Dan had je hier helemaal alleen gezetenquote:
Nee hoor dan had ik in de vbl sc gezeten. Daar zit ik wel vaker met de boysquote:Op woensdag 27 mei 2015 00:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan had je hier helemaal alleen gezeten
Toetertjesquote:Op woensdag 27 mei 2015 00:08 schreef Specularium het volgende:
GEFELICITEERD LTKDV MET JE VERJAARDAG.
![]()
![]()
.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:08 schreef Specularium het volgende:
GEFELICITEERD LTKDV MET JE VERJAARDAG.
![]()
![]()
.
Jeejquote:
Ik mag daar hier geen uitspraken meer over doen, dat is te klefquote:Op woensdag 27 mei 2015 00:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heeft Yasmin nog een kadootje voor je? Als je snapt wat ik bedoel![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:
Merci!quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik mag daar hier geen uitspraken meer over doen, dat is te klefPics voor je verjaardag,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Helemaal niks voor je verjaardagquote:
Dank uquote:
Niet jarig zijnquote:Op woensdag 27 mei 2015 00:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geen hete greppel voor je verjaardag,.
Ja, onzin dat het eigenlijk isquote:Op woensdag 27 mei 2015 00:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Jarig zijn is overrated man. Je wordt alleen maar ouder.
Het zou niet best zijn als je niet ouder werd...quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Jarig zijn is overrated man. Je wordt alleen maar ouder.
Gewoon weer een lente jongerquote:Op woensdag 27 mei 2015 00:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je hebt er gewoon weer een rondje om de zon opzitten, meer niet.
Ja maar om dat nou te vieren...quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het zou niet best zijn als je niet ouder werd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |