sorryquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:21 schreef LTVDK het volgende:
Ga je nou weer Fylax beledigen, walgelijk deze TT
Ja sorry mijn fout, ik ging opeens allemaal serieuze vragen stellen in deze SC, dat hoort natuurlijk nietquote:
Wil je dat ook niet meer doen! Dan snap ik het niet meer joh.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja sorry mijn fout, ik ging opeens allemaal serieuze vragen stellen in deze SC, dat hoort natuurlijk niet.
Ok, ik drink graag koffie haha, ja.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Wil je dat ook niet meer doen! Dan snap ik het niet meer joh.
Deze TT gaat over Efteling.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:21 schreef LTVDK het volgende:
Dat denk je verkeerd.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Denk dat jullie nog wel een keertje gaan scharen.
quote:
Vond ik ook. Goeie tweet.quote:
Geen commentaar.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Oh, liggen jullie elkaar niet ofzo?
Als ze zouden liggen zou het scharen wel makkelijker gaan ...quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Oh, liggen jullie elkaar niet ofzo?
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:25 schreef Specularium het volgende:
Valt mij nog mee dat hij hier niet inmiddels met 6 miljoen splitsquotes duidelijk wil maken wat een walgelijke aap Erdogan eigenlijk is.
Haha ja.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ze zouden liggen zou het scharen wel makkelijk gaan ...
Bedankt, Hans.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:27 schreef Viro het volgende:
Oh en om terug te komen op gister, ik ken yoki al van 2006. We go way back. Bareback, broke back mountain enzo....
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
gooi de titel eens door google translate.
quote:Ik maakt Erdogan 's kont . Recep Tayyip Erdogan , de AKP rally
FIELDFUCK!!!!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:27 schreef Viro het volgende:
Oh en om terug te komen op gister, ik ken yoki al van 2006. We go way back. Bareback, broke back mountain enzo....
Ik spoel even door en er is gelijk een wijf loeihar 'inshallah' aan het roepen. Haal het even lekker zelf door translate.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
gooi de titel eens door google translate.
Geef ze dan ook een busje WD40 anders gaat het zo stroef.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ze zouden liggen zou het scharen wel makkelijker gaan ...
إن شاء اللهquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik spoel even door en er is gelijk een wijf loeihar 'inshallah' aan het roepen. Haal het even lekker zelf door translate.
Volgens mij is dat in Almere.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik spoel even door en er is gelijk een wijf loeihar 'inshallah' aan het roepen. Haal het even lekker zelf door translate.
racist.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg ik nu ook een TRquote:
Dat moest ik even googelen. Goeie tip wel.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:29 schreef Viro het volgende:
[..]
Geef ze dan ook een busje WD40 anders gaat het zo stroef.
Dat is toevallig de fetish van LTKDV.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
"Ik ben de konthaar van Erdogan. "
Fascist.quote:
wat is de jouwe, eerlijk?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is toevallig de fetish van LTKDV.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat moest ik even googelen. Goeie tip wel.
Onaardige mevrouwquote:
Noem jij Specularium nu gewoon een vuige NSB'er, dat kan natuurlijk niet he, TR voor jouquote:
Ik zou een NSB-er nou niet meteen zo willen beledigen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Noem jij Specularium nu gewoon een vuige NSB'er, dat kan natuurlijk niet he, TR voor jou.
Heeft hij meer weg van een Gestapo dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zou een NSB-er nou niet meteen zo willen beledigen.
Beledig hem dan effe goed joh. Je weet vast wel iets te verzinnen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bek dicht snor.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:35 schreef Yasmin23 het volgende:
Aaah mooi. we doen weer normaal hier zie ik.
Geef me even.....quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Beledig hem dan effe goed joh. Je weet vast wel iets te verzinnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geef me even.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.helemaal goed
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geef me even.....Jij snapt het niet he, hier ik doe het even voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Specularium is echt een superschatje![]()
![]()
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
ben jij heaumeuau ofsoow?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij snapt het niet he, hier ik doe het even voor.
Specularium is echt een superschatje![]()
![]()
Het was een kleine groep die het heeft verpest voor de rest.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zo als met andere groepen...quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het was een kleine groep die het heeft verpest voor de rest.
Dus nu tolerant zijn voor de intolerantie ofzo?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het was een kleine groep die het heeft verpest voor de rest.
Corriequote:
Ja, Marokkanen verbieden voor meer vrijheid.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dus nu tolerant zijn voor de intolerantie ofzo?
Dan heb je al helemaal niemand meer die je aankijkt?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, Marokkanen verbieden voor meer vrijheid.
Zoiets.
Pak de badkuip maarquote:
De Turk die mij een matige lahmacun geeft.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan heb je al helemaal niemand meer die je aankijkt?
Godkolere zelfs de badkuip is te klein (die ik niet heb trouwens, ik neem die van tim dan maar).quote:
waar?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
De Turk die mij een matige lahmacun geeft.
Ik ben het met je eens. Gewoon hup afspreken met die handel.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie nou daten? Via een SC schiet niet op.
Nou en. Het is niet alsof ik hem ooit ga ontmoeten natuurlijk.quote:
Is zijn neus zo groot dan.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou en. Het is niet alsof ik hem ooit ga ontmoeten natuurlijk.
Hij heeft in de verte trouwens wel iets van Zlatan.
Nou ja goed, als het met Zlatan al tot ontmoeten komt heb je geen issues met z'n geaardheid iig.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou en. Het is niet alsof ik hem ooit ga ontmoeten natuurlijk.
Hij heeft in de verte trouwens wel iets van Zlatan.
voor jou.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zijn die ook al verboden voor vrijheid?
Je blijft een boer he.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou en, dan haal ik wel een frikandel.
Hey sp3c, hoe gaat het met je?quote:
bemoei je er niet mee duindorpquote:
quote:
heb ik nietquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:48 schreef Specularium het volgende:
Weet je wat niet genetisch is? Een voorhuid.
Die frikandel heb ik nu geen trek meer in.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:48 schreef Specularium het volgende:
Weet je wat niet genetisch is? Een voorhuid.
Ik heb nog wel een andere frikandel, als je snapt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Die frikandel heb ik nu geen trek meer in.
Goeie. Frikadel/10quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een andere frikandel, als je snapt wat ik bedoel![]()
Als Specu het over zijn 'frikandel' gaat hebben is dat best begrijpelijk jaquote:
Nee leg het even uit.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een andere frikandel, als je snapt wat ik bedoel![]()
Ja idd.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als Specu het over zijn 'frikandel' gaat hebben is dat best begrijpelijk ja
Hij bedoelt zijn halfstrakke plasser.quote:
Zou adopteren en hem tim noemenquote:
Lookin' shifty as fuckquote:
Krijg je als je zo walgelijk misselijkmakend doet met die besnorde kompaan van jequote:
Nou das ook niet lief zegquote:
Snorriequote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Krijg je als je zo walgelijk misselijkmakend doet met die besnorde kompaan van je
In vergelijk met timmmmm wel ...quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben ook niet lief dat wist je toch al?
Jaloers?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:06 schreef timmmmm het volgende:
Met al die walgelijke gefakete liefde hier verpest je het voor iedereen, niet gek dat het dan rustig wordt.
Ja man ik blijf heen en weer rennen met teiltjes. Niet te doen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:06 schreef timmmmm het volgende:
Met al die walgelijke gefakete liefde hier verpest je het voor iedereen, niet gek dat het dan rustig wordt.
Fakequote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:06 schreef timmmmm het volgende:
Je moeder is irritant.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:08 schreef timmmmm het volgende:
Dat is natuurlijk ook veel waarschijnlijker dan dat het gewoon ontzettend irritant is
Pics?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:12 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja 's-avonds heb ik er geen zin in.
[..]
Nee
Bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:13 schreef Peunage het volgende:
[..]
Van dat in de avond geen zin in fitness heb?
Pics van mijn winterpeen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmmm wat stond er dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind het niet zo leuk dat jij dit over LTKDV zegt.
Kun je het wel editten.
Noemde hij mij nou gewoon een zionistische spion van Mossad?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kun je het wel editten.
Wat insinueer jij.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kun je het wel editten.
quote:
Crewbash.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij durft zeg!
Dit wel maar daten met loverboy ho maar
Crewbash oude vrouw.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij durft zeg!
Heeft ze nog een loverboy danquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zeg niks natuurlijk. Ik kan een geheimpje bewaren.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij durft zeg!
Ja jij denkt dat alles via de SC gaatquote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo lang wachten![]()
Pannenkoek.
Nee ik probeer wat te weten te komen en volgens mij is dat nu geluktquote:
whuuut?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij durft zeg!
Nee, stiekem ben ik gewoon een van haar nevenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik probeer wat te weten te komen en volgens mij is dat nu gelukt
Of je doet gewoon stoer kan ook.
Doei remlof.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:37 schreef timmmmm het volgende:
Ja, een kutSC zo. Ik ga lekker even stoppen met volgen. Roep maar als die mongolen normaal kunnen doen
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:37 schreef timmmmm het volgende:
Ja, een kutSC zo. Ik ga lekker even stoppen met volgen. Roep maar als die mongolen normaal kunnen doen
Ja ze is al weer weg, ik doe wel weer gewoon normaalquote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:38 schreef Specularium het volgende:
Al is die neprelatie wel te walgelijk voor woorden.
Normaal is ook maar saai hoor.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ze is al weer weg, ik doe wel weer gewoon normaal.
Precies. Geen lol meer aan zo met dat misselijke gedoequote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:38 schreef Specularium het volgende:
Al is die neprelatie wel te walgelijk voor woorden.
Doe eens niet zo Elfletterig-achtigquote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:37 schreef timmmmm het volgende:
Het wordt tijd dat jij weer eens een fles wijn opentrekt zegquote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Precies. Geen lol meer aan zo met dat misselijke gedoe
Waarom hij heeft gewoon gelijk man.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat jij weer eens een fles wijn opentrekt zeg
Jij praat helemaal niet zo.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Doe eens niet zo Elfletterig-achtig
Nou zeg, die 3 kleffe postsquote:
Elfletturkquote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Echt wel mang. Je weet zelluf. Me mattie zegt dat jij is normaal moet doen.
Niet alleen nu hequote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou zeg, die 3 kleffe posts. Toen ik gewoon serieus met Triggershot in gesprek was, was het ook al niet goed omdat te serieus.
Jij moet meer Mocromaniac luisteren.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Echt wel mang. Je weet zelluf. Me mattie zegt dat jij is normaal moet doen.
Volgens mij valt het allemaal best meequote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij moet meer Mocromaniac luisteren.
Ik heb even een topic of 8 teruggelezen (met toggle user zodat ik alleen mijn eigen posts zag uiteraard). Maar dat is nou niet echt schokkend te noemen, alleen die paar posts hierboven zijn walgelijk klef.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Even een paar topics teruglezen. Wat je allemaal gepost hebt.
Jaquote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:58 schreef Specularium het volgende:
Zit LTKDV nu met een teiltje de vorige 28 delen te lezen?
Ik vermoed dat het anders overkomt als je het zelf leest.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
JaIk word niet graag vals beschuldigd
.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
JaIk word niet graag vals beschuldigd
.
Ik ben al veel te druk met nieuwe muziek luisteren de laatste tijd. Ik heb even geen tijd voor anti-muziek, sorry.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij moet meer Mocromaniac luisteren.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben al veel te druk met nieuwe muziek luisteren de laatste tijd. Ik heb even geen tijd voor anti-muziek, sorry.
Hij turft hoe vaak je dezelfde gifjes hebt gepost.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:58 schreef Specularium het volgende:
Zit LTKDV nu met een teiltje de vorige 28 delen te lezen?
Als je elke post bloedserieus zou nemen misschien wel ja. Maar als je dat met alle posts hier zou doen dan zou iedereen hier dagelijks een ban krijgen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het anders overkomt als je het zelf leest.
Nog veel erger dan dat. Minstens de helft hier was dan allang dood.quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je elke post bloedserieus zou nemen misschien wel ja. Maar als je dat met alle posts hier zou doen dan zou iedereen hier dagelijks een ban krijgen.
Behalve ik danquote:Op woensdag 27 mei 2015 00:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je elke post bloedserieus zou nemen misschien wel ja. Maar als je dat met alle posts hier zou doen dan zou iedereen hier dagelijks een ban krijgen.
Dan had je hier helemaal alleen gezetenquote:
Nee hoor dan had ik in de vbl sc gezeten. Daar zit ik wel vaker met de boysquote:Op woensdag 27 mei 2015 00:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan had je hier helemaal alleen gezeten
Toetertjesquote:Op woensdag 27 mei 2015 00:08 schreef Specularium het volgende:
GEFELICITEERD LTKDV MET JE VERJAARDAG.
![]()
![]()
.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:08 schreef Specularium het volgende:
GEFELICITEERD LTKDV MET JE VERJAARDAG.
![]()
![]()
.
Jeejquote:
Ik mag daar hier geen uitspraken meer over doen, dat is te klefquote:Op woensdag 27 mei 2015 00:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heeft Yasmin nog een kadootje voor je? Als je snapt wat ik bedoel![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:
Merci!quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik mag daar hier geen uitspraken meer over doen, dat is te klefPics voor je verjaardag,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Helemaal niks voor je verjaardagquote:
Dank uquote:
Niet jarig zijnquote:Op woensdag 27 mei 2015 00:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geen hete greppel voor je verjaardag,.
Ja, onzin dat het eigenlijk isquote:Op woensdag 27 mei 2015 00:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Jarig zijn is overrated man. Je wordt alleen maar ouder.
Het zou niet best zijn als je niet ouder werd...quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Jarig zijn is overrated man. Je wordt alleen maar ouder.
Gewoon weer een lente jongerquote:Op woensdag 27 mei 2015 00:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je hebt er gewoon weer een rondje om de zon opzitten, meer niet.
Ja maar om dat nou te vieren...quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het zou niet best zijn als je niet ouder werd...
Nee, ik was te druk met dit schrijven: 'Cupmaat vrouw niet zo belangrijk'quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heeft Efteling al hete pics van de penis gestuurd?
Het is wel de meest kansloze prestatie om te vieren ja, het is nou niet dat je er zoveel voor moet doen, 'niet dood gaan' is de enige vereiste.quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ik was te druk met dit schrijven: 'Cupmaat vrouw niet zo belangrijk'
Dit wisten wij hetero's al lang.quote:Onderling praten mannen graag over grote borsten, maar in de praktijk zijn ze minder dol op grote cupmaten.
Je kunt ook vieren dat je weer een dag niet in je broek hebt geplast.quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is wel de meest kansloze prestatie om te vieren ja, het is nou niet dat je er zoveel voor moet doen, 'niet dood gaan' is de enige vereiste.
Ik slaak een zucht van verlichting bij die nieuws.quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eensch hiermee.quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Dit wisten wij hetero's al lang.
Wil je iets met ons delen?quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vertel dat maar tegen kleingeschapen mensen.
... en aan PEC Zwolle, toch?quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb niets te delen.
Behalve dat ik een hekel heb aan Facebook-events.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:21 schreef LTVDK het volgende:
"Als mannen een serieuze relatie zoeken, zijn benen en borsten überhaupt niet zo belangrijk. Het gaat dan toch echt om de intelligentie van de vrouwen."quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
SPOILER: Fylax als je dit leestOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elfhenkerig kende ik nog niet.quote:Op woensdag 27 mei 2015 07:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
"Als mannen een serieuze relatie zoeken, zijn benen en borsten überhaupt niet zo belangrijk. Het gaat dan toch echt om de intelligentie van de vrouwen."
Hahahaha. Goeie Elfhenkerig.
Aha!quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Damn.quote:Uit onderzoeken blijkt dat mannen toch eerst naar het IQ kijken.
Specu gaat hier iets van zeggenquote:Op woensdag 27 mei 2015 09:26 schreef Karina het volgende:
Ja en helaas is dit blijkbaar ook noodzakelijk:
[..]
Damn.
Eigenlijk helemaal niet zo'n positief nieuwsbericht als de titel doet vermoeden.quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:26 schreef Karina het volgende:
Ja en helaas is dit blijkbaar ook noodzakelijk:
[..]
Damn.
Iets over roken in Brandpunt. Dat klopt gewoonquote:Op woensdag 27 mei 2015 09:48 schreef Mani89 het volgende:
Mooi item over roken in Brandpunt. Die anti rook activiste is een heldin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |