Vraag gewoon aan dat groepje ongure figuren op de hoek van de straat of ze die kinders willen neerprikken dan.quote:
quote:
Ik neem aan dat jij daar ook zit dan.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:25 schreef Yasmin23 het volgende:
Die vrouwen op het viva forum zijn echt bitches
Lees daar nu iets. Maar als iemand een verkeerd antwoord geeft of een zogenaamde vraag stelt word ze tot op het bot afgebrand.quote:
Lijkt op hier.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Lees daar nu iets. Maar als iemand een verkeerd antwoord geeft of een zogenaamde vraag stelt word ze tot op het bot afgebrand.
Sowieso dit alquote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Lees daar nu iets. Maar als iemand een verkeerd antwoord geeft of een zogenaamde vraag stelt word ze tot op het bot afgebrand.
Ik heb een permabanquote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Deze topicstarter dacht dat Dubai vrouw onvriendelijk was.
http://forum.viva.nl/foru(...)st_messages/234430/0
Viva is ook vrouwonvriendelijkquote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Deze topicstarter dacht dat Dubai vrouw onvriendelijk was.
http://forum.viva.nl/foru(...)st_messages/234430/0
Wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb een permabankan ook niet lezen daar.
Leuk topic voor CULquote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso dit alhttp://forum.viva.nl/foru(...)st_messages/102883/0
Een pollepel door een pan roeren is ook zo moeilijkquote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk topic voor CUL
Die vrouw kan nog slechter koken dan ik kun je nagaan
Dat lukt mij dus zelfsquote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een pollepel door een pan roeren is ook zo moeilijk
Hij heeft het toch altijd zwaar? Dan blijven we aan de gang.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:28 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, zoals jullie wellicht kunnen lezen heeft specularium het zwaar. Hoe gaan we hem opvrolijken?
Ballonnen voor hem kopen. Specularium lijkt me wel iemand die van ballonnen houdtquote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij heeft het toch altijd zwaar? Dan blijven we aan de gang.
Klinkt als de vrouwelijke tegenhanger van POL.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dan moet jij ze kopen want ik houd niet van ballonnen. Die maken een eng geluid als je ze vasthoudt.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ballonnen voor hem kopen. Specularium lijkt me wel iemand die van ballonnen houdt
Nog lekker morse berichten naar elkaar sturen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:37 schreef Karina het volgende:
Ik las de Viva toen ik 16 was of zo. Denk niet dat ze toen al een forum hadden.
Biep biep biep! Neef van mij deed dat vroeger, nerdje avant la lettre.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog lekker morse berichten naar elkaar sturen.
Wat is zijn FOK!account?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Biep biep biep! Neef van mij deed dat vroeger, nerdje avant la lettre.
Ik vind grijze, bruine en zwarte ballonnen wel iets voor Specu.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ballonnen voor hem kopen. Specularium lijkt me wel iemand die van ballonnen houdt
Ik lach daar niet om, dat is gewoon veel.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:41 schreef timmmmm het volgende:
Ik zit eens te gluren en ze heeft daar 37000 berichten, nog best wel wat ook.
Hoewel wij daar om lachen natuurlijk, zulke mietjes-aantallen
Voor corrie is 37000 zelfs te weinig om de moeite te nemen om erom te lachenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik lach daar niet om, dat is gewoon veel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voor corrie is 37000 zelfs te weinig om de moeite te nemen om erom te lachenZulk soort nummers hoor je ook alleen trots op te zijn als het je bankrekening betreft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Iddquote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zulk soort nummers hoor je ook alleen trots op te zijn als het je bankrekening betreft.
quote:
fok jou.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:02 schreef Specularium het volgende:
Triggerturk wil zo hier komen slowchatten over zijn hele familie.
fok nederland en fok curacaoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Gezellig. Begint die nu?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:02 schreef Specularium het volgende:
Triggerturk wil zo hier komen slowchatten over zijn hele familie.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
fok nederland en fok curacaoDat is echt zo slecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
fok nederland en fok curacaoIk heb schijt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:07 schreef timmmmm het volgende:
En we doen al zo ons best Jasmijn en Sp3c weg te krijgen
Dat je sp3c kwijt wil snap ik, maar niet Yasmintjequote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:07 schreef timmmmm het volgende:
Wie heeft jou uitgenodigd, ga eens terug naar je eigen sub.quote:
Je bent te gast in NWS ja. En in Nederland ook natuurlijk #eigenonderbuikeerstquote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wie heeft jou uitgenodigd, ga eens terug naar je eigen sub.
Is Triggershot een allochtoon?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je bent te gast in NWS ja. En in Nederland ook natuurlijk #eigenonderbuikeerst
hoezo moet sp3c wegquote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:07 schreef timmmmm het volgende:
Heb jij wel eens een mep in je onderbuik gehad?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je bent te gast in NWS ja. En in Nederland ook natuurlijk #eigenonderbuikeerst
quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat je sp3c kwijt wil snap ik, maar niet Yasmintje![]()
tim is gewoon een hommeltjequote:
We hebben penerage hier al geadopteerd hoor, wordt wel druk zo met minderhedenquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We hebben penerage hier al geadopteerd hoor, wordt wel druk zo met minderheden
Ja ik vind het allemaal prima, maar ik hoef geen Schilderswijk taferelen hierquote:
Waar is 'hier' precies?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik vind het allemaal prima, maar ik hoef geen Schilderswijk taferelen hier
Deze topic broeder, as-salaam aleikum.quote:
En Uccie dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We hebben penerage hier al geadopteerd hoor, wordt wel druk zo met minderheden
Wat heb je nou weer tegen de schilderswijk?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik vind het allemaal prima, maar ik hoef geen Schilderswijk taferelen hier
Nu is het me ook ineens duidelijk waarom de PVV tegen kunstsubsidies is. Agema begreep het niet helemaal en dacht dat je zo problemen in de schilderswijk tegen kon gaanquote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat heb je nou weer tegen de schilderswijk?
Karin, Kelly en Katja?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen, Three K's a day keeps minorities away
Uccie is een kleinigheid, geen minderheidquote:
Net zoveel als jij waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat heb je nou weer tegen de schilderswijk?
Wat een arrogantie.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik mag niet de groet van heidenen aannemen.
Ik kom daar nooit, dus ik kan daar niet over oordelen.quote:
Haar bescheiden aanwezigheid wordt wel gemist hier.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Uccie is een kleinigheid, geen minderheid
Waar is ze eigenlijk?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haar bescheiden aanwezigheid wordt wel gemist hier.
Ben je er zo een.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet, gewoon zoals een Salafist betaamt.
Wollah, dan toch lekker niet joh.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik mag niet de groet van heidenen aannemen.
Ik weet het niet.quote:
Ja, waar is Ucciequote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haar bescheiden aanwezigheid wordt wel gemist hier.
Jalaba.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Draag jij ook van die lelijke gympies onder je jurk?
Ja en in 't Braobants gebruikte ook gene G, wat is het probleem.quote:
Tantoe lijpe patta's mattie, jwz.quote:
zwart.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar wel met witte sportsokken zeker?
Je kunt wanneer we het overnemen toch geen taalproblemen hebben, dan zouden de rollen omgedraaid zijn.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en in 't Braobants gebruikte ook gene G, wat is het probleem.
Nee, jwz.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Valt wel mee toch?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kijk je ook de hele dag zo sneaky als deze man?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2015 21:30:31 ]
auw.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat betekent toch dat je de middelste wagon wilt zijn?
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, jwz.Wallah?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?Je kijkt al net zo moeilijk als FylaxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
[..]
Valt wel mee toch?Waar is je jurk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Het is ook een Marokkaan.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja er loopt zon bandje schuin over je shirt. Je lijkt op een mocro.
korter dan NLSe normen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
oh gahahahahahah. Dacht ik alHoe lang ben je?
[..]
Valt wel mee toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Triggershotje.quote:
Ja kutquote:
Neeeeequote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:37 schreef Yasmin23 het volgende:
DM is going dowwwwwwwwwwwwwn mayday mayday
yes.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gahahah. Heb je die foto van google geplukt?
Vast een neef van je.quote:
Joh, fbcdn link is gewoon facebook.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jij hebt die foto helemaal niet van google
wrm niet?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jij hebt die foto helemaal niet van google
Nopes. Je bent het zelf.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Done wrong, op een term gezocht, toen op een site terechtgekomen en via daar zoiets gevonden.
Je bent zelf verminkt met je gelhoofd.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is hij gewoon met zijn verminkte stengel en potje gel.
Nog een x zo racistisch en ik ga serieus melding doen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is hij gewoon met zijn verminkte stengel en potje gel.
Jij hebt een gat in je onderlip.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je bent zelf verminkt met je gelhoofd.
Wat vindt jij eigenlijk van Erdogan?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nog een x zo racistisch en ik ga serieus melding doen.
Bij het CIDI?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nog een x zo racistisch en ik ga serieus melding doen.
Is het volgens jou een dictatoriale paardenlul of niet?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hij geeft niet een Sjieke snor.
Wat is je vraag nou echt?
Ik denk niet dat hij aan de criteria van dictator voldoet.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het volgens jou een dictatoriale paardenlul of niet?
Maar misbruikt hij wel zijn macht volgens jou?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij aan de criteria van dictator voldoet.
Syriëtopic.quote:
In zijn voordeel? Ja.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar misbruikt hij wel zijn macht volgens jou?
En het beperken van de persvrijheid?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In zijn voordeel? Ja.
Begeeft hij zich buiten zijn bevoegdheden? Nee.
quote:
Dat weet ik niet, daarom vraag ik hetquote:
Een niet erg analytisch getrokken conclusie, er was nooit persvrijheid in Turkije, met Erdogan is dit wat losser gemaakt, maar om nou te spreken van een periode waarin er ooit persvrijheid was in Turkije?quote:
Weet ik weet ik.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nogmaals, ik ben gewoon hier hoor.
Ik was eigenlijk al afgehaakt bij 'geradicaliseerd' te moeilijk woord voor mij.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:54 schreef Yasmin23 het volgende:
Gaan we ook nog moeilijke woorden gebruiken.
Die heb ik snel kunnen opzoeken met google,quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk al afgehaakt bij 'geradicaliseerd' te moeilijk woord voor mij.
Het is nooit een baken van persvrijheid geweest nee, maar met de meest recente aanklacht die nu is ingediend richting Hurriyet lijkt hij kritiek weg te willen wuiven.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een niet erg analytisch getrokken conclusie, er was nooit persvrijheid in Turkije, met Erdogan is dit wat losser gemaakt, maar om nou te spreken van een periode waarin er ooit persvrijheid was in Turkije?
Trein.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:56 schreef timmmmm het volgende:
Ik haat longontstekingen. Ik hoest nu zoveel dat ik ervan moet kotsen, heb van het gehoest al mn hele rug verrekt en de vraag is nu...
Zal ik een overdosis nemen of voor de trein gaan liggen
Ik ga volgende week naar tunesie om te strijden voor de goede zaakquote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:56 schreef Specularium het volgende:
Ik heb wel eens een beetje zand in mijn kont, dan voel ik mij verbonden met mijn Turkse broeders.
Hurriyet is een apart geval, de achtergronden daarvan gaan diep en ver terug, de baas van Hurriyet heeft nog een appeltje te schillen met Erdogan en Erdogan heeft daarop ook een positie ingenomen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is nooit een baken van persvrijheid geweest nee, maar met de meest recente aanklacht die nu is ingediend richting Hurriyet lijkt hij kritiek weg te willen wuiven.
Takbir!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ga volgende week naar tunesie om te strijden voor de goede zaak
Overdosis lijkt me wel lekker rustig.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:56 schreef timmmmm het volgende:
Ik haat longontstekingen. Ik hoest nu zoveel dat ik ervan moet kotsen, heb van het gehoest al mn hele rug verrekt en de vraag is nu...
Zal ik een overdosis nemen of voor de trein gaan liggen
Joh, dit boeit toch helemaal niemand.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hurriyet is een apart geval, de achtergronden daarvan gaan diep en ver terug, de baas van Hurriyet heeft nog een appeltje te schillen met Erdogan en Erdogan heeft daarop ook een positie ingenomen.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ga volgende week naar tunesie om te strijden voor de goede zaak
Dit zijn de reacties waarvoor we naar de SC komen!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:57 schreef sp3c het volgende:
ik zit gewoon keiharde Hollandse aardbeien te vreten
lekker hoor
Ken je plek vriend.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Joh, dit boeit toch helemaal niemand.
Ik heb me gisteren even verdiept in die zaak, maar dat gesodemieter loopt al een tijdjequote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hurriyet is een apart geval, de achtergronden daarvan gaan diep en ver terug, de baas van Hurriyet heeft nog een appeltje te schillen met Erdogan en Erdogan heeft daarop ook een positie ingenomen.
Verticaal snijden he? Niet horizontaal. Pro tip.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:59 schreef timmmmm het volgende:
Nou ik ben al in bad geglibberd, nu de pillen nog innemen en voor de zekerheid ook maar mn polsen doorsnijden
Gooi er nog een magnetron in aangesloten.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:59 schreef timmmmm het volgende:
Nou ik ben al in bad geglibberd, nu de pillen nog innemen en voor de zekerheid ook maar mn polsen doorsnijden
Wil jij niet weer terug in her blauw? Ik mis trollmod triggershot. Even bij yvonnen aankloppen, na mijn vertrek is er in NWS wel n plekje voor je.quote:
Ik wilde een chinese ruit snijden, mag dat ook?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Verticaal snijden he? Niet horizontaal. Pro tip.
Das toch heel niet praktisch, pak gewoon een broodrooster.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gooi er nog een magnetron in aangesloten.
Met chinese patronen heb ik wel ervaring jaquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wilde een chinese ruit snijden, mag dat ook?
Dat kan ook. Of een föhn maar die heeft die vast niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Das toch heel niet praktisch, pak gewoon een broodrooster.
Een radio, heeft hij er nog muziek bij.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Das toch heel niet praktisch, pak gewoon een broodrooster.
Met die kale schedel van hem lijkt me dat onlogisch jaquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat kan ook. Of een föhn maar die heeft die vast niet.
In de jaren '90 was Aydin Dogan, de baas van Hurriyet, de machtigste man in Turkije, een die regeringen kon maken en kraken, eentje die de premier in zijn pyama ontving:quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb me gisteren even verdiept in die zaak, maar dat gesodemieter loopt al een tijdjeErdogan weer boos op New York Times (en ja er zullen vast genoeg dingen in staan waar je het niet mee eens bent
)
Yvonne wil mij nietquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wil jij niet weer terug in her blauw? Ik mis trollmod triggershot. Even bij yvonnen aankloppen, na mijn vertrek is er in NWS wel n plekje voor je.
Moet je alleen wel dealen met die racistische paddy
Lekker eten in je bad, duh.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:03 schreef sp3c het volgende:
maar waarom heb je broodroosters en magnetronnen in de badkamer?
tv snap ik nog wel
Allemaal snorren.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In de jaren '90 was Aydin Dogan, de baas van Hurriyet, de machtigste man in Turkije, een die regeringen kon maken en kraken, eentje die de premier in zijn pyama ontving:
In 2006-7 heeft Erdogan hem flink op z'n plek gezet, waarna hij enorm veel prestige heeft verloren en Hurriyet flink tegen Erdogan losgaat.
terwijl ik in bad zitquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:04 schreef Tem het volgende:
Als je tijdens ijshockey kijken ineens toast met aardbeien wil, natuurlijk.
Dus het was niet heel toevallig dat Hurriyet in 2007 opeens met die goede doelen fraude van Erdogan kwam aanzettenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In de jaren '90 was Aydin Dogan, de baas van Hurriyet, de machtigste man in Turkije, een die regeringen kon maken en kraken, eentje die de premier in zijn pyama ontving:
In 2006-7 heeft Erdogan hem flink op z'n plek gezet, waarna hij enorm veel prestige heeft verloren en Hurriyet flink tegen Erdogan losgaat.
Lekker blijven zitten totdat je helemaal verschrompelt bent.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:07 schreef timmmmm het volgende:
Niks mis mee. TVtje op de badkamer, koelkastje voor de wijn en snacks, hoef ik er nooit meer uit.
Klinkt als een goed verhaal
Is het zo gekomen bij je?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Lekker blijven zitten totdat je helemaal verschrompelt bent.
Klopt, ze zitten echt al jaren met elkaar in de clinch, gewoon elkaar pesten.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus het was niet heel toevallig dat Hurriyet in 2007 opeens met die goede doelen fraude van Erdogan kwam aanzetten.
quote:Lijkt trouwens net een FOK! meet dat filmpje, lekker ongemakkelijk elkaar handjes schudden en in de rondte kijken.
Gewoon benenwagen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:10 schreef Specularium het volgende:
Triggerturk zal ook wel weer een Mercedes hebben.
Ik ben er eigenlijk gisteren pas ingedoken, maar ik heb een hoop vreemde dingen voorbij dien komen jaquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:08 schreef Triggershot het volgende:
Klopt, ze zitten echt al jaren met elkaar in de clinch, gewoon elkaar pesten.![]()
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is wel goed, kun je ook niet toeteren de hele tijd.
Daarom Erdogan baasquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk gisteren pas ingedoken, maar ik heb een hoop vreemde dingen voorbij dien komen ja.
Waarom kunnen ze de H niet gewoon normaal uitspreken.quote:
Zij doen het juist juist.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom kunnen ze de H niet gewoon normaal uitspreken.
Nee dat niet, nog steeds een veel te nationalistische arrogante lulquote:
Dat is echt de verkeerde classificatie, Islamist oke, maar nationalist, dat zou je nooit hard kunnen maken.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat niet, nog steeds een veel te nationalistische arrogante lul.
quote:
Soort espressoapparaat die Hquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |