Ja, ik ben niet in de Mississippi gaan duiken.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is wel een brag waard ja. Leefde hij toen nog?
Ik zal je hogere literatuur sturen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben in juni jarig dus ik verwacht dat er cadeautjes voor mij worden meegenomen.
Ja maar die ontweek ik subtiel.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Weet ik niet maar ik stelde eerst een vraag.
Ik zal er aan denken.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben in juni jarig dus ik verwacht dat er cadeautjes voor mij worden meegenomen.
Ik bedoelde meer of hij Tracker gaat spelen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Live in het Ziggo Dome met Paxje
Mark heeft nog niet aan me geappt wat hij exact gaat spelen, ik hoop wat klassiekers maar ik verwacht veel dingen van zijn laatste album.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:35 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer of hij Tracker gaat spelen.
Misschien staat die in het voorprogramma.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:37 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoop dat hij Stairway To Heaven gaat spelen.
Peddelen? Is dat straattaal voor fietsen?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:45 schreef Mani89 het volgende:
Nu maar weer eens een stukje peddelen, het is toch best mooi weer, alleen niet zo warm.
Ja met je pedalen enzo. Maar ik fiets langs de prachtige Kaag dus echt peddelen had ik ook kunnen doen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Peddelen? Is dat straattaal voor fietsen?
Je kan ook even bij marcodej langsfietsen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja met je pedalen enzo. Maar ik fiets langs de prachtige Kaag dus echt peddelen had ik ook kunnen doen.
Ik ga helaas niet die kant op.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan ook even bij marcodej langsfietsen.
Ik vind het wel meevallen, is toch wel wat je minimaal verwacht van iemand?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
In een topic waar net ook iemand van #TeamOpzij heeft gereageerd zag ik de volgende lijst:
R&P / keuze voor vriendin/vriend #2
Ik vind het wel een beetje veeleisend, ik word er haast zenuwachtig van.
Die hebben we hier volens mij al wel eens voor gehadquote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
In een topic waar net ook iemand van #TeamOpzij heeft gereageerd zag ik de volgende lijst:
Ja die had ik toen gepost, Johannes heeft niet op zitten letten.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die hebben we hier volens mij al wel eens voor gehad
Forever alone.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jij woont toch ook samen met je moeder enzo?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:52 schreef Mani89 het volgende:
Ik snap niet waarom mensen met andere mensen samen willen wonen enzo, dat is toch ontzettend vermoeiend? En dan ook nog kinderen. Ik word nu al duizelig.
Die wordt regelmatig ge-update.quote:
Jij en ik vallen bij punt 2 al gelijk af met je wijn verslaving.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen, is toch wel wat je minimaal verwacht van iemand?
Nou inderdaad, ik denk dat ik ook maar van de trap ga springen. Je mag me ook een duwtje geven.quote:
Dit ben ik wel weer precies.quote:- praatstijl waarvan zijn uitspraken in sensitieve situaties zowel humoristisch als scherp uitend gebracht worden waarbij betrokken partijen met tegengestelde standpunten zich niet beledigd of zich gekwetst voelen en zijn uitspraken tevens ook grappig vinden (welke de partijen dichterbij elkaar gebracht kan worden)
Bijvulling na 6 maanden:quote:
Is deze lijst serieus voor ts?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou inderdaad, ik denk dat ik ook maar van de trap ga springen. Je mag me ook een duwtje geven.
Ja en vader, maar die laten mij gewoon met rust. Maar dat je dan een partner hebt die steeds aandacht van je wil enzo, vreselijk lijkt me dat.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jij woont toch ook samen met je moeder enzo?
Ik vrees van welquote:
Dat geldt ook voor het moderatorschap.quote:- geeft mij gelijk terwijl ik op het moment toch ongelijk heb
Dat wilde jij gister nog in het Zuid Afrika topic.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:58 schreef Yasmin23 het volgende:
- geeft mij gelijk terwijl ik op het moment toch ongelijk heb
Dat is gewoon erg #TeamOpzij.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:58 schreef Yasmin23 het volgende:
- geeft mij gelijk terwijl ik op het moment toch ongelijk heb
Ik val bij punt 1 ook al af.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij en ik vallen bij punt 2 al gelijk af met je wijn verslaving.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou haar verjaardag wel onthouden, en dan in haar gezicht slaan met een bosje wortelen.
Ja al zouden al mijn grappen ten koste gaan van haar, dus of dat zo'n groot succes zou worden.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
- humoristisch
We maken nog kans.
Helaas ben ik niet enig kind.
kijk mijn toppaquote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja al zouden al mijn grappen ten koste gaan van haar, dus of dat zo'n groot succes zou worden.
- gezonde eetgewoonte; geen tot minimaal junkfoodquote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja al zouden al mijn grappen ten koste gaan van haar, dus of dat zo'n groot succes zou worden.
Waarom zou je geen enig kind mogen zijn?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
- humoristisch
We maken nog kans.
Helaas ben ik niet enig kind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |