Dat klikte wel zeker?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:20 schreef Specularium het volgende:
Ik heb Maarten van Rossem een keer live gezien.
Het schijnt a.s. zaterdag 35-36 graden te worden.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk condoleances van je verwacht maar dit kan ook!
Dat kan niet echt want touwtrekken is in huis en hij ziet alleen andere honden buiten het huis en dan is er geen touw.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Okee dan.
[..]
Whehe. Doet hij ook touwtrekken met andere honden? Dat doen die van ons wel eens, dolle boel.
Het beloofde sowieso al een heet sfeertje te worden.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het schijnt a.s. zaterdag 35-36 graden te worden.
RIP Johannes en Paxcon.
Uiteraardquote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het beloofde sowieso al een heet sfeertje te worden.
Smiths godenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:21 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Sowieso een van de betere Smiths nummers.
Was je het vergeten?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:25 schreef Specularium het volgende:
Blijkbaar is mijn moeder jarig, nog even iets kopen.
Wat dacht je van een pak vlokfeest.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:25 schreef Specularium het volgende:
Blijkbaar is mijn moeder jarig, nog even iets kopen.
Graag pics.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan niet uitsluiten dat Paxcon tijdens The Fish & The Bird zijn shirtje uittrekt.
Daar zou ik nou mijn zolderkamer voor verlaten.quote:
Beetje lullig wel. Maar je bent nog niet te laat.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo zou ik het zelf niet noemen maar daar komt het wel een beetje op neer.
Ze is nu bij een van d'r zussen, en ik moest toch al naar de stad.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Beetje lullig wel. Maar je bent nog niet te laat.
Vorig jaar was bijna iedereen mijn verjaardag vergeten, vond ik niet zo leuk toen.
Je team is nog steeds rullevant natuurlijk, wel kut dat je nu Aru Aru weer niet hebt. Ik hoop dat hij in een ravijn rijdt.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben trouwens vergeten iets aan mijn cyclingmaster te doen ivm café activiteiten.
Dan maar wat muziek van The Smiths opzetten met een rauw randje.
Dat is wel een brag waard ja. Leefde hij toen nog?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:18 schreef Tem het volgende:
Ik ga ook even patsen. Ik heb Jeff Buckley live gezien, jongens.
Waarschijnlijk krijgt hij een beroerte. Dat had ik gisteren eigenlijk al verwacht.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je team is nog steeds rullevant natuurlijk, wel kut dat je nu Aru Aru weer niet hebt. Ik hoop dat hij in een ravijn rijdt.
Wat ga je kopen?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze is nu bij een van d'r zussen, en ik moest toch al naar de stad.
Komt goed uit.
Wanneer ben jij jarig?
Jij liever dan ik.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:31 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga in November naar de Foo Fighters, maar dat wisten jullie al denk ik. Leuk he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |