Jij en ik vallen bij punt 2 al gelijk af met je wijn verslaving.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen, is toch wel wat je minimaal verwacht van iemand?
Nou inderdaad, ik denk dat ik ook maar van de trap ga springen. Je mag me ook een duwtje geven.quote:
Dit ben ik wel weer precies.quote:- praatstijl waarvan zijn uitspraken in sensitieve situaties zowel humoristisch als scherp uitend gebracht worden waarbij betrokken partijen met tegengestelde standpunten zich niet beledigd of zich gekwetst voelen en zijn uitspraken tevens ook grappig vinden (welke de partijen dichterbij elkaar gebracht kan worden)
Bijvulling na 6 maanden:quote:
Is deze lijst serieus voor ts?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou inderdaad, ik denk dat ik ook maar van de trap ga springen. Je mag me ook een duwtje geven.
Ja en vader, maar die laten mij gewoon met rust. Maar dat je dan een partner hebt die steeds aandacht van je wil enzo, vreselijk lijkt me dat.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jij woont toch ook samen met je moeder enzo?
Ik vrees van welquote:
Dat geldt ook voor het moderatorschap.quote:- geeft mij gelijk terwijl ik op het moment toch ongelijk heb
Dat wilde jij gister nog in het Zuid Afrika topic.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:58 schreef Yasmin23 het volgende:
- geeft mij gelijk terwijl ik op het moment toch ongelijk heb
Dat is gewoon erg #TeamOpzij.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:58 schreef Yasmin23 het volgende:
- geeft mij gelijk terwijl ik op het moment toch ongelijk heb
Ik val bij punt 1 ook al af.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij en ik vallen bij punt 2 al gelijk af met je wijn verslaving.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou haar verjaardag wel onthouden, en dan in haar gezicht slaan met een bosje wortelen.
Ja al zouden al mijn grappen ten koste gaan van haar, dus of dat zo'n groot succes zou worden.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
- humoristisch
We maken nog kans.
Helaas ben ik niet enig kind.
kijk mijn toppaquote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja al zouden al mijn grappen ten koste gaan van haar, dus of dat zo'n groot succes zou worden.
- gezonde eetgewoonte; geen tot minimaal junkfoodquote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja al zouden al mijn grappen ten koste gaan van haar, dus of dat zo'n groot succes zou worden.
Waarom zou je geen enig kind mogen zijn?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
- humoristisch
We maken nog kans.
Helaas ben ik niet enig kind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |