Haha ja.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ze zouden liggen zou het scharen wel makkelijk gaan ...
Bedankt, Hans.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:27 schreef Viro het volgende:
Oh en om terug te komen op gister, ik ken yoki al van 2006. We go way back. Bareback, broke back mountain enzo....
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
gooi de titel eens door google translate.
quote:Ik maakt Erdogan 's kont . Recep Tayyip Erdogan , de AKP rally
FIELDFUCK!!!!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:27 schreef Viro het volgende:
Oh en om terug te komen op gister, ik ken yoki al van 2006. We go way back. Bareback, broke back mountain enzo....
Ik spoel even door en er is gelijk een wijf loeihar 'inshallah' aan het roepen. Haal het even lekker zelf door translate.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
gooi de titel eens door google translate.
Geef ze dan ook een busje WD40 anders gaat het zo stroef.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ze zouden liggen zou het scharen wel makkelijker gaan ...
إن شاء اللهquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik spoel even door en er is gelijk een wijf loeihar 'inshallah' aan het roepen. Haal het even lekker zelf door translate.
Volgens mij is dat in Almere.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik spoel even door en er is gelijk een wijf loeihar 'inshallah' aan het roepen. Haal het even lekker zelf door translate.
racist.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg ik nu ook een TRquote:
Dat moest ik even googelen. Goeie tip wel.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:29 schreef Viro het volgende:
[..]
Geef ze dan ook een busje WD40 anders gaat het zo stroef.
Dat is toevallig de fetish van LTKDV.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
"Ik ben de konthaar van Erdogan. "
Fascist.quote:
wat is de jouwe, eerlijk?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is toevallig de fetish van LTKDV.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat moest ik even googelen. Goeie tip wel.
Onaardige mevrouwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |