Tijdens happy hour?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Moet je vrijdags doen, meer jongeren, meer winstmarges.
Staan die handtasjes dan bij de schoenen?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wel even altijd checken hoe laat, maar jup.
nope, altijd om de nek.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Staan die handtasjes dan bij de schoenen?
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er weer een paar flessen in, is gezellig.
Goed initiatiefquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:50 schreef Specularium het volgende:
OP weggehaald. Die namenlijst is wel leuk geweest.
Niet uitnodigend voor andere users.
Voor je het weet ben ik weer blauw en dan is NWS de Turkije van FOK! en Triggershot de Erdogan van NWS. Dus.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij moet blijven voor het andere geluid.
Ga jij lekker Turkse pizza's voor ons halen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Voor je het weet ben ik weer blauw en dan is NWS de Turkije van FOK! en Triggershot de Erdogan van NWS. Dus.
Oh wow, jou ben ik lang niet tegen gekomen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Voor je het weet ben ik weer blauw en dan is NWS de Turkije van FOK! en Triggershot de Erdogan van NWS. Dus.
Op de jouwe komt homemade knoflook.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga jij lekker Turkse pizza's voor ons halen.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga jij lekker Turkse pizza's voor ons halen.
True, ik verdwijn weer na een tijdje voor langere periodes.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh wow, jou ben ik lang niet tegen gekomen.
Die neiging heb ik ookquote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
True, ik verdwijn weer na een tijdje voor langere periodes.
Hoe is het?
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Op de jouwe komt homemade knoflook.
Happy Bdayquote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:49 schreef moemoe het volgende:
[..]
Die neiging heb ik ook.
Soms wil ik liever als kluizenaar ergens in een hutje op de hei wonen en dan weer heb ik zin in contact.
Ja, goed! Net mijn b-day gevierd en voel me wel lekker.
Hoe is het met jou? Het is zo lang geleden dat ik je spreek. Wat doe je nu allemaal?
Bah, moeten de gordijnen weer open.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:55 schreef Mani89 het volgende:
Houd je zwembroek in de aanslag voor volgend weekend.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bah, moeten de gordijnen weer open.
.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 02:28 schreef LTVDK het volgende:
Ik zou trouwens op tijd naar bed toe gaan vandaag
Was een leuke, boeiende aflevering.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:18 schreef Specularium het volgende:
Efteling vindt Koefnoen weer goed hoor.
Hoeft niemand dus te kijken.
Ja.quote:
Je verwacht het niet.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die was gisteren ineens weer aan het rellen.
Niet iedereen is een keukenprinses.quote:
Die heb ik live gezien.quote:
Nu ben ik super jaloers. Waar speelden ze dan?quote:
Antwerpen, in 2012 geloof ik.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nu ben ik super jaloers. Waar speelden ze dan?
Hoef je nog geen domme topics te openen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet iedereen is een keukenprinses.
Hij vindt dat wel oké, maar touwen zijn echt zijn favoriet, zowel om mee door het huis te rennen om als aan te trekken.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, herkenbaar. Rent hij ook graag achter stokken of tennisballen aan?
Terecht dat het zo is ingeburgerd.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:00 schreef Njosnavelin het volgende:
De nasi van Johannes is een heel begrip geworden.
CUL / Vraag over rijst van de afhaalchinees en vraag over Mozzerella
Ik ben trouwens vergeten iets aan mijn cyclingmaster te doen ivm café activiteiten.quote:
Okee dan.quote:
Whehe. Doet hij ook touwtrekken met andere honden? Dat doen die van ons wel eens, dolle boel.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij vindt dat wel oké, maar touwen zijn echt zijn favoriet, zowel om mee door het huis te rennen om als aan te trekken.
Het liefst rent hij door de kamer met twee touwen, alleen is dat net iets te veel om allebei in zijn bek te houden dus dan laat hij er wel eens eentje vallen.
Daar kan niemand tegenop.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:18 schreef Tem het volgende:
Ik ga ook even patsen. Ik heb Jeff Buckley live gezien, jongens.
Over een week ga ik Mark Knoflook live zien!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:18 schreef Tem het volgende:
Sowieso een van de betere Smiths nummers.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben trouwens vergeten iets aan mijn cyclingmaster te doen ivm café activiteiten.
Dan maar wat muziek van The Smiths opzetten met een rauw randje.
Tracker?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Over een week ga ik Mark Knoflook live zien!
Sterkte!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Over een week ga ik Mark Knoflook live zien!
Dat klikte wel zeker?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:20 schreef Specularium het volgende:
Ik heb Maarten van Rossem een keer live gezien.
Het schijnt a.s. zaterdag 35-36 graden te worden.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk condoleances van je verwacht maar dit kan ook!
Dat kan niet echt want touwtrekken is in huis en hij ziet alleen andere honden buiten het huis en dan is er geen touw.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Okee dan.
[..]
Whehe. Doet hij ook touwtrekken met andere honden? Dat doen die van ons wel eens, dolle boel.
Het beloofde sowieso al een heet sfeertje te worden.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het schijnt a.s. zaterdag 35-36 graden te worden.
RIP Johannes en Paxcon.
Uiteraardquote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het beloofde sowieso al een heet sfeertje te worden.
Smiths godenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:21 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Sowieso een van de betere Smiths nummers.
Was je het vergeten?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:25 schreef Specularium het volgende:
Blijkbaar is mijn moeder jarig, nog even iets kopen.
Wat dacht je van een pak vlokfeest.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:25 schreef Specularium het volgende:
Blijkbaar is mijn moeder jarig, nog even iets kopen.
Graag pics.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan niet uitsluiten dat Paxcon tijdens The Fish & The Bird zijn shirtje uittrekt.
Daar zou ik nou mijn zolderkamer voor verlaten.quote:
Beetje lullig wel. Maar je bent nog niet te laat.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo zou ik het zelf niet noemen maar daar komt het wel een beetje op neer.
Ze is nu bij een van d'r zussen, en ik moest toch al naar de stad.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Beetje lullig wel. Maar je bent nog niet te laat.
Vorig jaar was bijna iedereen mijn verjaardag vergeten, vond ik niet zo leuk toen.
Je team is nog steeds rullevant natuurlijk, wel kut dat je nu Aru Aru weer niet hebt. Ik hoop dat hij in een ravijn rijdt.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben trouwens vergeten iets aan mijn cyclingmaster te doen ivm café activiteiten.
Dan maar wat muziek van The Smiths opzetten met een rauw randje.
Dat is wel een brag waard ja. Leefde hij toen nog?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:18 schreef Tem het volgende:
Waarschijnlijk krijgt hij een beroerte. Dat had ik gisteren eigenlijk al verwacht.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je team is nog steeds rullevant natuurlijk, wel kut dat je nu Aru Aru weer niet hebt. Ik hoop dat hij in een ravijn rijdt.
Wat ga je kopen?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze is nu bij een van d'r zussen, en ik moest toch al naar de stad.
Komt goed uit.
Wanneer ben jij jarig?
Jij liever dan ik.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:31 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga in November naar de Foo Fighters, maar dat wisten jullie al denk ik. Leuk he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |