Nee, ik was te druk met dit schrijven: 'Cupmaat vrouw niet zo belangrijk'quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heeft Efteling al hete pics van de penis gestuurd?
Het is wel de meest kansloze prestatie om te vieren ja, het is nou niet dat je er zoveel voor moet doen, 'niet dood gaan' is de enige vereiste.quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ik was te druk met dit schrijven: 'Cupmaat vrouw niet zo belangrijk'
Dit wisten wij hetero's al lang.quote:Onderling praten mannen graag over grote borsten, maar in de praktijk zijn ze minder dol op grote cupmaten.
Je kunt ook vieren dat je weer een dag niet in je broek hebt geplast.quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is wel de meest kansloze prestatie om te vieren ja, het is nou niet dat je er zoveel voor moet doen, 'niet dood gaan' is de enige vereiste.
Ik slaak een zucht van verlichting bij die nieuws.quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eensch hiermee.quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Dit wisten wij hetero's al lang.
Wil je iets met ons delen?quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vertel dat maar tegen kleingeschapen mensen.
... en aan PEC Zwolle, toch?quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb niets te delen.
Behalve dat ik een hekel heb aan Facebook-events.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:21 schreef LTVDK het volgende:
Ga je nou weer Fylax beledigen, walgelijk deze TT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |