Ken je hem nog niet?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:23 schreef Specularium het volgende:
Zo, even pissen, lekker filmpje tot nu.
Ik heb 't jaren geleden gezien. Ik wist niet eens dat er een deel 2 wasquote:Op zondag 31 mei 2015 00:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Deel 2 is nog beter, maar dan moet je wel echt eerst deel 1 gezien hebben.
Goedemorgenquote:Op zondag 31 mei 2015 01:06 schreef anonymoussie het volgende:
Godsamme ik kan gewoon niet slapen.
Het is hier al fokking 04.36.![]()
Kutzooi.
India.quote:Op zondag 31 mei 2015 01:17 schreef Elfletterig het volgende:
Waar zit je eigenlijk?
* Elfletterig kijkt Van Muiswinkel terug (bedankt voor de tip)
Misschien kun je een Indiase schoonheid aan de haak slaan?quote:Op zondag 31 mei 2015 01:19 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
India.![]()
Voor het huwelijk van mijn schoonzusje.
Hoewel ik niet getrouwd ben.
Hij is daar met zijn vriendin, lijkt me niet zo slimquote:Op zondag 31 mei 2015 01:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien kun je een Indiase schoonheid aan de haak slaan?
quote:Op zondag 31 mei 2015 01:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien kun je een Indiase schoonheid aan de haak slaan?
Dat werkt beter voor je nachtrust dan FOK!ken jaquote:
Dat zou idd niet zo slim zijn.quote:Op zondag 31 mei 2015 01:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij is daar met zijn vriendin, lijkt me niet zo slim
Morgenochtend en avond heb ik wel wat activiteiten staan. 's Middags is het te heet.quote:Op zondag 31 mei 2015 01:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat werkt beter voor je nachtrust dan FOK!ken ja
Siëstaquote:Op zondag 31 mei 2015 01:32 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Morgenochtend en avond heb ik wel wat activiteiten staan. 's Middags is het te heet.
Die houden geen siësta.quote:Op zondag 31 mei 2015 01:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
SiëstaOf hoe die gekke Indiërs het ook mogen noemen
Weltrustenquote:
Oh oké....quote:Op zondag 31 mei 2015 01:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij is daar met zijn vriendin, lijkt me niet zo slim
Ik kijk dat nu, maar dat wijf is tot nu toe geen Paul Smecker.quote:Op zondag 31 mei 2015 00:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die moet ik nog steeds kijken. Deel 1 ook echt al jaren niet meer gezien overigensquote:Op zondag 31 mei 2015 00:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven.quote:Op zondag 31 mei 2015 01:48 schreef Mani89 het volgende:
Het wordt nog steeds 62 graden volgend weekend.
[ afbeelding ]
Ik hoop het eigenlijk wel want ik zit dan waarschijnlijk in Limburg en als ik dan over de heuvels moet knallen ga ik zeker weten dood.quote:Op zondag 31 mei 2015 01:54 schreef LTVDK het volgende:
Zal wel weer 15 graden met regen en wind worden
En dan bergaf over de kasseien in de stromende regenquote:Op zondag 31 mei 2015 01:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik hoop het eigenlijk wel want ik zit dan waarschijnlijk in Limburg en als ik dan over de heuvels moet knallen ga ik zeker weten dood.
Oja dan ga ik ook dood, waarschijnlijk. Het belooft in ieder geval een leuk weekend te worden.quote:Op zondag 31 mei 2015 02:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan bergaf over de kasseien in de stromende regen
Hoe dan ook, Specularium vindt het alvast heel erg en zal je missen. Tem ook.quote:Op zondag 31 mei 2015 02:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oja dan ga ik ook dood, waarschijnlijk. Het belooft in ieder geval een leuk weekend te worden.
Ik weet het, ik zal een enorme leegte achterlaten in deze SC.quote:Op zondag 31 mei 2015 02:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe dan ook, Specularium vindt het alvast heel erg en zal je missen. Tem ook.
Als je onvermijdelijke dramatische einde maar een mooi nieuwsbericht opbrengtquote:Op zondag 31 mei 2015 02:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik weet het, ik zal een enorme leegte achterlaten in deze SC.
Ben jij nu de tekst aan het manipulerenquote:
Doe dat gewoon ma nie.quote:Op zondag 31 mei 2015 02:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ik maakte gewoon een manig woordgrapje.
quote:
Oh nja die ken ik allemaal toch niet dus laat het wel aan mij voorbij gaanquote:Op zondag 31 mei 2015 02:29 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Oh er was/is een Skype maar Moemoe is al weg dus nu zitten er alleen nog maar ONZ lui in
Anders kun je mij altijd nog bellenquote:Op zondag 31 mei 2015 02:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh nja die ken ik allemaal toch niet dus laat het wel aan mij voorbij gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op zondag 31 mei 2015 02:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders kun je mij altijd nog bellen
Ga maar gewoon weer je kraan likken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel joh, Alex Peacequote:
quote:
Ze kunnen beter dit nummer als tune nemen.quote:
Kan ik dat ergens op Uitzending Gemist terugzien?quote:Op zondag 31 mei 2015 02:53 schreef Elfletterig het volgende:
Van Muiswinkel bedankt Harry ook nog, trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 mei 2015 03:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan ik dat ergens op Uitzending Gemist terugzien?Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh I'm sorry, did I break your concentration?
Daar ben je wel even zoet mee.quote:
quote:Op zondag 31 mei 2015 11:30 schreef Yasmin23 het volgende:
Wilde dit filmpje eigenlijk niet bekijken toch gedaan. WTF die gast kan zingen gek.
Hm, lastig om het daar los van te zien, maar vind het niet echt indrukwekkend neequote:Op zondag 31 mei 2015 11:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vind je van niet? Als je het even zonder Jessie bekijkt en het nummer
Oh. Ik was wel onder de indrukquote:Op zondag 31 mei 2015 11:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm, lastig om het daar los van te zien, maar vind het niet echt indrukwekkend nee
Ik ben alweer klaar, ik lees alleen de posts van Adriaan.quote:Op zondag 31 mei 2015 11:37 schreef Njosnavelin het volgende:
Kentoet
[..]
Daar ben je wel even zoet mee.
quote:Op zondag 31 mei 2015 11:36 schreef Kentoet het volgende:
Hey.Ha die KentoetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, heel tof. Helemaal ingeburgerd hier in de buurt.quote:
Cool, hier alles prima. Kleine baas is alweer drie en het nu ook een kleine bazin van één jaar alweer.quote:Op zondag 31 mei 2015 12:37 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ja, heel tof. Helemaal ingeburgerd hier in de buurt.
Wel druk soms met de grote tuin en allerlei dingen die gebeuren moesten.
En over 2 weken lopen de koeien weer om mijn huis, mooi is dat.
Bij jou in Rotterdam dan? En met de kleine grote baas?
Oja, je zou er nog 1 krijgen. Boks.quote:Op zondag 31 mei 2015 12:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Cool, hier alles prima. Kleine baas is alweer drie en het nu ook een kleine bazin van één jaar alweer.
Nog naar spanje deze zomer?
Alleen de hoogtepunten, verstandig.quote:Op zondag 31 mei 2015 12:11 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ik ben alweer klaar, ik lees alleen de posts van Adriaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh I'm sorry, did I break your concentration?
Ook leuk. Ik ga gewoon naar Terschelling weer.quote:Op zondag 31 mei 2015 12:44 schreef Kentoet het volgende:
Je hebt ook de juiste volgorde aangehouden.
De baas kan de bontkraagjes weghouden van de bazin.
Geen Spanje dit jaar, Kroatische kust w.s.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |