Ja, daarna mijn moeder, die straalt calm & assertive energy uit a la Cezar Milan en daarna ikzelf en dan mijn broertje.quote:

En waar staat Oscar zelf?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, daarna mijn moeder, die straalt calm & assertive energy uit a la Cezar Milan en daarna ikzelf en dan mijn broertje.

quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:54 schreef Mani89 het volgende:
Ik had geen enkele controle over mijn cavia's. Die waren denk ik mijn packleader.

Haha echt schattig hoe hij een beetje hulpeloos die camera in staart.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:57 schreef Njosnavelin het volgende:
Dit filmpje had ik het dus over, om die rare insinuaties even aan de kant te schuiven.

Die beestjes kunnen bijten hoor jezus!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gevaarlijke situatie, Mani. Dat je daar levend uit bent gekomen.

Dat zal je wel verdiend hebben danquote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die beestjes kunnen bijten hoor jezus!

ahh was wel een beetje zielig eigenlijk
 ahh was wel een beetje zielig eigenlijk

http://www.ishetaltijdvoorbier.nl/quote:

timmmmmquote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:37 schreef timmmmm het volgende:
Ja, een kutSC zo. Ik ga lekker even stoppen met volgen. Roep maar als die mongolen normaal kunnen doen

Haar moeder erbij, terwijl je Lipton thee drinkt.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:14 schreef Tem het volgende:
Nicolette van Dam wordt ook niet mooi oud. Maarja, nu zou ik haar nog wel doen.

Ik voel weer een hoop hilarische grappen aan komen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:37 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ga zometeen naar het TREK festival

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |