Waarom moet je wachten?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:58 schreef Specularium het volgende:
Ik heb een of andere smoothie gemaakt met bevroren fruit, gaat weer helemaal nergens over.
Nu moet ik nog wachten tot ik het op kan drinken ook.
Is toch lekker?quote:
Weer karamelsutra?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:09 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga weer een poging wagen om mijn beker Ben en Jerrys leeg te eten.
Oh. Ja, maar die dikke tieten postte ik niet voor mezelf.quote:
Ik kijk naar Serena, maar duurt een beetje lang dus ik ga nu naar het festivalquote:
Roland Garros, Serena Williams tegen Azarenka. Best wel spannend.quote:
Haha ja.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Roland Garros, Serena Williams tegen Azarenka. Best wel spannend.
Ja, ik voelde me schuldig dat ik je had weggejaagdquote:
Moet je niet meer zo vervelend doenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, ik voelde me schuldig dat ik je had weggejaagd
Ik kan niks belovenquote:
Zolang je hier maar de personificatie van pessimistische zuurheid blijftquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan kan ik natuurlijk niet beloven dat ik je niet de moeder neuk
vooruitquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zolang je hier maar de personificatie van pessimistische zuurheid blijft
Slijmturk.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zolang je hier maar de personificatie van pessimistische zuurheid blijft
Jeej, sippe timmmmm is terugquote:
Ik ga gewoon iedere ochtend een goedemorgen DM sturen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden dat ik snel uitgepraat ben.
Voortaan krijgt hij de schuld als jij iets zegt.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:17 schreef timmmmm het volgende:
Toch fijn dat ltvdk me teruggehaald heeft he, anders hadden jullie dit soort dolligheden allemaal moeten missen
Koninklijke onschendbaarheid, dit bevalt me welquote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Voortaan krijgt hij de schuld als jij iets zegt.
Ik krijg toch al overal de schuld van, dus zoveel zal er niet veranderen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Voortaan krijgt hij de schuld als jij iets zegt.
Ben je moslim geworden?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik krijg toch al overal de schuld van, dus zoveel zal er niet veranderen.
De wereld zou denk ik wel een mooiere plek worden als hij een boerka gaat dragenquote:
Ja lekker slachtoffer spelenquote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik krijg toch al overal de schuld van, dus zoveel zal er niet veranderen.
Dat lijkt mij de ultieme vakantie.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:54 schreef timmmmm het volgende:
Gelukkig hebben ze wifi in het hotel, kan ik lekker de hele dag op mijn kamertje FOK!ken
Lekker zandhappenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:53 schreef timmmmm het volgende:
Maar toch heb ik medelijden met die arme LTVDK. Nu was hij al sip dat hij me een paar dagen moest missen, maar vanaf volgende week ben ik gewoon een week weg
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:02 schreef Webschip het volgende:
Heb je al een gebakje gegeten, Speculaas?
Wat had je?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:11 schreef Specularium het volgende:
Ik had vanmiddag wel weer even heerlijk McDonalds.
2 hamburgers, medium patat met 3 bakjes saus en een kleine cola.quote:
Grote cola is 25 liter ofzo.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:21 schreef Mani89 het volgende:
En de kleine cola vind ik in het normale leven al een grote cola.
Maar hoe sta je dan tegenover koala'squote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:21 schreef Mani89 het volgende:
En de kleine cola vind ik in het normale leven al een grote cola.
Deze grap had Efteling ook kunnen maken.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar hoe sta je dan tegenover koala's
Heb je die film wel eens gezien, Tem?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:28 schreef Tem het volgende:
Lekker verschillig geëngageerd cabaretteketet van Erik van Muiswinken. Gelukkig begint de film zo.
Is al begonnen op RTL7.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:28 schreef Tem het volgende:
Lekker verschillig geëngageerd cabaretteketet van Erik van Muiswinken. Gelukkig begint de film zo.
Lang geleden ja.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heb je die film wel eens gezien, Tem?
Lekker kut weer want hij stond om 22:40.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is al begonnen op RTL7.
Ik kijk hem wel via Popcorn time want geen reclame.
Wat een teringlijers, gewoon te vroeg. Mijn moeder zit nog een film te kijken die pas om 22.50 uur is afgelopen. Gelukkig kan ik het begin wel missen want ik heb hem pas 168 keer gezien.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is al begonnen op RTL7.
Ik kijk hem wel via Popcorn time want geen reclame.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |