sorryquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:21 schreef LTVDK het volgende:
Ga je nou weer Fylax beledigen, walgelijk deze TT
Ja sorry mijn fout, ik ging opeens allemaal serieuze vragen stellen in deze SC, dat hoort natuurlijk nietquote:
Wil je dat ook niet meer doen! Dan snap ik het niet meer joh.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja sorry mijn fout, ik ging opeens allemaal serieuze vragen stellen in deze SC, dat hoort natuurlijk niet.
Ok, ik drink graag koffie haha, ja.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Wil je dat ook niet meer doen! Dan snap ik het niet meer joh.
Deze TT gaat over Efteling.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:21 schreef LTVDK het volgende:
Ga je nou weer Fylax beledigen, walgelijk deze TT
Dat denk je verkeerd.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Denk dat jullie nog wel een keertje gaan scharen.
quote:
Vond ik ook. Goeie tweet.quote:
Geen commentaar.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Oh, liggen jullie elkaar niet ofzo?
Als ze zouden liggen zou het scharen wel makkelijker gaan ...quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Oh, liggen jullie elkaar niet ofzo?
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:25 schreef Specularium het volgende:
Valt mij nog mee dat hij hier niet inmiddels met 6 miljoen splitsquotes duidelijk wil maken wat een walgelijke aap Erdogan eigenlijk is.
Haha ja.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ze zouden liggen zou het scharen wel makkelijk gaan ...
Bedankt, Hans.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:27 schreef Viro het volgende:
Oh en om terug te komen op gister, ik ken yoki al van 2006. We go way back. Bareback, broke back mountain enzo....
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
gooi de titel eens door google translate.
quote:Ik maakt Erdogan 's kont . Recep Tayyip Erdogan , de AKP rally
FIELDFUCK!!!!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:27 schreef Viro het volgende:
Oh en om terug te komen op gister, ik ken yoki al van 2006. We go way back. Bareback, broke back mountain enzo....
Ik spoel even door en er is gelijk een wijf loeihar 'inshallah' aan het roepen. Haal het even lekker zelf door translate.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
gooi de titel eens door google translate.
Geef ze dan ook een busje WD40 anders gaat het zo stroef.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ze zouden liggen zou het scharen wel makkelijker gaan ...
إن شاء اللهquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik spoel even door en er is gelijk een wijf loeihar 'inshallah' aan het roepen. Haal het even lekker zelf door translate.
Volgens mij is dat in Almere.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik spoel even door en er is gelijk een wijf loeihar 'inshallah' aan het roepen. Haal het even lekker zelf door translate.
racist.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg ik nu ook een TRquote:
Dat moest ik even googelen. Goeie tip wel.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:29 schreef Viro het volgende:
[..]
Geef ze dan ook een busje WD40 anders gaat het zo stroef.
Dat is toevallig de fetish van LTKDV.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
"Ik ben de konthaar van Erdogan. "
Fascist.quote:
wat is de jouwe, eerlijk?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is toevallig de fetish van LTKDV.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat moest ik even googelen. Goeie tip wel.
Onaardige mevrouwquote:
Noem jij Specularium nu gewoon een vuige NSB'er, dat kan natuurlijk niet he, TR voor jouquote:
Ik zou een NSB-er nou niet meteen zo willen beledigen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Noem jij Specularium nu gewoon een vuige NSB'er, dat kan natuurlijk niet he, TR voor jou.
Heeft hij meer weg van een Gestapo dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zou een NSB-er nou niet meteen zo willen beledigen.
Beledig hem dan effe goed joh. Je weet vast wel iets te verzinnen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bek dicht snor.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:35 schreef Yasmin23 het volgende:
Aaah mooi. we doen weer normaal hier zie ik.
Geef me even.....quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Beledig hem dan effe goed joh. Je weet vast wel iets te verzinnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geef me even.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.helemaal goed
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geef me even.....Jij snapt het niet he, hier ik doe het even voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Specularium is echt een superschatje![]()
![]()
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
ben jij heaumeuau ofsoow?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij snapt het niet he, hier ik doe het even voor.
Specularium is echt een superschatje![]()
![]()
Het was een kleine groep die het heeft verpest voor de rest.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zo als met andere groepen...quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het was een kleine groep die het heeft verpest voor de rest.
Dus nu tolerant zijn voor de intolerantie ofzo?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het was een kleine groep die het heeft verpest voor de rest.
Corriequote:
Ja, Marokkanen verbieden voor meer vrijheid.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dus nu tolerant zijn voor de intolerantie ofzo?
Dan heb je al helemaal niemand meer die je aankijkt?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, Marokkanen verbieden voor meer vrijheid.
Zoiets.
Pak de badkuip maarquote:
De Turk die mij een matige lahmacun geeft.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan heb je al helemaal niemand meer die je aankijkt?
Godkolere zelfs de badkuip is te klein (die ik niet heb trouwens, ik neem die van tim dan maar).quote:
waar?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
De Turk die mij een matige lahmacun geeft.
Ik ben het met je eens. Gewoon hup afspreken met die handel.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie nou daten? Via een SC schiet niet op.
Nou en. Het is niet alsof ik hem ooit ga ontmoeten natuurlijk.quote:
Is zijn neus zo groot dan.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou en. Het is niet alsof ik hem ooit ga ontmoeten natuurlijk.
Hij heeft in de verte trouwens wel iets van Zlatan.
Nou ja goed, als het met Zlatan al tot ontmoeten komt heb je geen issues met z'n geaardheid iig.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou en. Het is niet alsof ik hem ooit ga ontmoeten natuurlijk.
Hij heeft in de verte trouwens wel iets van Zlatan.
voor jou.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zijn die ook al verboden voor vrijheid?
Je blijft een boer he.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou en, dan haal ik wel een frikandel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |