Dat is geen nasi. Dat is rijst met wat kruiden en een paar hamblokjes. Zo maak ik geen nasi.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:52 schreef technofreak86 het volgende:
Had dan gelijk nasi gekozen bij de chinees.
Waar moet ik anders mijn kruiden vandaan halen dan?quote:
Dat is natuurlijk bedoeld als bijgerecht, maar je kunt er dan alsnog van alles bij of doorheen gooien om er een maaltijd van te maken.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:25 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Dat is geen nasi. Dat is rijst met wat kruiden en een paar hamblokjes. Zo maak ik geen nasi.
Ik ga zo eten, hij is bijna klaar. Ik kom zometeen met een review.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:56 schreef Molo het volgende:
Ja, de Surinaamse sambal vergeten weg te laten
Dat is toch geen combi man
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:30 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ik ga zo eten, hij is bijna klaar. Ik kom zometeen met een review.
Zelf samenstellen met bv. trassi, korianderpoeder, gemberpoeder, komijnpoeder, kurkuma, peper, zout, sambal, etc. Wat je overhoudt van die losse kruiden kun je ook weer bij andere dingen gebruiken.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:43 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Waar moet ik anders mijn kruiden vandaan halen dan?
Combineer het anders met wat chinees uit je vriezer.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:25 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Dat is geen nasi. Dat is rijst met wat kruiden en een paar hamblokjes. Zo maak ik geen nasi.
Dit ja. Dan heb je tenminste kruiden met zout, ipv zout met kruiden...quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:19 schreef vinnypassy het volgende:
Zelf samenstellen met bv. trassi, korianderpoeder, gemberpoeder, komijnpoeder, kurkuma, peper, zout, sambal, etc. Wat je overhoudt van die losse kruiden kun je ook weer bij andere dingen gebruiken.
Ik hou niet van witte rijst. Met een boel er doorheen is het nog te pruimen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:24 schreef technofreak86 het volgende:
[..]
Combineer het anders met wat chinees uit je vriezer.
Wat een vreselijk verhaal!quote:Op zondag 31 mei 2015 12:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Gegaarde rijst en pasta bewaren en weer opwarmen is een slecht idee.
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Bacillus_cereus
http://www.voedingscentrum.nl/encyclopedie/bacillus-cereus.aspx
Ja, het is meestal de bewaarde rijst van de chinees waar mensen ziek van worden, niet het vlees of de saus.quote:Op zondag 31 mei 2015 12:36 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Wat een vreselijk verhaal!
Eigenlijk kan ik het beter wegpleuren. Bakken aan mijn collega's geven is nu niet meer aan de orde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |