Weet niet waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:29 schreef Tem het volgende:
[..]
Zal ik even die natte appeltaart van je posten?
Tuinkruiden is mij te vaag. Het moet gelijk duidelijk worden welke kruiden.quote:
Er zitten tienduizend klontjes boter in, zie dan alles maar binnen te houden.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:33 schreef Perrin het volgende:
Dat van Johannes ziet eruit alsof het al een keer eerder is opgegeten..
Hij wil hier niet meer posten door het zoetsappige gedoe van LTVDK en Fatimaquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:38 schreef Njosnavelin het volgende:
Vraag me af hoe het met zijn dieet is.
Ik heb mijn ER weggejaagdquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hij wil hier niet meer posten door het zoetsappige gedoe van LTVDK en Fatima
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Cjoet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Dat was toch heel mijn bedoeling niet johquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goed gedaan jongen.
* johannes_vermeer geeft een pluim
Geen valse bescheidenheid.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat was toch heel mijn bedoeling niet joh
Lijkt mij een prioriteit.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb in die lijst niks gelezen over huisdieren, maar als je zoiets ziet wordt een mens toch warm van binnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
#CutInTimmmmmmquote:
Als ik een lijstje zou maken zou een voorliefde voor honden groter dan handtas formaat er zeker in voorkomen.quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:50 schreef Njosnavelin het volgende:
Ap begint grijs te worden, hij heeft een grijze baard.Grijze baard kan heel sexy zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jazeker. Het staat hem wel.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Grijze baard kan heel sexy zijn
Dit vind ik wel een belangrijke toevoeging.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
#CutInTimmmmmm
[..]
Als ik een lijstje zou maken zou een voorliefde voor honden groter dan handtas formaat er zeker in voorkomen.
Draag je wel eens de jurk van je moeder?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn vader heeft ook een grijze baard.
Niet dat ik mijn vader gelijk sexy vind, maar toch.
Er is wel een verschil zichtbaar. Welk ras was het ook alweer? Gezien de vacht zoek ik het bij de retrievers.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jazeker. Het staat hem wel.
Dit was een paar jaar geleden, ter vergelijking:
[ afbeelding ]
Iets minder projecteren Tem.quote:
Ik verkies een kat nog boven zo'n Chihuahua.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een belangrijke toevoeging.
Weten we niet precies, in het asiel ging men uit van een labradorkruising. Waarschijnlijk met iets van een herder, gezien de staart en oren.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is wel een verschil zichtbaar. Welk ras was het ook alweer? Gezien de vacht zoek ik het bij de retrievers.
En dan hier de pics plaatsen, goed plan.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:58 schreef Tem het volgende:
[..]
Dacht, misschien kunnen we eens jurken uitwisselen.
Ik dacht even aan een flat coated retriever maar die hebben wel hele andere oren inderdaad.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Weten we niet precies, in het asiel ging men uit van een labradorkruising. Waarschijnlijk met iets van een herder, gezien de staart en oren.
Dat gaat niet door, ik ben een nevernude.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:58 schreef Tem het volgende:
[..]
Dacht, misschien kunnen we eens jurken uitwisselen.
Hij heeft er zeker wat van, maar inderdaad te verschillend om in het plaatje te passen. Hij heeft ook zo'n typische herdersstaart.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht even aan een flat coated retriever maar die hebben wel hele andere oren inderdaad.
[ afbeelding ]
Labradors hebben wel een veel kortere vacht, en hebben een beetje de neiging dik te worden.
quote:
Wie? De hond?quote:
Is hij ook een nevernude?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Specularium kan dit ook waarderen.
Vrouwonvriendelijkquote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
En hij heeft alle jaargangen van Girls with low self-esteem.
quote:
Ja, ziet er beetje uit als andere Griekse honden die ik ken.quote:
Nee, komt uit Zuid-Frankrijk.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja, ziet er beetje uit als andere Griekse honden die ik ken.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jeej.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog avonturen met hem meegemaakt?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:50 schreef Njosnavelin het volgende:
Ap begint grijs te worden, hij heeft een grijze baard.Wat een mooierd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Nou we liepen langs het plaatselijke vliegerfestival.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jeej.Nog avonturen met hem meegemaakt?
Dat zeg ik hem ook altijdquote:
Gewoon goed afgericht dus.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou we liepen langs het plaatselijke vliegerfestival.
Het deed hem helemaal niks.
Tophond!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is dan ook easy to train.
[ afbeelding ]
Geheel naar waarheid.
Heb je daar een filmpje van?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je zegt: Mand! luistert hij meteen.
Wut?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:47 schreef Njosnavelin het volgende:
Die van mij doet eerst altijd heel moeilijk, zoals jullie in dat ene filmpje hebben kunnen zien toen hij met die boomstronk naar binnen wilde.
Daar heb ik geen filmpje van. Hij luistert eigenlijk vooral goed naar mijn vader, maar ik weet niet of die in een film wil figureren.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb je daar een filmpje van?
Die van mij doet eerst altijd heel moeilijk, zoals jullie in dat ene filmpje hebben kunnen zien toen hij met die boomstronk naar binnen wilde.
Is je vader de packleader?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar heb ik geen filmpje van. Hij luistert eigenlijk vooral goed naar mijn vader, maar ik weet niet of die in een film wil figureren.
Ja, daarna mijn moeder, die straalt calm & assertive energy uit a la Cezar Milan en daarna ikzelf en dan mijn broertje.quote:
En waar staat Oscar zelf?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, daarna mijn moeder, die straalt calm & assertive energy uit a la Cezar Milan en daarna ikzelf en dan mijn broertje.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:54 schreef Mani89 het volgende:
Ik had geen enkele controle over mijn cavia's. Die waren denk ik mijn packleader.
Haha echt schattig hoe hij een beetje hulpeloos die camera in staart.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:57 schreef Njosnavelin het volgende:
Dit filmpje had ik het dus over, om die rare insinuaties even aan de kant te schuiven.
Die beestjes kunnen bijten hoor jezus!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gevaarlijke situatie, Mani. Dat je daar levend uit bent gekomen.
Dat zal je wel verdiend hebben danquote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die beestjes kunnen bijten hoor jezus!
http://www.ishetaltijdvoorbier.nl/quote:
timmmmmquote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:37 schreef timmmmm het volgende:
Ja, een kutSC zo. Ik ga lekker even stoppen met volgen. Roep maar als die mongolen normaal kunnen doen
Haar moeder erbij, terwijl je Lipton thee drinkt.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:14 schreef Tem het volgende:
Nicolette van Dam wordt ook niet mooi oud. Maarja, nu zou ik haar nog wel doen.
Ik voel weer een hoop hilarische grappen aan komen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:37 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ga zometeen naar het TREK festival
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |