quote:
Ja, ziet er beetje uit als andere Griekse honden die ik ken.quote:
Nee, komt uit Zuid-Frankrijk.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja, ziet er beetje uit als andere Griekse honden die ik ken.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jeej.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog avonturen met hem meegemaakt?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:50 schreef Njosnavelin het volgende:
Ap begint grijs te worden, hij heeft een grijze baard.Wat een mooierd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Nou we liepen langs het plaatselijke vliegerfestival.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jeej.Nog avonturen met hem meegemaakt?
Dat zeg ik hem ook altijdquote:
Gewoon goed afgericht dus.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou we liepen langs het plaatselijke vliegerfestival.
Het deed hem helemaal niks.
Tophond!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is dan ook easy to train.
[ afbeelding ]
Geheel naar waarheid.
Heb je daar een filmpje van?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je zegt: Mand! luistert hij meteen.
Wut?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:47 schreef Njosnavelin het volgende:
Die van mij doet eerst altijd heel moeilijk, zoals jullie in dat ene filmpje hebben kunnen zien toen hij met die boomstronk naar binnen wilde.
Daar heb ik geen filmpje van. Hij luistert eigenlijk vooral goed naar mijn vader, maar ik weet niet of die in een film wil figureren.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb je daar een filmpje van?
Die van mij doet eerst altijd heel moeilijk, zoals jullie in dat ene filmpje hebben kunnen zien toen hij met die boomstronk naar binnen wilde.
Is je vader de packleader?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar heb ik geen filmpje van. Hij luistert eigenlijk vooral goed naar mijn vader, maar ik weet niet of die in een film wil figureren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |