quote:
Ja, ziet er beetje uit als andere Griekse honden die ik ken.quote:
Nee, komt uit Zuid-Frankrijk.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja, ziet er beetje uit als andere Griekse honden die ik ken.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jeej.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog avonturen met hem meegemaakt?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:50 schreef Njosnavelin het volgende:
Ap begint grijs te worden, hij heeft een grijze baard.Wat een mooierd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Nou we liepen langs het plaatselijke vliegerfestival.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jeej.Nog avonturen met hem meegemaakt?
Dat zeg ik hem ook altijdquote:
Gewoon goed afgericht dus.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou we liepen langs het plaatselijke vliegerfestival.
Het deed hem helemaal niks.
Tophond!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is dan ook easy to train.
[ afbeelding ]
Geheel naar waarheid.
Heb je daar een filmpje van?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je zegt: Mand! luistert hij meteen.
Wut?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:47 schreef Njosnavelin het volgende:
Die van mij doet eerst altijd heel moeilijk, zoals jullie in dat ene filmpje hebben kunnen zien toen hij met die boomstronk naar binnen wilde.
Daar heb ik geen filmpje van. Hij luistert eigenlijk vooral goed naar mijn vader, maar ik weet niet of die in een film wil figureren.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb je daar een filmpje van?
Die van mij doet eerst altijd heel moeilijk, zoals jullie in dat ene filmpje hebben kunnen zien toen hij met die boomstronk naar binnen wilde.
Is je vader de packleader?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar heb ik geen filmpje van. Hij luistert eigenlijk vooral goed naar mijn vader, maar ik weet niet of die in een film wil figureren.
Ja, daarna mijn moeder, die straalt calm & assertive energy uit a la Cezar Milan en daarna ikzelf en dan mijn broertje.quote:
En waar staat Oscar zelf?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, daarna mijn moeder, die straalt calm & assertive energy uit a la Cezar Milan en daarna ikzelf en dan mijn broertje.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:54 schreef Mani89 het volgende:
Ik had geen enkele controle over mijn cavia's. Die waren denk ik mijn packleader.
Haha echt schattig hoe hij een beetje hulpeloos die camera in staart.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:57 schreef Njosnavelin het volgende:
Dit filmpje had ik het dus over, om die rare insinuaties even aan de kant te schuiven.
Die beestjes kunnen bijten hoor jezus!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gevaarlijke situatie, Mani. Dat je daar levend uit bent gekomen.
Dat zal je wel verdiend hebben danquote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die beestjes kunnen bijten hoor jezus!
http://www.ishetaltijdvoorbier.nl/quote:
timmmmmquote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:37 schreef timmmmm het volgende:
Ja, een kutSC zo. Ik ga lekker even stoppen met volgen. Roep maar als die mongolen normaal kunnen doen
Haar moeder erbij, terwijl je Lipton thee drinkt.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:14 schreef Tem het volgende:
Nicolette van Dam wordt ook niet mooi oud. Maarja, nu zou ik haar nog wel doen.
Ik voel weer een hoop hilarische grappen aan komen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:37 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ga zometeen naar het TREK festival
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |