Weet ik weet ik.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nogmaals, ik ben gewoon hier hoor.
Ik was eigenlijk al afgehaakt bij 'geradicaliseerd' te moeilijk woord voor mij.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:54 schreef Yasmin23 het volgende:
Gaan we ook nog moeilijke woorden gebruiken.
Die heb ik snel kunnen opzoeken met google,quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk al afgehaakt bij 'geradicaliseerd' te moeilijk woord voor mij.
Het is nooit een baken van persvrijheid geweest nee, maar met de meest recente aanklacht die nu is ingediend richting Hurriyet lijkt hij kritiek weg te willen wuiven.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een niet erg analytisch getrokken conclusie, er was nooit persvrijheid in Turkije, met Erdogan is dit wat losser gemaakt, maar om nou te spreken van een periode waarin er ooit persvrijheid was in Turkije?
Trein.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:56 schreef timmmmm het volgende:
Ik haat longontstekingen. Ik hoest nu zoveel dat ik ervan moet kotsen, heb van het gehoest al mn hele rug verrekt en de vraag is nu...
Zal ik een overdosis nemen of voor de trein gaan liggen
Ik ga volgende week naar tunesie om te strijden voor de goede zaakquote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:56 schreef Specularium het volgende:
Ik heb wel eens een beetje zand in mijn kont, dan voel ik mij verbonden met mijn Turkse broeders.
Hurriyet is een apart geval, de achtergronden daarvan gaan diep en ver terug, de baas van Hurriyet heeft nog een appeltje te schillen met Erdogan en Erdogan heeft daarop ook een positie ingenomen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is nooit een baken van persvrijheid geweest nee, maar met de meest recente aanklacht die nu is ingediend richting Hurriyet lijkt hij kritiek weg te willen wuiven.
Takbir!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ga volgende week naar tunesie om te strijden voor de goede zaak
Overdosis lijkt me wel lekker rustig.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:56 schreef timmmmm het volgende:
Ik haat longontstekingen. Ik hoest nu zoveel dat ik ervan moet kotsen, heb van het gehoest al mn hele rug verrekt en de vraag is nu...
Zal ik een overdosis nemen of voor de trein gaan liggen
Joh, dit boeit toch helemaal niemand.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hurriyet is een apart geval, de achtergronden daarvan gaan diep en ver terug, de baas van Hurriyet heeft nog een appeltje te schillen met Erdogan en Erdogan heeft daarop ook een positie ingenomen.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ga volgende week naar tunesie om te strijden voor de goede zaak
Dit zijn de reacties waarvoor we naar de SC komen!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:57 schreef sp3c het volgende:
ik zit gewoon keiharde Hollandse aardbeien te vreten
lekker hoor
Ken je plek vriend.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Joh, dit boeit toch helemaal niemand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |