Ben al onderweg.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:59 schreef Makoto het volgende:
Zullen we 'm opzoeken om Amsterdam cs en 'm in elkaar trappen?![]()
Ait, ik kom er ook aan. Tot zo.quote:
Kindermishandeling. Jochie is nog maar 13 ofzo.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:59 schreef Makoto het volgende:
Zullen we 'm opzoeken om Amsterdam cs en 'm in elkaar trappen?![]()
Ik ben ook nog maar 13, dus eerlijke strijdquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:06 schreef NoXia het volgende:
[..]
Kindermishandeling. Jochie is nog maar 13 ofzo.
Ik zeg doen!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:08 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ik ben ook nog maar 13, dus eerlijke strijd
Ik ken dat hele mens niet, maar het is dus meer muziek voor kleine meisjes?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:29 schreef Ryon het volgende:
Als volwassene nuchter een concert van Ariana Grande ondergaan is doorbijten
[..]
http://www.parool.nl/paro(...)-is-doorbijten.dhtml
Niet bang zijn.quote:
ditquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:09 schreef HenkieVdV het volgende:
TS, post eens geile pics van je minderjarige vriendinnetje dan.
We gaan eerst in Amsterdam chillen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:28 schreef Thezappa het volgende:
[..]
dit
en veel plezier fylax , is het niet een beetje vroeg voor een concert? of is dit speciaal op de middag voor kinderen?
jointje roken? paar pilsjes klappen? lijntje en dan volgas?quote:
Even ter illustratie:quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken dat hele mens niet, maar het is dus meer muziek voor kleine meisjes?![]()
En daar is Fylax dol op?
Redelijke ass, maar die kleding en laarzen passen gewoon echt niet bij haar.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:52 schreef DonJames het volgende:
[..]
Even ter illustratie:
[ afbeelding ]
Geheel slechts ten behoeve van uw beeldvorming, natuurlijk.
Inderdaad. Over een jaar gaat ze een "serieuze" plaat maken (die natuurlijk niet te pruimen is), raakt ze aan de drank, drugs en foute vriendjes, schert haar kop kaal en raakt in de vergetelheid.quote:
Alleen een witte vlek in de onderbroek.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Voordat het concert begint is de batterij van zijn mobiel al leeg. Geen foto's, geen live updates, geen herinneringen voor later....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |