Sowieso al die eisen over die familie, echt ergquote:
quote:ouders van hem wonen vreemdzaam bij elkaar; geen vreemdgaan praktijken in directe omgeving meegemaak
quote:zijn familie en vrienden roken ook niet, drinken ook geen alcohol, gebruiken ook geen drugs en gokken financieel ook niet
Die zijn niet helemaal 100.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom zou je geen enig kind mogen zijn?
Waarom zou je überhaupt aan die lijst willen voldoen?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ok dat kan ik nog wel opbrengen. Maar liever gewoon helemaal geen eten.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
- gezonde eetgewoonte; geen tot minimaal junkfood
Dit is een no go.
Geen flauw idee, maar het staat in de lijst.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit gelukkig wel het gevalquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:00 schreef Njosnavelin het volgende:
ouders van hem wonen vreemdzaam bij elkaar; geen vreemdgaan praktijken in directe omgeving meegemaak
Dit is gewoon onmogelijk tenzij je in een kalifaat woontquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:00 schreef Njosnavelin het volgende:
zijn familie en vrienden roken ook niet, drinken ook geen alcohol, gebruiken ook geen drugs en gokken financieel ook niet
Jezus wat een degenerate is jouw pa dan zeg. Jij bent haar ook niet waard.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
- zijn familie en vrienden roken ook niet, drinken ook geen alcohol, gebruiken ook geen drugs en gokken financieel ook niet
Mijn vader heeft wel eens wat belegd in aandelen, dus daar ga ik
Dat niet echt. Ze had wel een oogje op iemand maar toen zag ze hem praten of misschien zelfs wel flirten met iemand anders, dus toen was het over.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:03 schreef Yasmin23 het volgende:
Heb verder niet het topic gelezen, maar klaagt ze nu dat ze dus geen geschikte man kan vinden?
Hoop echt dat ze niet serieus zo'n idiote eisenlijst hanteert. Gaat echt nergens overquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat niet echt. Ze had wel een oogje op iemand maar toen zag ze hem praten of misschien zelfs wel flirten met iemand anders, dus toen was het over.
Aan zo'n lijst kan en wil toch niemand voldoenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat niet echt. Ze had wel een oogje op iemand maar toen zag ze hem praten of misschien zelfs wel flirten met iemand anders, dus toen was het over.
Haha LTKDV valt af!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Aan zo'n lijst kan en wil toch niemand voldoen
Waarschijnlijk kocht hij een biertje en toen was het over.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik vond jouw lijst anders ook best langquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoop echt dat ze niet serieus zo'n idiote eisenlijst hanteert. Gaat echt nergens over
Dus de kraan gaat er uit?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vond jouw lijst anders ook best langBen nu wel aan het werken aan punt #168 en #254.
Jaquote:
Blijf het toch jammer vinden dat dat een dealbreaker wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |