecteren Tem.quote:
Ik verkies een kat nog boven zo'n Chihuahua.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een belangrijke toevoeging.
Weten we niet precies, in het asiel ging men uit van een labradorkruising. Waarschijnlijk met iets van een herder, gezien de staart en oren.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is wel een verschil zichtbaar. Welk ras was het ook alweer? Gezien de vacht zoek ik het bij de retrievers.
En dan hier de pics plaatsen, goed plan.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:58 schreef Tem het volgende:
[..]
Dacht, misschien kunnen we eens jurken uitwisselen.
Ik dacht even aan een flat coated retriever maar die hebben wel hele andere oren inderdaad.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Weten we niet precies, in het asiel ging men uit van een labradorkruising. Waarschijnlijk met iets van een herder, gezien de staart en oren.
Dat gaat niet door, ik ben een nevernude.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:58 schreef Tem het volgende:
[..]
Dacht, misschien kunnen we eens jurken uitwisselen.
Hij heeft er zeker wat van, maar inderdaad te verschillend om in het plaatje te passen. Hij heeft ook zo'n typische herdersstaart.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht even aan een flat coated retriever maar die hebben wel hele andere oren inderdaad.
[ afbeelding ]
Labradors hebben wel een veel kortere vacht, en hebben een beetje de neiging dik te worden.
quote:
Wie? De hond?quote:
Is hij ook een nevernude?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Specularium kan dit ook waarderen.
Vrouwonvriendelijkquote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
En hij heeft alle jaargangen van Girls with low self-esteem.
quote:
Ja, ziet er beetje uit als andere Griekse honden die ik ken.quote:
Nee, komt uit Zuid-Frankrijk.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja, ziet er beetje uit als andere Griekse honden die ik ken.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jeej.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog avonturen met hem meegemaakt?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:50 schreef Njosnavelin het volgende:
Ap begint grijs te worden, hij heeft een grijze baard.Wat een mooierd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Nou we liepen langs het plaatselijke vliegerfestival.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jeej.Nog avonturen met hem meegemaakt?
Dat zeg ik hem ook altijdquote:
Gewoon goed afgericht dus.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou we liepen langs het plaatselijke vliegerfestival.
Het deed hem helemaal niks.
Tophond!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is dan ook easy to train.
[ afbeelding ]
Geheel naar waarheid.
Heb je daar een filmpje van?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je zegt: Mand! luistert hij meteen.
Wut?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:47 schreef Njosnavelin het volgende:
Die van mij doet eerst altijd heel moeilijk, zoals jullie in dat ene filmpje hebben kunnen zien toen hij met die boomstronk naar binnen wilde.
Daar heb ik geen filmpje van. Hij luistert eigenlijk vooral goed naar mijn vader, maar ik weet niet of die in een film wil figureren.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb je daar een filmpje van?
Die van mij doet eerst altijd heel moeilijk, zoals jullie in dat ene filmpje hebben kunnen zien toen hij met die boomstronk naar binnen wilde.
Is je vader de packleader?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar heb ik geen filmpje van. Hij luistert eigenlijk vooral goed naar mijn vader, maar ik weet niet of die in een film wil figureren.
Ja, daarna mijn moeder, die straalt calm & assertive energy uit a la Cezar Milan en daarna ikzelf en dan mijn broertje.quote:
En waar staat Oscar zelf?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, daarna mijn moeder, die straalt calm & assertive energy uit a la Cezar Milan en daarna ikzelf en dan mijn broertje.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:54 schreef Mani89 het volgende:
Ik had geen enkele controle over mijn cavia's. Die waren denk ik mijn packleader.
Haha echt schattig hoe hij een beetje hulpeloos die camera in staart.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:57 schreef Njosnavelin het volgende:
Dit filmpje had ik het dus over, om die rare insinuaties even aan de kant te schuiven.
Die beestjes kunnen bijten hoor jezus!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gevaarlijke situatie, Mani. Dat je daar levend uit bent gekomen.
Dat zal je wel verdiend hebben danquote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die beestjes kunnen bijten hoor jezus!
http://www.ishetaltijdvoorbier.nl/quote:
timmmmmquote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:37 schreef timmmmm het volgende:
Ja, een kutSC zo. Ik ga lekker even stoppen met volgen. Roep maar als die mongolen normaal kunnen doen
Haar moeder erbij, terwijl je Lipton thee drinkt.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:14 schreef Tem het volgende:
Nicolette van Dam wordt ook niet mooi oud. Maarja, nu zou ik haar nog wel doen.
Ik voel weer een hoop hilarische grappen aan komen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:37 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ga zometeen naar het TREK festival
Waarom moet je wachten?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:58 schreef Specularium het volgende:
Ik heb een of andere smoothie gemaakt met bevroren fruit, gaat weer helemaal nergens over.
Nu moet ik nog wachten tot ik het op kan drinken ook.
Is toch lekker?quote:
Weer karamelsutra?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:09 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga weer een poging wagen om mijn beker Ben en Jerrys leeg te eten.
Oh. Ja, maar die dikke tieten postte ik niet voor mezelf.quote:
Ik kijk naar Serena, maar duurt een beetje lang dus ik ga nu naar het festivalquote:
Roland Garros, Serena Williams tegen Azarenka. Best wel spannend.quote:
Haha ja.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Roland Garros, Serena Williams tegen Azarenka. Best wel spannend.
Ja, ik voelde me schuldig dat ik je had weggejaagdquote:
Moet je niet meer zo vervelend doenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, ik voelde me schuldig dat ik je had weggejaagd
Ik kan niks belovenquote:
Zolang je hier maar de personificatie van pessimistische zuurheid blijftquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan kan ik natuurlijk niet beloven dat ik je niet de moeder neuk
vooruitquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zolang je hier maar de personificatie van pessimistische zuurheid blijft
Slijmturk.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zolang je hier maar de personificatie van pessimistische zuurheid blijft
Jeej, sippe timmmmm is terugquote:
Ik ga gewoon iedere ochtend een goedemorgen DM sturen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden dat ik snel uitgepraat ben.
Voortaan krijgt hij de schuld als jij iets zegt.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:17 schreef timmmmm het volgende:
Toch fijn dat ltvdk me teruggehaald heeft he, anders hadden jullie dit soort dolligheden allemaal moeten missen
Koninklijke onschendbaarheid, dit bevalt me welquote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Voortaan krijgt hij de schuld als jij iets zegt.
Ik krijg toch al overal de schuld van, dus zoveel zal er niet veranderen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Voortaan krijgt hij de schuld als jij iets zegt.
Ben je moslim geworden?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik krijg toch al overal de schuld van, dus zoveel zal er niet veranderen.
De wereld zou denk ik wel een mooiere plek worden als hij een boerka gaat dragenquote:
Ja lekker slachtoffer spelenquote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik krijg toch al overal de schuld van, dus zoveel zal er niet veranderen.
Dat lijkt mij de ultieme vakantie.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:54 schreef timmmmm het volgende:
Gelukkig hebben ze wifi in het hotel, kan ik lekker de hele dag op mijn kamertje FOK!ken
Lekker zandhappenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:53 schreef timmmmm het volgende:
Maar toch heb ik medelijden met die arme LTVDK. Nu was hij al sip dat hij me een paar dagen moest missen, maar vanaf volgende week ben ik gewoon een week weg
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:02 schreef Webschip het volgende:
Heb je al een gebakje gegeten, Speculaas?
Wat had je?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:11 schreef Specularium het volgende:
Ik had vanmiddag wel weer even heerlijk McDonalds.
2 hamburgers, medium patat met 3 bakjes saus en een kleine cola.quote:
Grote cola is 25 liter ofzo.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:21 schreef Mani89 het volgende:
En de kleine cola vind ik in het normale leven al een grote cola.
Maar hoe sta je dan tegenover koala'squote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:21 schreef Mani89 het volgende:
En de kleine cola vind ik in het normale leven al een grote cola.
Deze grap had Efteling ook kunnen maken.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar hoe sta je dan tegenover koala's
Heb je die film wel eens gezien, Tem?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:28 schreef Tem het volgende:
Lekker verschillig geëngageerd cabaretteketet van Erik van Muiswinken. Gelukkig begint de film zo.
Is al begonnen op RTL7.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:28 schreef Tem het volgende:
Lekker verschillig geëngageerd cabaretteketet van Erik van Muiswinken. Gelukkig begint de film zo.
Lang geleden ja.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heb je die film wel eens gezien, Tem?
Lekker kut weer want hij stond om 22:40.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is al begonnen op RTL7.
Ik kijk hem wel via Popcorn time want geen reclame.
Wat een teringlijers, gewoon te vroeg. Mijn moeder zit nog een film te kijken die pas om 22.50 uur is afgelopen. Gelukkig kan ik het begin wel missen want ik heb hem pas 168 keer gezien.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is al begonnen op RTL7.
Ik kijk hem wel via Popcorn time want geen reclame.
Ken je hem nog niet?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:23 schreef Specularium het volgende:
Zo, even pissen, lekker filmpje tot nu.
Ik heb 't jaren geleden gezien. Ik wist niet eens dat er een deel 2 wasquote:Op zondag 31 mei 2015 00:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Deel 2 is nog beter, maar dan moet je wel echt eerst deel 1 gezien hebben.
Goedemorgenquote:Op zondag 31 mei 2015 01:06 schreef anonymoussie het volgende:
Godsamme ik kan gewoon niet slapen.
Het is hier al fokking 04.36.![]()
Kutzooi.
India.quote:Op zondag 31 mei 2015 01:17 schreef Elfletterig het volgende:
Waar zit je eigenlijk?
* Elfletterig kijkt Van Muiswinkel terug (bedankt voor de tip)
Misschien kun je een Indiase schoonheid aan de haak slaan?quote:Op zondag 31 mei 2015 01:19 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
India.![]()
Voor het huwelijk van mijn schoonzusje.
Hoewel ik niet getrouwd ben.
Hij is daar met zijn vriendin, lijkt me niet zo slimquote:Op zondag 31 mei 2015 01:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien kun je een Indiase schoonheid aan de haak slaan?
quote:Op zondag 31 mei 2015 01:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien kun je een Indiase schoonheid aan de haak slaan?
Dat werkt beter voor je nachtrust dan FOK!ken jaquote:
Dat zou idd niet zo slim zijn.quote:Op zondag 31 mei 2015 01:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij is daar met zijn vriendin, lijkt me niet zo slim
Morgenochtend en avond heb ik wel wat activiteiten staan. 's Middags is het te heet.quote:Op zondag 31 mei 2015 01:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat werkt beter voor je nachtrust dan FOK!ken ja
Siëstaquote:Op zondag 31 mei 2015 01:32 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Morgenochtend en avond heb ik wel wat activiteiten staan. 's Middags is het te heet.
Die houden geen siësta.quote:Op zondag 31 mei 2015 01:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
SiëstaOf hoe die gekke Indiërs het ook mogen noemen
Weltrustenquote:
Oh oké....quote:Op zondag 31 mei 2015 01:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij is daar met zijn vriendin, lijkt me niet zo slim
Ik kijk dat nu, maar dat wijf is tot nu toe geen Paul Smecker.quote:Op zondag 31 mei 2015 00:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die moet ik nog steeds kijken. Deel 1 ook echt al jaren niet meer gezien overigensquote:Op zondag 31 mei 2015 00:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven.quote:Op zondag 31 mei 2015 01:48 schreef Mani89 het volgende:
Het wordt nog steeds 62 graden volgend weekend.
[ afbeelding ]
Ik hoop het eigenlijk wel want ik zit dan waarschijnlijk in Limburg en als ik dan over de heuvels moet knallen ga ik zeker weten dood.quote:Op zondag 31 mei 2015 01:54 schreef LTVDK het volgende:
Zal wel weer 15 graden met regen en wind worden
En dan bergaf over de kasseien in de stromende regenquote:Op zondag 31 mei 2015 01:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik hoop het eigenlijk wel want ik zit dan waarschijnlijk in Limburg en als ik dan over de heuvels moet knallen ga ik zeker weten dood.
Oja dan ga ik ook dood, waarschijnlijk. Het belooft in ieder geval een leuk weekend te worden.quote:Op zondag 31 mei 2015 02:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan bergaf over de kasseien in de stromende regen
Hoe dan ook, Specularium vindt het alvast heel erg en zal je missen. Tem ook.quote:Op zondag 31 mei 2015 02:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oja dan ga ik ook dood, waarschijnlijk. Het belooft in ieder geval een leuk weekend te worden.
Ik weet het, ik zal een enorme leegte achterlaten in deze SC.quote:Op zondag 31 mei 2015 02:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe dan ook, Specularium vindt het alvast heel erg en zal je missen. Tem ook.
Als je onvermijdelijke dramatische einde maar een mooi nieuwsbericht opbrengtquote:Op zondag 31 mei 2015 02:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik weet het, ik zal een enorme leegte achterlaten in deze SC.
Ben jij nu de tekst aan het manipulerenquote:
Doe dat gewoon ma nie.quote:Op zondag 31 mei 2015 02:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ik maakte gewoon een manig woordgrapje.
quote:
Oh nja die ken ik allemaal toch niet dus laat het wel aan mij voorbij gaanquote:Op zondag 31 mei 2015 02:29 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Oh er was/is een Skype maar Moemoe is al weg dus nu zitten er alleen nog maar ONZ lui in
Anders kun je mij altijd nog bellenquote:Op zondag 31 mei 2015 02:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh nja die ken ik allemaal toch niet dus laat het wel aan mij voorbij gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op zondag 31 mei 2015 02:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders kun je mij altijd nog bellen
Ga maar gewoon weer je kraan likken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel joh, Alex Peacequote:
quote:
Ze kunnen beter dit nummer als tune nemen.quote:
Kan ik dat ergens op Uitzending Gemist terugzien?quote:Op zondag 31 mei 2015 02:53 schreef Elfletterig het volgende:
Van Muiswinkel bedankt Harry ook nog, trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 mei 2015 03:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan ik dat ergens op Uitzending Gemist terugzien?Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh I'm sorry, did I break your concentration?
Daar ben je wel even zoet mee.quote:
quote:Op zondag 31 mei 2015 11:30 schreef Yasmin23 het volgende:
Wilde dit filmpje eigenlijk niet bekijken toch gedaan. WTF die gast kan zingen gek.
Hm, lastig om het daar los van te zien, maar vind het niet echt indrukwekkend neequote:Op zondag 31 mei 2015 11:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vind je van niet? Als je het even zonder Jessie bekijkt en het nummer
Oh. Ik was wel onder de indrukquote:Op zondag 31 mei 2015 11:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm, lastig om het daar los van te zien, maar vind het niet echt indrukwekkend nee
Ik ben alweer klaar, ik lees alleen de posts van Adriaan.quote:Op zondag 31 mei 2015 11:37 schreef Njosnavelin het volgende:
Kentoet
[..]
Daar ben je wel even zoet mee.
quote:Op zondag 31 mei 2015 11:36 schreef Kentoet het volgende:
Hey.Ha die KentoetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, heel tof. Helemaal ingeburgerd hier in de buurt.quote:
Cool, hier alles prima. Kleine baas is alweer drie en het nu ook een kleine bazin van één jaar alweer.quote:Op zondag 31 mei 2015 12:37 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ja, heel tof. Helemaal ingeburgerd hier in de buurt.
Wel druk soms met de grote tuin en allerlei dingen die gebeuren moesten.
En over 2 weken lopen de koeien weer om mijn huis, mooi is dat.
Bij jou in Rotterdam dan? En met de kleine grote baas?
Oja, je zou er nog 1 krijgen. Boks.quote:Op zondag 31 mei 2015 12:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Cool, hier alles prima. Kleine baas is alweer drie en het nu ook een kleine bazin van één jaar alweer.
Nog naar spanje deze zomer?
Alleen de hoogtepunten, verstandig.quote:Op zondag 31 mei 2015 12:11 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ik ben alweer klaar, ik lees alleen de posts van Adriaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh I'm sorry, did I break your concentration?
Ook leuk. Ik ga gewoon naar Terschelling weer.quote:Op zondag 31 mei 2015 12:44 schreef Kentoet het volgende:
Je hebt ook de juiste volgorde aangehouden.
De baas kan de bontkraagjes weghouden van de bazin.
Geen Spanje dit jaar, Kroatische kust w.s.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |