Gezellig. Begint die nu?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:02 schreef Specularium het volgende:
Triggerturk wil zo hier komen slowchatten over zijn hele familie.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
fok nederland en fok curacaoDat is echt zo slecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
fok nederland en fok curacaoIk heb schijt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:07 schreef timmmmm het volgende:
En we doen al zo ons best Jasmijn en Sp3c weg te krijgen
Dat je sp3c kwijt wil snap ik, maar niet Yasmintjequote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:07 schreef timmmmm het volgende:
Wie heeft jou uitgenodigd, ga eens terug naar je eigen sub.quote:
Je bent te gast in NWS ja. En in Nederland ook natuurlijk #eigenonderbuikeerstquote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wie heeft jou uitgenodigd, ga eens terug naar je eigen sub.
Is Triggershot een allochtoon?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je bent te gast in NWS ja. En in Nederland ook natuurlijk #eigenonderbuikeerst
hoezo moet sp3c wegquote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:07 schreef timmmmm het volgende:
Heb jij wel eens een mep in je onderbuik gehad?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je bent te gast in NWS ja. En in Nederland ook natuurlijk #eigenonderbuikeerst
quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat je sp3c kwijt wil snap ik, maar niet Yasmintje![]()
tim is gewoon een hommeltjequote:
We hebben penerage hier al geadopteerd hoor, wordt wel druk zo met minderhedenquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We hebben penerage hier al geadopteerd hoor, wordt wel druk zo met minderheden
Ja ik vind het allemaal prima, maar ik hoef geen Schilderswijk taferelen hierquote:
Waar is 'hier' precies?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik vind het allemaal prima, maar ik hoef geen Schilderswijk taferelen hier
Deze topic broeder, as-salaam aleikum.quote:
En Uccie dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We hebben penerage hier al geadopteerd hoor, wordt wel druk zo met minderheden
Wat heb je nou weer tegen de schilderswijk?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik vind het allemaal prima, maar ik hoef geen Schilderswijk taferelen hier
Nu is het me ook ineens duidelijk waarom de PVV tegen kunstsubsidies is. Agema begreep het niet helemaal en dacht dat je zo problemen in de schilderswijk tegen kon gaanquote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat heb je nou weer tegen de schilderswijk?
Karin, Kelly en Katja?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen, Three K's a day keeps minorities away
Uccie is een kleinigheid, geen minderheidquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |