09:54 - Ik sta klaar om opgehaald te worden door degene met wie ik ga.quote:Fylax komt voor het eerst na maanden weer buiten en dat is natuurlijk hartstikke speciaal! Wat deze dag nog specialer maakt is dat hij vandaag zijn grote idool ziet. Reden genoeg voor een liveblog dus. Fylax post wat hij doet, waar hij dat doet etc.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:56 schreef Simterklaas het volgende:
10:15 - Ongeluk op de snelweg, 2 doden.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:56 schreef Simterklaas het volgende:
10:15 - Ongeluk op de snelweg, 2 doden.
http://www.parool.nl/paro(...)-is-doorbijten.dhtmlquote:De vooral bij jonge meisjes uitzinnig populaire Ariana Grande staat twee dagen in een uitverkochte Ziggo Dome. De show is vlekkeloos: je trommelvliezen na afloop niet meer.
Arme vaders van Nederland. Na maandenlang zeuren van dochterlief om een kaartje voor popprinses Ariana Grande, ben je eindelijk gezwicht en heb je je portemonnee getrokken. Maar alleen kun je haar natuurlijk niet laten gaan. Dus chaperonneer je je kind, dat in de auto richting Ziggo Dome niets anders wil horen dan superhits Break Free en Problem. Maar ach, je fantaseert alvast over het biertje dat je straks bij de bar in de hand houdt, onderwijl met een schuin oog je stralende kroost in de gaten houdend.
En dan, pas bij aankomst, meegezogen door een stroom van duizenden Arianafans, lees je het: 'In verband met de leeftijd van de Ariana Grande fans, zal in de gehele Ziggo Dome geen alcohol worden geschonken.' In je hoofd begint het muziekje uit de douchescène van Psycho automatisch te spelen.
Schorgeschreeuwd
Als volwassene nuchter een Ariana Grandeconcert ondergaan is doorbijten. In plaats van drank is er slechts duurbetaald snoep en lichtgevende kattenoortjes, en je tot nog toe onschuldige kind wordt blootgesteld aan andere kleine fans, die zich soms even gewaagd kleden als Ariana zelf. Maar het is vooral het gegil. Het ditmaal letterlijk oorverdovende, trommelvliessplijtende gegil. Minimaal dertig keer per minuut roept Ariana: 'Make some noise!', gevolgd door een lawine aan schorgeschreeuwde stembandjes.
Toch is het wel ontroerend als je er eenmaal doorheen bent. Meisjes met kattenoortjes maken glunderend een foto met een selfiestick, een jongetje van een jaar of zeven kijkt ademloos naar het spektakel met een koptelefoon die vooral geliefd is bij bouwvakkers met een drilboor. De rest van de fans kijkt al even roerloos toe: naar Ariana's ultrakorte glitterrokjes, haar hoge laarzen, haar gillerige maar desalniettemin loepzuivere stemgeluid. Twee meisjes eten er een frietje bij. Je ziet ze peinzen: waarom zijn wij niet zoals zij? Of wanneer worden we het dan eindelijk?
Kindvrouwtje
Vuurwerk knalt, rookmachines draaien, piano's schieten uit de grond, Ariana komt gillend naar beneden op een grote wolk. Ze is te veel een onopvallend kindvrouwtje om de vaders echt te interesseren: dan liever het sexy geheupwieg van Beyoncé of de ranzige tonguitstekerij van Miley. Maar ze zullen het ermee moeten doen.
Daar komt ze weer naar beneden: dit keer zingend in een gigantische kroonluchter. Pink Champagne, zingt ze. Hadden ze maar Yellow Beer, denken de vaders. Na anderhalf uur is het voorbij. Met beginnende tinnitus lopen vaders met hun dochters naar buiten. Dan volgt de rit naar huis: de dochters moegegild met de lichtgevende kattenoortjes nog op. De vader blij dat ze nog geen ultrakorte rokjes dragen. En dat er thuis tenminste nog drie biertjes in de koelkast staan.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:17 schreef timmmmm het volgende:
Dit boeit natuurkijk echt helemaal niemand
Ben al onderweg.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:59 schreef Makoto het volgende:
Zullen we 'm opzoeken om Amsterdam cs en 'm in elkaar trappen?![]()
Ait, ik kom er ook aan. Tot zo.quote:
Kindermishandeling. Jochie is nog maar 13 ofzo.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:59 schreef Makoto het volgende:
Zullen we 'm opzoeken om Amsterdam cs en 'm in elkaar trappen?![]()
Ik ben ook nog maar 13, dus eerlijke strijdquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:06 schreef NoXia het volgende:
[..]
Kindermishandeling. Jochie is nog maar 13 ofzo.
Ik zeg doen!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:08 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ik ben ook nog maar 13, dus eerlijke strijd
Ik ken dat hele mens niet, maar het is dus meer muziek voor kleine meisjes?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:29 schreef Ryon het volgende:
Als volwassene nuchter een concert van Ariana Grande ondergaan is doorbijten
[..]
http://www.parool.nl/paro(...)-is-doorbijten.dhtml
Niet bang zijn.quote:
ditquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:09 schreef HenkieVdV het volgende:
TS, post eens geile pics van je minderjarige vriendinnetje dan.
We gaan eerst in Amsterdam chillen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:28 schreef Thezappa het volgende:
[..]
dit
en veel plezier fylax , is het niet een beetje vroeg voor een concert? of is dit speciaal op de middag voor kinderen?
jointje roken? paar pilsjes klappen? lijntje en dan volgas?quote:
Even ter illustratie:quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken dat hele mens niet, maar het is dus meer muziek voor kleine meisjes?![]()
En daar is Fylax dol op?
Redelijke ass, maar die kleding en laarzen passen gewoon echt niet bij haar.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:52 schreef DonJames het volgende:
[..]
Even ter illustratie:
[ afbeelding ]
Geheel slechts ten behoeve van uw beeldvorming, natuurlijk.
Inderdaad. Over een jaar gaat ze een "serieuze" plaat maken (die natuurlijk niet te pruimen is), raakt ze aan de drank, drugs en foute vriendjes, schert haar kop kaal en raakt in de vergetelheid.quote:
Alleen een witte vlek in de onderbroek.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Voordat het concert begint is de batterij van zijn mobiel al leeg. Geen foto's, geen live updates, geen herinneringen voor later....
Maar Fylax gaat erheen omdat ze goed kan zingenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:52 schreef DonJames het volgende:
[..]
Even ter illustratie:
[ afbeelding ]
Geheel slechts ten behoeve van uw beeldvorming, natuurlijk.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:17 schreef timmmmm het volgende:
Dit boeit natuurkijk echt helemaal niemand
Ze wil niet op de foto.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ze wil niet op de foto.Jeetje, je lijkt echt geen 15SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ze wil niet op de foto.Je bent een mooie jongenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stoker!!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat alleen over mij zei
[..]
Ze wil niet op de foto.Aggot, je bent echt nog maar een jongetje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Netjes? Laat dan maar zittenquote:...
Anders dan collega's als Miley Cyrus kunnen ouders hun kinderen hier wél met een gerust hart naartoe sturen; het popidool gedraagt zich netjes voor de ogen van haar piepjonge publiek.
...
Zeg haar dat je iets ter compensatie wilt zeg maar.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:47 schreef Fylax het volgende:
Update: Ik word de hele tijd door mijn vriendin meegenomen naar kledingwinkels.
waarom ga je dan ook om 12u in een stad zijn waar om iets van 20u pas het concert begintquote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:47 schreef Fylax het volgende:
GC / Hekel aan kledingwinkelsquote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:47 schreef Fylax het volgende:
wutquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:07 schreef tralalala het volgende:
Ben je met dat schattige meisje waartegen je gezegd hebt dat je homo bent?
jaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:09 schreef tralalala het volgende:
[..]
Heb je zijn liveshow toen gemist in TV SC?
Te laat, dat was ik namelijk al.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Inb4 grap over de wallen onder z'n ogen.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:25 schreef richolio het volgende:
Hij is een jongen een het aftrekken in de bosjes
wowquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:25 schreef richolio het volgende:
Hij is een jongen een het aftrekkon in de bosjes
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:29 schreef jodelahity het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
niet gaan tokkiewokkenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:33 schreef HenkieVdV het volgende:
Is TS al "uit eten" geweest bij Mcdonald's of Burger King?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fylax is allround.quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:07 schreef tralalala het volgende:
Nee hahahahaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:07 schreef tralalala het volgende:
Die laatstequote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:29 schreef jodelahity het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaaa.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:33 schreef HenkieVdV het volgende:
Is TS al "uit eten" geweest bij Mcdonald's of Burger King?
True wel.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:55 schreef RRuben het volgende:
Fylax is veel te mooi om op Fok te zitten
Edit: was wel een harde swekpicca
Starbucks -> Ow hij is al weg. -> Starbucks -> Shit -> Starbucks -> AAARGH -> Starbucks -> Score?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:25 schreef Fylax het volgende:
We zijn nu in de trein naar Amsterdam Bijlmer nadat we drie keer de trein hebben gemist.
Huh? :pquote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:29 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Starbucks -> Ow hij is al weg. -> Starbucks -> Shit -> Starbucks -> AAARGH -> Starbucks -> Score?
Volgende keer misschien maar de metro overwegen dan.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hele tijd vertraging en het spoor veranderde steeds...
Ik heb zitplekken.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:37 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Volgende keer misschien maar de metro overwegen dan.
Succes met vooraan komen te staan.
jaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:25 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Steken ze nou hun middelvinger naar je op?
Even los van welke vinger ze opsteekt, da's een verdomd lange vingerquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:25 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Die linker is niet de mooiste thuis zegquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:26 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Even los van welke vinger ze opsteekt, da's een verdomd lange vinger
Dus waarschijnlijk heeft ze een telefoon raar vast of zo
Deze foto was de 10e poging dus dat kan wel kloppen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:25 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik sta niet in de rij.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waarom ga je dan al zo vroeg in de rij staan?
Wel veel meisjesquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die linker is niet de mooiste thuis zeg
Is toch iets makkelijker uit de kast komen als je tussen het publiek van de toppers staat denk ik.quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:29 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Wel veel meisjes
En af en toe een jongen die mee moest
Bij Fylax is het precies andersom
Die rechter heeft wel 'rondingen'quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die linker is niet de mooiste thuis zeg
Nee, je bent wel al om 10 uur vanochtend vertrokken voor een concert in de avond. Als je in Maastricht woont is dat normaal (want dan ben je nu bijna in Amsterdam), maar anders is het toch zonde om al zo vroeg te gaan? Je staat nu al bij de concertzaal, wat wil je doen voordat de deuren open gaan?quote:
Heb je goed je best op gedaanquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:29 schreef jodelahity het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je had niks moeten zeggen en een pic van je manboobs moeten posten eigenlijk.quote:
wederom, bel jij het zkh?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik bedoel een balletje trappen voor het huis zoals je altijd doet
maar dat doe je toch bijna dagelijks?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik mag niet sporten en ook geen bal trappen
Nou nee, want dat zou oerdom zijn.quote:
Beetje jammer dat ik een note krijg voor mijn topic, opgericht speciaal voor Fylax zodat die daar kan huilen en hij dit dan opent.quote:
Welk topic?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ik een note krijg voor mijn topic, opgericht speciaal voor Fylax zodat die daar kan huilen en hij dit dan opent.
Nogal. ik wil alleen pics van de kut van ariana grande zien. Dit uitje van fylax interesseert me niks.quote:
achja, het schijnt dat diep in je anus gelikt worden heerlijk is, dus we weten waarom dit topic nog open isquote:
Ach, Fopje heeft m gekickt naar ONZ en de andere mods die Faaileks aanbidden, vinden dit schijnbaar een leuk topic.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:08 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb zo'n idee dat er op een of andere manier wel een slotje zit op dit topic voordat er foto's van Ariane zijn gepost
Hehe, Fylax word ook al gebashed in het echte levenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:25 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt een abo toch? Dan zou ik je notes maar eens checken.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ik een note krijg voor mijn topic, opgericht speciaal voor Fylax zodat die daar kan huilen en hij dit dan opent.
Arme Fylaxquote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hehe, Fylax word ook al gebashed in het echte leven
Ik ben trouwens wel een beetje jaloers, ik wil ook wel tussen al die natte chicks staanquote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Arme Fylax
Gelukkig zijn ze er met twee man sterk naartoe
Ze zijn wel allemaal <15, ik weet niet of je dat enig bezwaar vindtquote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ben trouwens wel een beetje jaloers, ik wil ook wel tussen al die natte chicks staan
Daarom juistquote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ze zijn wel allemaal <15, ik weet niet of je dat enig bezwaar vindt
Oh. Weet niet eens meer waarop ik reageerde, maar ok.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je hebt een abo toch? Dan zou ik je notes maar eens checken.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ze zijn wel allemaal <15, ik weet niet of je dat enig bezwaar vindt
Etsuquote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ach, Fopje heeft m gekickt naar ONZ en de andere mods die Faaileks aanbidden, vinden dit schijnbaar een leuk topic.
FOK!
Ga samen met de meisjes schuilen onder de paraplu lekker knus.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan loop je even 10x door de mediamarkt
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:19 schreef Fokker89 het volgende:
De mediamarkt zit vlak bij de ziggodome. Volgens mij zit daar ook nog ergens een dixons trouwens.
Wat zit jij nou te spammen gekquote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:19 schreef Fokker89 het volgende:
De mediamarkt zit vlak bij de ziggodome. Volgens mij zit daar ook nog ergens een dixons trouwens.
Zitplaatsen zijn voor nepfans!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:55 schreef Fylax het volgende:
Ik sta in de rij, nog een halfuur en dan kunnen we naar binnen. mijn voeten doen zo pijn, gelukkig heb ik geen staanplaatsen.
heb je wel een verrekijker meegenomenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:55 schreef Fylax het volgende:
Ik sta in de rij, nog een halfuur en dan kunnen we naar binnen. mijn voeten doen zo pijn, gelukkig heb ik geen staanplaatsen.
dat meisje heeft wel dikke tietenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hehe, Fylax word ook al gebashed in het echte leven
Nou nou nou Paxquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ben je al doof van al die gillende tienersletjes?
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oke dat was enigszins ongepast
Tienermeisjes
Pics vanuit je zitplaatsquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:38 schreef Fylax het volgende:
Wat zijn sommige mensen toch gek. Rennen rennen voor je plekje. Ik ben bijna binnen.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hopelijk ben je niet op elke plek zo snel
Die vaders met trainingsbroeken aan, stiekem een beetje aftrekken bij ariana grande.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:48 schreef Nattekat het volgende:
Een paar meegesleurde vaders, een overgewaardeerde zangeres, een ziggodome vol gillende meiden en een Fylax.
Zou zo een film kunnen zijn
Verdommequote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:48 schreef Nattekat het volgende:
Een paar meegesleurde vaders, een overgewaardeerde zangeres, een ziggodome vol gillende meiden en een Fylax.
Zou zo een film kunnen zijn
Omg.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:50 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Die vaders met trainingsbroeken aan, stiekem een beetje aftrekken bij ariana grande.
Da's nog goedkoop gekquote:
Wen er maar aan. Als je later 's nachts de stad in gaat is het niet anders. Maar geniet er van!quote:
Wel vaak aangekeken maarja, je weet nooit of dat positief of negatief is.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:59 schreef noodgang het volgende:
Ziet er gezellig uit, al jonge chicks kunnen scoren Fylax?
Dit is godverdomme geen Over de Streepquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:05 schreef Studiotje het volgende:
MamaFylax er nu naast...
Dit is geen EO jongerendag
We hebben eerst in centrum rondgelopen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:07 schreef [url=http://forum.fok.nl
/user/profile/302266]Stickertje[/url] het volgende:
en vroeg van huis gaan om vroeg bij de ziggo dome te zijn als je zitplaatsen hebt![]()
"Maar de veldplekken zijn veelal bezet door kinderen, vaak ver onder de tien, vergezeld door een ouder....."quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:10 schreef JayHovah het volgende:
Concertrecensie: Ariana Grande vermaakt vooral kinderen in Ziggo Dome
http://nu.nl/recensies/40(...)n-in-ziggo-dome.html
Bij Nu.nl weten ze het Fylax niveau goed te verwoorden: "...de 21-superster blijkt vooral veel fans in de doelgroep van K3 te hebben."
het is toch donker, niemand ziet hetquote:
En dan 8 views op youtube hebbenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Tip: niet de hele avond het concert bekijken door het scherm van je mobiel
[ afbeelding ]
^dit is vrij triest
faalhaasquote:
ik neem nooit op tijdens het concert, het gaat toch niet lukken door de speciale belichtingquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Tip: niet de hele avond het concert bekijken door het scherm van je mobiel
[ afbeelding ]
^dit is vrij triest
Ik neem altijd mijn camera mee, die ik in mijn tas doe als geluidsrecorder. Aanzetten, in de tas stoppen en daar de hele avond laten. Heb je het audio van het concert ( mooi aandenken ) en je kijkt niet de hele avond door een schermpje.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:30 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik neem nooit op tijdens het concert, het gaat toch niet lukken door de speciale belichting
ze zit nog onder mijn bureauquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:35 schreef noodgang het volgende:
[..]
Gewoon genieten dan maar!! Is ze al begonnen?
?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:38 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zijn die pruillipjes echt zo goed als ze lijken?
die lipjes boven of beneden?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:38 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zijn die pruillipjes echt zo goed als ze lijken?
kudo's voor Fylax, die gewoon geniet van het concert ipv met zijn telefoon te spelenquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:52 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
idd
Wat een laffe bende.
Dat wijf staat al 20 minuten te zingen en we krijgen geen updates meer
Wij zijn toch zeker wel belangrijker voor hem dan die rare griet?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:53 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
kudo's voor Fylax, die gewoon geniet van het concert ipv met zijn telefoon te spelen
Is Alberto undercover bij het concert?quote:
dan moet hij maar geen liveblog topic makenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:53 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
kudo's voor Fylax, die gewoon geniet van het concert ipv met zijn telefoon te spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |