Vraag gewoon aan dat groepje ongure figuren op de hoek van de straat of ze die kinders willen neerprikken dan.quote:
quote:
Ik neem aan dat jij daar ook zit dan.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:25 schreef Yasmin23 het volgende:
Die vrouwen op het viva forum zijn echt bitches
Lees daar nu iets. Maar als iemand een verkeerd antwoord geeft of een zogenaamde vraag stelt word ze tot op het bot afgebrand.quote:
Lijkt op hier.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Lees daar nu iets. Maar als iemand een verkeerd antwoord geeft of een zogenaamde vraag stelt word ze tot op het bot afgebrand.
Sowieso dit alquote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Lees daar nu iets. Maar als iemand een verkeerd antwoord geeft of een zogenaamde vraag stelt word ze tot op het bot afgebrand.
Ik heb een permabanquote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Deze topicstarter dacht dat Dubai vrouw onvriendelijk was.
http://forum.viva.nl/foru(...)st_messages/234430/0
Viva is ook vrouwonvriendelijkquote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Deze topicstarter dacht dat Dubai vrouw onvriendelijk was.
http://forum.viva.nl/foru(...)st_messages/234430/0
Wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb een permabankan ook niet lezen daar.
Leuk topic voor CULquote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso dit alhttp://forum.viva.nl/foru(...)st_messages/102883/0
Een pollepel door een pan roeren is ook zo moeilijkquote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk topic voor CUL
Die vrouw kan nog slechter koken dan ik kun je nagaan
Dat lukt mij dus zelfsquote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een pollepel door een pan roeren is ook zo moeilijk
Hij heeft het toch altijd zwaar? Dan blijven we aan de gang.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:28 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, zoals jullie wellicht kunnen lezen heeft specularium het zwaar. Hoe gaan we hem opvrolijken?
Ballonnen voor hem kopen. Specularium lijkt me wel iemand die van ballonnen houdtquote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij heeft het toch altijd zwaar? Dan blijven we aan de gang.
Klinkt als de vrouwelijke tegenhanger van POL.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dan moet jij ze kopen want ik houd niet van ballonnen. Die maken een eng geluid als je ze vasthoudt.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ballonnen voor hem kopen. Specularium lijkt me wel iemand die van ballonnen houdt
Nog lekker morse berichten naar elkaar sturen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:37 schreef Karina het volgende:
Ik las de Viva toen ik 16 was of zo. Denk niet dat ze toen al een forum hadden.
Biep biep biep! Neef van mij deed dat vroeger, nerdje avant la lettre.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog lekker morse berichten naar elkaar sturen.
Wat is zijn FOK!account?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Biep biep biep! Neef van mij deed dat vroeger, nerdje avant la lettre.
Ik vind grijze, bruine en zwarte ballonnen wel iets voor Specu.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ballonnen voor hem kopen. Specularium lijkt me wel iemand die van ballonnen houdt
Ik lach daar niet om, dat is gewoon veel.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:41 schreef timmmmm het volgende:
Ik zit eens te gluren en ze heeft daar 37000 berichten, nog best wel wat ook.
Hoewel wij daar om lachen natuurlijk, zulke mietjes-aantallen
Voor corrie is 37000 zelfs te weinig om de moeite te nemen om erom te lachenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik lach daar niet om, dat is gewoon veel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voor corrie is 37000 zelfs te weinig om de moeite te nemen om erom te lachenZulk soort nummers hoor je ook alleen trots op te zijn als het je bankrekening betreft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Iddquote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zulk soort nummers hoor je ook alleen trots op te zijn als het je bankrekening betreft.
quote:
fok jou.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:02 schreef Specularium het volgende:
Triggerturk wil zo hier komen slowchatten over zijn hele familie.
fok nederland en fok curacaoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |