Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Ben je van het likkebaarden? Weet niet welk topic ik het moet plaatsen.
Whehe. Heeft hij ook van die plotse aanvallen dat hij wild heen en weer gaat rennen? Dat had die van mij ook toen hij jonger was.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Net nu ik dit typ word hij erg wild en rent door de kamer met twee touwen.
To bef, zou Brusselmans zeggen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
En hier: http://forum.fok.nl/topic/2216083
Dit las ik ook!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:51 schreef KaBuf het volgende:
Ik zag dit topic in de lijst met Nieuwe Topics en las "geschoren kutten"
Welk plaatje?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:51 schreef Njosnavelin het volgende:
Doe dat plaatje van Tem maar in de OP dan. Dat zal ze uitnodigen.
Kijk, daar is al een nieuwe user. De OP werpt zijn vruchten af. Welkomquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:51 schreef KaBuf het volgende:
Ik zag dit topic in de lijst met Nieuwe Topics en las "geschoren kutten"
Die met die ginger en het ordinaire trio.quote:
Nou ja, 'nieuw'quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Kijk, daar is al een nieuwe user. De OP werpt zijn vruchten af. Welkom
Zo nu en dan postte ik al hier, maar bedanktquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Kijk, daar is al een nieuwe user. De OP werpt zijn vruchten af. Welkom
Heel vroeger wel, nu is het meer quasi-plots. Bijvoorbeeld als ik binnenkom gaat hij rennen met zijn speeltjes maar dat is niet echt een verrassing meer.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Whehe. Heeft hij ook van die plotse aanvallen dat hij wild heen en weer gaat rennen? Dat had die van mij ook toen hij jonger was.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja, 'nieuw'
NWS / [NWS-SC] Zonder echte TT
Oh, nouja je bent alsnog welkom.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:57 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Zo nu en dan postte ik al hier, maar bedankt
Ik vroeg het voor Specularium.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:56 schreef Tem het volgende:
Marianne is gewoon nieuwsgierig natuurlijk. Ik hoor het alweer.
Dankquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
[..]
Oh, nouja je bent alsnog welkom.
Haha, herkenbaar. Rent hij ook graag achter stokken of tennisballen aan?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heel vroeger wel, nu is het meer quasi-plots. Bijvoorbeeld als ik binnenkom gaat hij rennen met zijn speeltjes maar dat is niet echt een verrassing meer.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:04 schreef Specularium het volgende:
UTO / [SC #1393] Voor alle foute muziek Radio49
Ik moest heel hard lachen.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:04 schreef Specularium het volgende:
Wel gejatquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:04 schreef Specularium het volgende:
Dit ga ik natuurlijk niet lezen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wel gejat
ONZ / Fylax komt buiten Liveblog
Godverquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:04 schreef Specularium het volgende:
Je hoeft het topic ook niet te lezen, wou alleen laten zien waar het plaatje weg kwamquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, ik vind hem niet zo interessant dat ik graag aan zijn billetjes wil zitten.
Wat een kloteactie.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:35 schreef KaBuf het volgende:
Meid, het is toch wat he
R&P / Schoonzus niet blij met mijn cadeau
Ik vind het echt zielig voor die TSquote:
Dit is echt een typische Harry- uitspraak.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daarom ga jij morgen ook neerstorten.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:46 schreef Specularium het volgende:
Efteling zit nu dat hele keyboard in zijn hol te duwen.
Dat is zijn vrijdagavond.
Ik ook niet, nee. Wat een ellende.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat Koefnoen ga ik niet eens een kans geven.
Vond ik ook maar matig.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:27 schreef Specularium het volgende:
Draadstaal was wel weer goed.
Ook jazz in de zeik nemen, dat zijn extra punten.
Hij was vorige week beter maar dat kan ook komen omdat het weer de eerste was met de oude typetjes.quote:
Ja, dat ligt er wel erg dik boven op.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:38 schreef Specularium het volgende:
Ze moeten alleen even stoppen met overal een verkapte politieke/morele boodschap in te duwen.
Zijn moeder liet in die eerste docu ook al doorschemeren dat het eigenlijk voor iedereen beter zou zijn als Kees eerder zou overlijden dan hun.quote:
Benieuwd welke vogel hij vandaag heeft aangetrokken.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:51 schreef Mani89 het volgende:
Straks weer genieten van Ad Visser bij Pauw.
Gaat regenen morgen. Dikke kans dat je daar ligt te blauwbekken de hele dag.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:04 schreef Specularium het volgende:
Ik heb nu zakdoekjes om je neus te snuiten met een soort parfum eroverheen.
Dat het lekker ruikt.
Zal ik morgen voor de trein gaan liggen?
Dat zou wel een teleurstelling zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Gaat regenen morgen. Dikke kans dat je daar ligt te blauwbekken de hele dag.
Specu heeft hem verwijderd, was tegen de policy van NWS ofzo.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zie geen penis, is die eraf geknipt?
Gaat over KPD.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Specu heeft hem verwijderd, was tegen de policy van NWS ofzo.
Ja, en op haar buik zat een tattoe en een raar plukje schaamhaar.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zie geen penis, is die eraf geknipt?
Zo'n hartje bij de navel?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, en op haar buik zat een tattoe en een raar plukje schaamhaar.
Schaamhaar op haar buik?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, en op haar buik zat een tattoe en een raar plukje schaamhaar.
Daarna werd het wel minder inderdaad.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat was dus wel een goeie show.
Tot Michael wegging.
Ik stuur je direct de volledige collectie.quote:
Yes!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik stuur je direct de volledige collectie.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat was dus wel een goeie show.
Tot Michael wegging.
Graagquote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:05 schreef Mani89 het volgende:
Fylax is wel een schatje hoor. Mag ik hem adopteren?
Zal goed passen bij je Ralph Lauren shirt.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:09 schreef Specularium het volgende:
Ik ga volgende week vragen aan de kapper of hij mijn haar ook zo kan knippen.
Nee.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:01 schreef Fokker89 het volgende:
ONZ / Fylax is bij Ari Liveblog #2
Gay confirmed.
In de moskee op zondag voor 10 euro, jwz.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:09 schreef Specularium het volgende:
Ik ga volgende week vragen aan de kapper of hij mijn haar ook zo kan knippen.
Oh, kan wel eens kijken, meestal jat ik daar alleen schoenen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In de moskee op zondag voor 10 euro, jwz.
Moet je vrijdags doen, meer jongeren, meer winstmarges.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Oh, kan wel eens kijken, meestal jat ik daar alleen schoenen.
Gewoon terugnemen wat van jou was dus.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Oh, kan wel eens kijken, meestal jat ik daar alleen schoenen.
Tijdens happy hour?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Moet je vrijdags doen, meer jongeren, meer winstmarges.
Staan die handtasjes dan bij de schoenen?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wel even altijd checken hoe laat, maar jup.
nope, altijd om de nek.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Staan die handtasjes dan bij de schoenen?
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er weer een paar flessen in, is gezellig.
Goed initiatiefquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:50 schreef Specularium het volgende:
OP weggehaald. Die namenlijst is wel leuk geweest.
Niet uitnodigend voor andere users.
Voor je het weet ben ik weer blauw en dan is NWS de Turkije van FOK! en Triggershot de Erdogan van NWS. Dus.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij moet blijven voor het andere geluid.
Ga jij lekker Turkse pizza's voor ons halen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Voor je het weet ben ik weer blauw en dan is NWS de Turkije van FOK! en Triggershot de Erdogan van NWS. Dus.
Oh wow, jou ben ik lang niet tegen gekomen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Voor je het weet ben ik weer blauw en dan is NWS de Turkije van FOK! en Triggershot de Erdogan van NWS. Dus.
Op de jouwe komt homemade knoflook.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga jij lekker Turkse pizza's voor ons halen.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga jij lekker Turkse pizza's voor ons halen.
True, ik verdwijn weer na een tijdje voor langere periodes.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh wow, jou ben ik lang niet tegen gekomen.
Die neiging heb ik ookquote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
True, ik verdwijn weer na een tijdje voor langere periodes.
Hoe is het?
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Op de jouwe komt homemade knoflook.
Happy Bdayquote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:49 schreef moemoe het volgende:
[..]
Die neiging heb ik ook.
Soms wil ik liever als kluizenaar ergens in een hutje op de hei wonen en dan weer heb ik zin in contact.
Ja, goed! Net mijn b-day gevierd en voel me wel lekker.
Hoe is het met jou? Het is zo lang geleden dat ik je spreek. Wat doe je nu allemaal?
Bah, moeten de gordijnen weer open.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:55 schreef Mani89 het volgende:
Houd je zwembroek in de aanslag voor volgend weekend.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bah, moeten de gordijnen weer open.
.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 02:28 schreef LTVDK het volgende:
Ik zou trouwens op tijd naar bed toe gaan vandaag
Was een leuke, boeiende aflevering.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:18 schreef Specularium het volgende:
Efteling vindt Koefnoen weer goed hoor.
Hoeft niemand dus te kijken.
Ja.quote:
Je verwacht het niet.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die was gisteren ineens weer aan het rellen.
Niet iedereen is een keukenprinses.quote:
Die heb ik live gezien.quote:
Nu ben ik super jaloers. Waar speelden ze dan?quote:
Antwerpen, in 2012 geloof ik.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nu ben ik super jaloers. Waar speelden ze dan?
Hoef je nog geen domme topics te openen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet iedereen is een keukenprinses.
Hij vindt dat wel oké, maar touwen zijn echt zijn favoriet, zowel om mee door het huis te rennen om als aan te trekken.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, herkenbaar. Rent hij ook graag achter stokken of tennisballen aan?
Terecht dat het zo is ingeburgerd.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:00 schreef Njosnavelin het volgende:
De nasi van Johannes is een heel begrip geworden.
CUL / Vraag over rijst van de afhaalchinees en vraag over Mozzerella
Ik ben trouwens vergeten iets aan mijn cyclingmaster te doen ivm café activiteiten.quote:
Okee dan.quote:
Whehe. Doet hij ook touwtrekken met andere honden? Dat doen die van ons wel eens, dolle boel.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij vindt dat wel oké, maar touwen zijn echt zijn favoriet, zowel om mee door het huis te rennen om als aan te trekken.
Het liefst rent hij door de kamer met twee touwen, alleen is dat net iets te veel om allebei in zijn bek te houden dus dan laat hij er wel eens eentje vallen.
Daar kan niemand tegenop.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:18 schreef Tem het volgende:
Ik ga ook even patsen. Ik heb Jeff Buckley live gezien, jongens.
Over een week ga ik Mark Knoflook live zien!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:18 schreef Tem het volgende:
Sowieso een van de betere Smiths nummers.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben trouwens vergeten iets aan mijn cyclingmaster te doen ivm café activiteiten.
Dan maar wat muziek van The Smiths opzetten met een rauw randje.
Tracker?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Over een week ga ik Mark Knoflook live zien!
Sterkte!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Over een week ga ik Mark Knoflook live zien!
Dat klikte wel zeker?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:20 schreef Specularium het volgende:
Ik heb Maarten van Rossem een keer live gezien.
Het schijnt a.s. zaterdag 35-36 graden te worden.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk condoleances van je verwacht maar dit kan ook!
Dat kan niet echt want touwtrekken is in huis en hij ziet alleen andere honden buiten het huis en dan is er geen touw.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Okee dan.
[..]
Whehe. Doet hij ook touwtrekken met andere honden? Dat doen die van ons wel eens, dolle boel.
Het beloofde sowieso al een heet sfeertje te worden.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het schijnt a.s. zaterdag 35-36 graden te worden.
RIP Johannes en Paxcon.
Uiteraardquote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het beloofde sowieso al een heet sfeertje te worden.
Smiths godenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:21 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Sowieso een van de betere Smiths nummers.
Was je het vergeten?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:25 schreef Specularium het volgende:
Blijkbaar is mijn moeder jarig, nog even iets kopen.
Wat dacht je van een pak vlokfeest.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:25 schreef Specularium het volgende:
Blijkbaar is mijn moeder jarig, nog even iets kopen.
Graag pics.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan niet uitsluiten dat Paxcon tijdens The Fish & The Bird zijn shirtje uittrekt.
Daar zou ik nou mijn zolderkamer voor verlaten.quote:
Beetje lullig wel. Maar je bent nog niet te laat.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo zou ik het zelf niet noemen maar daar komt het wel een beetje op neer.
Ze is nu bij een van d'r zussen, en ik moest toch al naar de stad.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Beetje lullig wel. Maar je bent nog niet te laat.
Vorig jaar was bijna iedereen mijn verjaardag vergeten, vond ik niet zo leuk toen.
Je team is nog steeds rullevant natuurlijk, wel kut dat je nu Aru Aru weer niet hebt. Ik hoop dat hij in een ravijn rijdt.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben trouwens vergeten iets aan mijn cyclingmaster te doen ivm café activiteiten.
Dan maar wat muziek van The Smiths opzetten met een rauw randje.
Dat is wel een brag waard ja. Leefde hij toen nog?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:18 schreef Tem het volgende:
Waarschijnlijk krijgt hij een beroerte. Dat had ik gisteren eigenlijk al verwacht.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je team is nog steeds rullevant natuurlijk, wel kut dat je nu Aru Aru weer niet hebt. Ik hoop dat hij in een ravijn rijdt.
Wat ga je kopen?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze is nu bij een van d'r zussen, en ik moest toch al naar de stad.
Komt goed uit.
Wanneer ben jij jarig?
Jij liever dan ik.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:31 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga in November naar de Foo Fighters, maar dat wisten jullie al denk ik. Leuk he?
Ja, ik ben niet in de Mississippi gaan duiken.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is wel een brag waard ja. Leefde hij toen nog?
Ik zal je hogere literatuur sturen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben in juni jarig dus ik verwacht dat er cadeautjes voor mij worden meegenomen.
Ja maar die ontweek ik subtiel.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Weet ik niet maar ik stelde eerst een vraag.
Ik zal er aan denken.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben in juni jarig dus ik verwacht dat er cadeautjes voor mij worden meegenomen.
Ik bedoelde meer of hij Tracker gaat spelen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Live in het Ziggo Dome met Paxje
Mark heeft nog niet aan me geappt wat hij exact gaat spelen, ik hoop wat klassiekers maar ik verwacht veel dingen van zijn laatste album.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:35 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer of hij Tracker gaat spelen.
Misschien staat die in het voorprogramma.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:37 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoop dat hij Stairway To Heaven gaat spelen.
Peddelen? Is dat straattaal voor fietsen?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:45 schreef Mani89 het volgende:
Nu maar weer eens een stukje peddelen, het is toch best mooi weer, alleen niet zo warm.
Ja met je pedalen enzo. Maar ik fiets langs de prachtige Kaag dus echt peddelen had ik ook kunnen doen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Peddelen? Is dat straattaal voor fietsen?
Je kan ook even bij marcodej langsfietsen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja met je pedalen enzo. Maar ik fiets langs de prachtige Kaag dus echt peddelen had ik ook kunnen doen.
Ik ga helaas niet die kant op.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan ook even bij marcodej langsfietsen.
Ik vind het wel meevallen, is toch wel wat je minimaal verwacht van iemand?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
In een topic waar net ook iemand van #TeamOpzij heeft gereageerd zag ik de volgende lijst:
R&P / keuze voor vriendin/vriend #2
Ik vind het wel een beetje veeleisend, ik word er haast zenuwachtig van.
Die hebben we hier volens mij al wel eens voor gehadquote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
In een topic waar net ook iemand van #TeamOpzij heeft gereageerd zag ik de volgende lijst:
Ja die had ik toen gepost, Johannes heeft niet op zitten letten.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die hebben we hier volens mij al wel eens voor gehad
Forever alone.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jij woont toch ook samen met je moeder enzo?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:52 schreef Mani89 het volgende:
Ik snap niet waarom mensen met andere mensen samen willen wonen enzo, dat is toch ontzettend vermoeiend? En dan ook nog kinderen. Ik word nu al duizelig.
Die wordt regelmatig ge-update.quote:
Jij en ik vallen bij punt 2 al gelijk af met je wijn verslaving.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen, is toch wel wat je minimaal verwacht van iemand?
Nou inderdaad, ik denk dat ik ook maar van de trap ga springen. Je mag me ook een duwtje geven.quote:
Dit ben ik wel weer precies.quote:- praatstijl waarvan zijn uitspraken in sensitieve situaties zowel humoristisch als scherp uitend gebracht worden waarbij betrokken partijen met tegengestelde standpunten zich niet beledigd of zich gekwetst voelen en zijn uitspraken tevens ook grappig vinden (welke de partijen dichterbij elkaar gebracht kan worden)
Bijvulling na 6 maanden:quote:
Is deze lijst serieus voor ts?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou inderdaad, ik denk dat ik ook maar van de trap ga springen. Je mag me ook een duwtje geven.
Ja en vader, maar die laten mij gewoon met rust. Maar dat je dan een partner hebt die steeds aandacht van je wil enzo, vreselijk lijkt me dat.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jij woont toch ook samen met je moeder enzo?
Ik vrees van welquote:
Dat geldt ook voor het moderatorschap.quote:- geeft mij gelijk terwijl ik op het moment toch ongelijk heb
Dat wilde jij gister nog in het Zuid Afrika topic.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:58 schreef Yasmin23 het volgende:
- geeft mij gelijk terwijl ik op het moment toch ongelijk heb
Dat is gewoon erg #TeamOpzij.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:58 schreef Yasmin23 het volgende:
- geeft mij gelijk terwijl ik op het moment toch ongelijk heb
Ik val bij punt 1 ook al af.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij en ik vallen bij punt 2 al gelijk af met je wijn verslaving.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou haar verjaardag wel onthouden, en dan in haar gezicht slaan met een bosje wortelen.
Ja al zouden al mijn grappen ten koste gaan van haar, dus of dat zo'n groot succes zou worden.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
- humoristisch
We maken nog kans.
Helaas ben ik niet enig kind.
kijk mijn toppaquote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja al zouden al mijn grappen ten koste gaan van haar, dus of dat zo'n groot succes zou worden.
- gezonde eetgewoonte; geen tot minimaal junkfoodquote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja al zouden al mijn grappen ten koste gaan van haar, dus of dat zo'n groot succes zou worden.
Waarom zou je geen enig kind mogen zijn?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
- humoristisch
We maken nog kans.
Helaas ben ik niet enig kind.
Top Fylax, ik ga ze zo even allemaal bekijken.quote:
Sowieso al die eisen over die familie, echt ergquote:
quote:ouders van hem wonen vreemdzaam bij elkaar; geen vreemdgaan praktijken in directe omgeving meegemaak
quote:zijn familie en vrienden roken ook niet, drinken ook geen alcohol, gebruiken ook geen drugs en gokken financieel ook niet
Die zijn niet helemaal 100.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom zou je geen enig kind mogen zijn?
Waarom zou je überhaupt aan die lijst willen voldoen?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ok dat kan ik nog wel opbrengen. Maar liever gewoon helemaal geen eten.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
- gezonde eetgewoonte; geen tot minimaal junkfood
Dit is een no go.
Geen flauw idee, maar het staat in de lijst.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit gelukkig wel het gevalquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:00 schreef Njosnavelin het volgende:
ouders van hem wonen vreemdzaam bij elkaar; geen vreemdgaan praktijken in directe omgeving meegemaak
Dit is gewoon onmogelijk tenzij je in een kalifaat woontquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:00 schreef Njosnavelin het volgende:
zijn familie en vrienden roken ook niet, drinken ook geen alcohol, gebruiken ook geen drugs en gokken financieel ook niet
Jezus wat een degenerate is jouw pa dan zeg. Jij bent haar ook niet waard.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
- zijn familie en vrienden roken ook niet, drinken ook geen alcohol, gebruiken ook geen drugs en gokken financieel ook niet
Mijn vader heeft wel eens wat belegd in aandelen, dus daar ga ik
Dat niet echt. Ze had wel een oogje op iemand maar toen zag ze hem praten of misschien zelfs wel flirten met iemand anders, dus toen was het over.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:03 schreef Yasmin23 het volgende:
Heb verder niet het topic gelezen, maar klaagt ze nu dat ze dus geen geschikte man kan vinden?
Hoop echt dat ze niet serieus zo'n idiote eisenlijst hanteert. Gaat echt nergens overquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat niet echt. Ze had wel een oogje op iemand maar toen zag ze hem praten of misschien zelfs wel flirten met iemand anders, dus toen was het over.
Aan zo'n lijst kan en wil toch niemand voldoenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat niet echt. Ze had wel een oogje op iemand maar toen zag ze hem praten of misschien zelfs wel flirten met iemand anders, dus toen was het over.
Haha LTKDV valt af!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Aan zo'n lijst kan en wil toch niemand voldoen
Waarschijnlijk kocht hij een biertje en toen was het over.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik vond jouw lijst anders ook best langquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoop echt dat ze niet serieus zo'n idiote eisenlijst hanteert. Gaat echt nergens over
Dus de kraan gaat er uit?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vond jouw lijst anders ook best langBen nu wel aan het werken aan punt #168 en #254.
Jaquote:
Blijf het toch jammer vinden dat dat een dealbreaker wasquote:
Wat is het verschil danquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
- accepteert het bestaan van homo's; verschil tussen homo's en ''homo's''
Hier moet ik even over nadenken.
Dit gaat over VI.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
- accepteert het bestaan van homo's; verschil tussen homo's en ''homo's''
Hier moet ik even over nadenken.
Ik ben er nog steeds over aan het nadenken. Is een intellectueel vraagstuk denk ik.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is het verschil danhomo's = Homo sapiens en "homo's" = mensen die op hetzelfde geslacht vallen?
Ik vond de analyse dat Joling mogelijk te diep op de versnellingspook was gaan zitten zodat hij niet meer uit het raam kon kijken wel verrassend en redelijk plausibel.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit gaat over VI.
Albert Verlinde is een valse teringnicht en Gerard Joling niet.
Zijn er mannen die langer in de keuken staan?quote:kan binnen een half uur redelijk lekker hebben gekookt
Bij dat punt had ik het gevoel dat het over Nasi a la mezelf ging dus dat gaf een goed gevoel. Misschien ben ik toch nog waardig.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zijn er mannen die langer in de keuken staan?
quote:
Ah, daar is de CUL-garde.quote:
Ik had nog een fotootje van mijn 'nasi' gemaakt, maar na die opmerking van Viro durfde ik hem niet meer te postenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij dat punt had ik het gevoel dat het over Nasi a la mezelf ging dus dat gaf een goed gevoel. Misschien ben ik toch nog waardig.
Wat de hel weet Viro nou van nasi? Heeft hij een eigen topic?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik had nog een fotootje van mijn 'nasi' gemaakt, maar na die opmerking van Viro durfde ik hem niet meer te posten
Over de taal- en spelfouten in heel die lijst nog maar te zwijgenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Optioneel/ Bonus:
- ''knap'' en sexy
- praatstijl waarvan zijn uitspraken in sensitieve situaties zowel humoristisch als scherp uitend gebracht worden waarbij betrokken partijen met tegengestelde standpunten zich niet beledigd of zich gekwetst voelen en zijn uitspraken tevens ook grappig vinden (welke de partijen dichterbij elkaar gebracht kan worden)
Dit soort optionele zaken laten nog wat keuzeruimte over
Waarschijnlijk mag ik haar er ook niet op wijzen dat deze zin niet helemaal lekker loopt dus ik zwijg wijselijk.
Waarschijnlijk is het zo'n wijf waar je met geluk 1x in de maand op mag.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Optioneel/ Bonus:
- ''knap'' en sexy
- praatstijl waarvan zijn uitspraken in sensitieve situaties zowel humoristisch als scherp uitend gebracht worden waarbij betrokken partijen met tegengestelde standpunten zich niet beledigd of zich gekwetst voelen en zijn uitspraken tevens ook grappig vinden (welke de partijen dichterbij elkaar gebracht kan worden)
Waarschijnlijk mag ik haar er ook niet op wijzen dat deze zin niet helemaal lekker loopt dus ik zwijg wijselijk.
"knap"; zouden die aanhalingstekens betekenen dat je ook lelijk mag zijn?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Optioneel/ Bonus:
- ''knap'' en sexy
Hopelijk wel, want dan maak ik toch nog een kans.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
"knap"; zouden die aanhalingstekens betekenen dat je ook lelijk mag zijn?
Matt Damon look-a-like, dat moet toch wat bonuspunten waard zijn.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopelijk wel, want dan maak ik toch nog een kans.
Ik leef de hele tijd tussen hoop en vrees bij deze dame.
Maar dan moet je het wel plannen en agenda's op elkaar afstemmenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het zo'n wijf waar je met geluk 1x in de maand op mag.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat de hel weet Viro nou van nasi? Heeft hij een eigen topic?
Post maar gewoon.
En anders ontvangen Specularium Tem en ik het graag in DM.
- Matt Damon look a likequote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Matt Damon look-a-like, dat moet toch wat bonuspunten waard zijn.
Je weet niet welke 'bijvulling' er nog zal volgen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
- Matt Damon look a like
Staat helaas niet op de lijst, dus dat zal wel niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |