Ik heb me gisteren even verdiept in die zaak, maar dat gesodemieter loopt al een tijdjequote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hurriyet is een apart geval, de achtergronden daarvan gaan diep en ver terug, de baas van Hurriyet heeft nog een appeltje te schillen met Erdogan en Erdogan heeft daarop ook een positie ingenomen.
Verticaal snijden he? Niet horizontaal. Pro tip.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:59 schreef timmmmm het volgende:
Nou ik ben al in bad geglibberd, nu de pillen nog innemen en voor de zekerheid ook maar mn polsen doorsnijden
Gooi er nog een magnetron in aangesloten.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:59 schreef timmmmm het volgende:
Nou ik ben al in bad geglibberd, nu de pillen nog innemen en voor de zekerheid ook maar mn polsen doorsnijden
Wil jij niet weer terug in her blauw? Ik mis trollmod triggershot. Even bij yvonnen aankloppen, na mijn vertrek is er in NWS wel n plekje voor je.quote:
Ik wilde een chinese ruit snijden, mag dat ook?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Verticaal snijden he? Niet horizontaal. Pro tip.
Das toch heel niet praktisch, pak gewoon een broodrooster.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gooi er nog een magnetron in aangesloten.
Met chinese patronen heb ik wel ervaring jaquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wilde een chinese ruit snijden, mag dat ook?
Dat kan ook. Of een föhn maar die heeft die vast niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Das toch heel niet praktisch, pak gewoon een broodrooster.
Een radio, heeft hij er nog muziek bij.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Das toch heel niet praktisch, pak gewoon een broodrooster.
Met die kale schedel van hem lijkt me dat onlogisch jaquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat kan ook. Of een föhn maar die heeft die vast niet.
In de jaren '90 was Aydin Dogan, de baas van Hurriyet, de machtigste man in Turkije, een die regeringen kon maken en kraken, eentje die de premier in zijn pyama ontving:quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb me gisteren even verdiept in die zaak, maar dat gesodemieter loopt al een tijdjeErdogan weer boos op New York Times (en ja er zullen vast genoeg dingen in staan waar je het niet mee eens bent
)
Yvonne wil mij nietquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wil jij niet weer terug in her blauw? Ik mis trollmod triggershot. Even bij yvonnen aankloppen, na mijn vertrek is er in NWS wel n plekje voor je.
Moet je alleen wel dealen met die racistische paddy
Lekker eten in je bad, duh.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:03 schreef sp3c het volgende:
maar waarom heb je broodroosters en magnetronnen in de badkamer?
tv snap ik nog wel
Allemaal snorren.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In de jaren '90 was Aydin Dogan, de baas van Hurriyet, de machtigste man in Turkije, een die regeringen kon maken en kraken, eentje die de premier in zijn pyama ontving:
In 2006-7 heeft Erdogan hem flink op z'n plek gezet, waarna hij enorm veel prestige heeft verloren en Hurriyet flink tegen Erdogan losgaat.
terwijl ik in bad zitquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:04 schreef Tem het volgende:
Als je tijdens ijshockey kijken ineens toast met aardbeien wil, natuurlijk.
Dus het was niet heel toevallig dat Hurriyet in 2007 opeens met die goede doelen fraude van Erdogan kwam aanzettenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In de jaren '90 was Aydin Dogan, de baas van Hurriyet, de machtigste man in Turkije, een die regeringen kon maken en kraken, eentje die de premier in zijn pyama ontving:
In 2006-7 heeft Erdogan hem flink op z'n plek gezet, waarna hij enorm veel prestige heeft verloren en Hurriyet flink tegen Erdogan losgaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |