Die houden geen siësta.quote:Op zondag 31 mei 2015 01:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
SiëstaOf hoe die gekke Indiërs het ook mogen noemen
Weltrustenquote:
Oh oké....quote:Op zondag 31 mei 2015 01:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij is daar met zijn vriendin, lijkt me niet zo slim
Ik kijk dat nu, maar dat wijf is tot nu toe geen Paul Smecker.quote:Op zondag 31 mei 2015 00:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Deel 2 is nog beter, maar dan moet je wel echt eerst deel 1 gezien hebben.
Die moet ik nog steeds kijken. Deel 1 ook echt al jaren niet meer gezien overigensquote:Op zondag 31 mei 2015 00:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Deel 2 is nog beter, maar dan moet je wel echt eerst deel 1 gezien hebben.
Eerst zien, dan geloven.quote:Op zondag 31 mei 2015 01:48 schreef Mani89 het volgende:
Het wordt nog steeds 62 graden volgend weekend.
[ afbeelding ]
Ik hoop het eigenlijk wel want ik zit dan waarschijnlijk in Limburg en als ik dan over de heuvels moet knallen ga ik zeker weten dood.quote:Op zondag 31 mei 2015 01:54 schreef LTVDK het volgende:
Zal wel weer 15 graden met regen en wind worden
En dan bergaf over de kasseien in de stromende regenquote:Op zondag 31 mei 2015 01:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik hoop het eigenlijk wel want ik zit dan waarschijnlijk in Limburg en als ik dan over de heuvels moet knallen ga ik zeker weten dood.
Oja dan ga ik ook dood, waarschijnlijk. Het belooft in ieder geval een leuk weekend te worden.quote:Op zondag 31 mei 2015 02:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan bergaf over de kasseien in de stromende regen
Hoe dan ook, Specularium vindt het alvast heel erg en zal je missen. Tem ook.quote:Op zondag 31 mei 2015 02:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oja dan ga ik ook dood, waarschijnlijk. Het belooft in ieder geval een leuk weekend te worden.
Ik weet het, ik zal een enorme leegte achterlaten in deze SC.quote:Op zondag 31 mei 2015 02:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe dan ook, Specularium vindt het alvast heel erg en zal je missen. Tem ook.
Als je onvermijdelijke dramatische einde maar een mooi nieuwsbericht opbrengtquote:Op zondag 31 mei 2015 02:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik weet het, ik zal een enorme leegte achterlaten in deze SC.
Ben jij nu de tekst aan het manipulerenquote:
Doe dat gewoon ma nie.quote:Op zondag 31 mei 2015 02:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ik maakte gewoon een manig woordgrapje.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |