Doe eens niet zo Elfletterig-achtigquote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:37 schreef timmmmm het volgende:
Ja, een kutSC zo. Ik ga lekker even stoppen met volgen. Roep maar als die mongolen normaal kunnen doen

Het wordt tijd dat jij weer eens een fles wijn opentrekt zegquote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Precies. Geen lol meer aan zo met dat misselijke gedoe

Waarom hij heeft gewoon gelijk man.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat jij weer eens een fles wijn opentrekt zeg

Jij praat helemaal niet zo.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Doe eens niet zo Elfletterig-achtig

Nou zeg, die 3 kleffe postsquote:

Elfletturkquote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Echt wel mang. Je weet zelluf. Me mattie zegt dat jij is normaal moet doen.

Niet alleen nu hequote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou zeg, die 3 kleffe posts. Toen ik gewoon serieus met Triggershot in gesprek was, was het ook al niet goed omdat te serieus.

Jij moet meer Mocromaniac luisteren.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Echt wel mang. Je weet zelluf. Me mattie zegt dat jij is normaal moet doen.

Volgens mij valt het allemaal best meequote:

quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij moet meer Mocromaniac luisteren.

Ik heb even een topic of 8 teruggelezen (met toggle user zodat ik alleen mijn eigen posts zag uiteraard). Maar dat is nou niet echt schokkend te noemen, alleen die paar posts hierboven zijn walgelijk klef.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Even een paar topics teruglezen. Wat je allemaal gepost hebt.

Jaquote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:58 schreef Specularium het volgende:
Zit LTKDV nu met een teiltje de vorige 28 delen te lezen?

Ik vermoed dat het anders overkomt als je het zelf leest.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
JaIk word niet graag vals beschuldigd
.

quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
JaIk word niet graag vals beschuldigd
.

Ik ben al veel te druk met nieuwe muziek luisteren de laatste tijd. Ik heb even geen tijd voor anti-muziek, sorry.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij moet meer Mocromaniac luisteren.

quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben al veel te druk met nieuwe muziek luisteren de laatste tijd. Ik heb even geen tijd voor anti-muziek, sorry.

Hij turft hoe vaak je dezelfde gifjes hebt gepost.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:58 schreef Specularium het volgende:
Zit LTKDV nu met een teiltje de vorige 28 delen te lezen?

Als je elke post bloedserieus zou nemen misschien wel ja. Maar als je dat met alle posts hier zou doen dan zou iedereen hier dagelijks een ban krijgen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het anders overkomt als je het zelf leest.

Nog veel erger dan dat. Minstens de helft hier was dan allang dood.quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je elke post bloedserieus zou nemen misschien wel ja. Maar als je dat met alle posts hier zou doen dan zou iedereen hier dagelijks een ban krijgen.

Behalve ik danquote:Op woensdag 27 mei 2015 00:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je elke post bloedserieus zou nemen misschien wel ja. Maar als je dat met alle posts hier zou doen dan zou iedereen hier dagelijks een ban krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |