Hey sp3c, hoe gaat het met je?quote:
bemoei je er niet mee duindorpquote:
quote:
heb ik nietquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:48 schreef Specularium het volgende:
Weet je wat niet genetisch is? Een voorhuid.
Die frikandel heb ik nu geen trek meer in.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:48 schreef Specularium het volgende:
Weet je wat niet genetisch is? Een voorhuid.
Ik heb nog wel een andere frikandel, als je snapt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Die frikandel heb ik nu geen trek meer in.
Goeie. Frikadel/10quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een andere frikandel, als je snapt wat ik bedoel![]()
Als Specu het over zijn 'frikandel' gaat hebben is dat best begrijpelijk jaquote:
Nee leg het even uit.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een andere frikandel, als je snapt wat ik bedoel![]()
Ja idd.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als Specu het over zijn 'frikandel' gaat hebben is dat best begrijpelijk ja
Hij bedoelt zijn halfstrakke plasser.quote:
Zou adopteren en hem tim noemenquote:
Lookin' shifty as fuckquote:
Krijg je als je zo walgelijk misselijkmakend doet met die besnorde kompaan van jequote:
Nou das ook niet lief zegquote:
Snorriequote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Krijg je als je zo walgelijk misselijkmakend doet met die besnorde kompaan van je
In vergelijk met timmmmm wel ...quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben ook niet lief dat wist je toch al?
Jaloers?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:06 schreef timmmmm het volgende:
Met al die walgelijke gefakete liefde hier verpest je het voor iedereen, niet gek dat het dan rustig wordt.
Ja man ik blijf heen en weer rennen met teiltjes. Niet te doen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:06 schreef timmmmm het volgende:
Met al die walgelijke gefakete liefde hier verpest je het voor iedereen, niet gek dat het dan rustig wordt.
Fakequote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:06 schreef timmmmm het volgende:
Je moeder is irritant.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:08 schreef timmmmm het volgende:
Dat is natuurlijk ook veel waarschijnlijker dan dat het gewoon ontzettend irritant is
Pics?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:12 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja 's-avonds heb ik er geen zin in.
[..]
Nee
Bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:13 schreef Peunage het volgende:
[..]
Van dat in de avond geen zin in fitness heb?
Pics van mijn winterpeen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmmm wat stond er dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind het niet zo leuk dat jij dit over LTKDV zegt.
Kun je het wel editten.
Noemde hij mij nou gewoon een zionistische spion van Mossad?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kun je het wel editten.
Wat insinueer jij.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kun je het wel editten.
quote:
Crewbash.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij durft zeg!
Dit wel maar daten met loverboy ho maar
Crewbash oude vrouw.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij durft zeg!
Heeft ze nog een loverboy danquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zeg niks natuurlijk. Ik kan een geheimpje bewaren.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij durft zeg!
Ja jij denkt dat alles via de SC gaatquote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo lang wachten![]()
Pannenkoek.
Nee ik probeer wat te weten te komen en volgens mij is dat nu geluktquote:
whuuut?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij durft zeg!
Nee, stiekem ben ik gewoon een van haar nevenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik probeer wat te weten te komen en volgens mij is dat nu gelukt
Of je doet gewoon stoer kan ook.
Doei remlof.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:37 schreef timmmmm het volgende:
Ja, een kutSC zo. Ik ga lekker even stoppen met volgen. Roep maar als die mongolen normaal kunnen doen
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:37 schreef timmmmm het volgende:
Ja, een kutSC zo. Ik ga lekker even stoppen met volgen. Roep maar als die mongolen normaal kunnen doen
Ja ze is al weer weg, ik doe wel weer gewoon normaalquote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:38 schreef Specularium het volgende:
Al is die neprelatie wel te walgelijk voor woorden.
Normaal is ook maar saai hoor.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ze is al weer weg, ik doe wel weer gewoon normaal.
Precies. Geen lol meer aan zo met dat misselijke gedoequote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:38 schreef Specularium het volgende:
Al is die neprelatie wel te walgelijk voor woorden.
Doe eens niet zo Elfletterig-achtigquote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:37 schreef timmmmm het volgende:
Het wordt tijd dat jij weer eens een fles wijn opentrekt zegquote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Precies. Geen lol meer aan zo met dat misselijke gedoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |