Je bent zelf verminkt met je gelhoofd.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is hij gewoon met zijn verminkte stengel en potje gel.
Nog een x zo racistisch en ik ga serieus melding doen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is hij gewoon met zijn verminkte stengel en potje gel.
Jij hebt een gat in je onderlip.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je bent zelf verminkt met je gelhoofd.
Wat vindt jij eigenlijk van Erdogan?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nog een x zo racistisch en ik ga serieus melding doen.
Bij het CIDI?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nog een x zo racistisch en ik ga serieus melding doen.
Is het volgens jou een dictatoriale paardenlul of niet?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hij geeft niet een Sjieke snor.
Wat is je vraag nou echt?
Ik denk niet dat hij aan de criteria van dictator voldoet.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het volgens jou een dictatoriale paardenlul of niet?
Maar misbruikt hij wel zijn macht volgens jou?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij aan de criteria van dictator voldoet.
Syriėtopic.quote:
In zijn voordeel? Ja.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar misbruikt hij wel zijn macht volgens jou?
En het beperken van de persvrijheid?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In zijn voordeel? Ja.
Begeeft hij zich buiten zijn bevoegdheden? Nee.
quote:
Dat weet ik niet, daarom vraag ik hetquote:
Een niet erg analytisch getrokken conclusie, er was nooit persvrijheid in Turkije, met Erdogan is dit wat losser gemaakt, maar om nou te spreken van een periode waarin er ooit persvrijheid was in Turkije?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |