Tijdens happy hour?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Moet je vrijdags doen, meer jongeren, meer winstmarges.
Staan die handtasjes dan bij de schoenen?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wel even altijd checken hoe laat, maar jup.
nope, altijd om de nek.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Staan die handtasjes dan bij de schoenen?
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er weer een paar flessen in, is gezellig.
Goed initiatiefquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:50 schreef Specularium het volgende:
OP weggehaald. Die namenlijst is wel leuk geweest.
Niet uitnodigend voor andere users.
Voor je het weet ben ik weer blauw en dan is NWS de Turkije van FOK! en Triggershot de Erdogan van NWS. Dus.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij moet blijven voor het andere geluid.
Ga jij lekker Turkse pizza's voor ons halen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Voor je het weet ben ik weer blauw en dan is NWS de Turkije van FOK! en Triggershot de Erdogan van NWS. Dus.
Oh wow, jou ben ik lang niet tegen gekomen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Voor je het weet ben ik weer blauw en dan is NWS de Turkije van FOK! en Triggershot de Erdogan van NWS. Dus.
Op de jouwe komt homemade knoflook.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga jij lekker Turkse pizza's voor ons halen.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga jij lekker Turkse pizza's voor ons halen.
True, ik verdwijn weer na een tijdje voor langere periodes.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh wow, jou ben ik lang niet tegen gekomen.
Die neiging heb ik ookquote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
True, ik verdwijn weer na een tijdje voor langere periodes.
Hoe is het?
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Op de jouwe komt homemade knoflook.
Happy Bdayquote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:49 schreef moemoe het volgende:
[..]
Die neiging heb ik ook.
Soms wil ik liever als kluizenaar ergens in een hutje op de hei wonen en dan weer heb ik zin in contact.
Ja, goed! Net mijn b-day gevierd en voel me wel lekker.
Hoe is het met jou? Het is zo lang geleden dat ik je spreek. Wat doe je nu allemaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |