Net zoveel als jij waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat heb je nou weer tegen de schilderswijk?
Wat een arrogantie.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik mag niet de groet van heidenen aannemen.
Ik kom daar nooit, dus ik kan daar niet over oordelen.quote:
Haar bescheiden aanwezigheid wordt wel gemist hier.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Uccie is een kleinigheid, geen minderheid
Waar is ze eigenlijk?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haar bescheiden aanwezigheid wordt wel gemist hier.
Ben je er zo een.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet, gewoon zoals een Salafist betaamt.
Wollah, dan toch lekker niet joh.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik mag niet de groet van heidenen aannemen.
Ik weet het niet.quote:
Ja, waar is Ucciequote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haar bescheiden aanwezigheid wordt wel gemist hier.
Jalaba.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Draag jij ook van die lelijke gympies onder je jurk?
Ja en in 't Braobants gebruikte ook gene G, wat is het probleem.quote:
Tantoe lijpe patta's mattie, jwz.quote:
zwart.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar wel met witte sportsokken zeker?
Je kunt wanneer we het overnemen toch geen taalproblemen hebben, dan zouden de rollen omgedraaid zijn.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en in 't Braobants gebruikte ook gene G, wat is het probleem.
Nee, jwz.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Valt wel mee toch?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kijk je ook de hele dag zo sneaky als deze man?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2015 21:30:31 ]
auw.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat betekent toch dat je de middelste wagon wilt zijn?
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, jwz.Wallah?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?Je kijkt al net zo moeilijk als FylaxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
[..]
Valt wel mee toch?Waar is je jurk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Het is ook een Marokkaan.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja er loopt zon bandje schuin over je shirt. Je lijkt op een mocro.
korter dan NLSe normen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
oh gahahahahahah. Dacht ik alHoe lang ben je?
[..]
Valt wel mee toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Triggershotje.quote:
Ja kutquote:
Neeeeequote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:37 schreef Yasmin23 het volgende:
DM is going dowwwwwwwwwwwwwn mayday mayday
yes.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gahahah. Heb je die foto van google geplukt?
Vast een neef van je.quote:
Joh, fbcdn link is gewoon facebook.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jij hebt die foto helemaal niet van google
wrm niet?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jij hebt die foto helemaal niet van google
Nopes. Je bent het zelf.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Done wrong, op een term gezocht, toen op een site terechtgekomen en via daar zoiets gevonden.
Je bent zelf verminkt met je gelhoofd.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is hij gewoon met zijn verminkte stengel en potje gel.
Nog een x zo racistisch en ik ga serieus melding doen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is hij gewoon met zijn verminkte stengel en potje gel.
Jij hebt een gat in je onderlip.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je bent zelf verminkt met je gelhoofd.
Wat vindt jij eigenlijk van Erdogan?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nog een x zo racistisch en ik ga serieus melding doen.
Bij het CIDI?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nog een x zo racistisch en ik ga serieus melding doen.
Is het volgens jou een dictatoriale paardenlul of niet?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hij geeft niet een Sjieke snor.
Wat is je vraag nou echt?
Ik denk niet dat hij aan de criteria van dictator voldoet.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het volgens jou een dictatoriale paardenlul of niet?
Maar misbruikt hij wel zijn macht volgens jou?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij aan de criteria van dictator voldoet.
Syriëtopic.quote:
In zijn voordeel? Ja.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar misbruikt hij wel zijn macht volgens jou?
En het beperken van de persvrijheid?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In zijn voordeel? Ja.
Begeeft hij zich buiten zijn bevoegdheden? Nee.
quote:
Dat weet ik niet, daarom vraag ik hetquote:
Een niet erg analytisch getrokken conclusie, er was nooit persvrijheid in Turkije, met Erdogan is dit wat losser gemaakt, maar om nou te spreken van een periode waarin er ooit persvrijheid was in Turkije?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |