quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:29 schreef jodelahity het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
niet gaan tokkiewokkenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:33 schreef HenkieVdV het volgende:
Is TS al "uit eten" geweest bij Mcdonald's of Burger King?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fylax is allround.quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:07 schreef tralalala het volgende:
Ben je met dat schattige meisje waartegen je gezegd hebt dat je homo bent?
Nee hahahahaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:07 schreef tralalala het volgende:
Ben je met dat schattige meisje waartegen je gezegd hebt dat je homo bent?
Die laatstequote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:29 schreef jodelahity het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaaa.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:33 schreef HenkieVdV het volgende:
Is TS al "uit eten" geweest bij Mcdonald's of Burger King?
True wel.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:55 schreef RRuben het volgende:
Fylax is veel te mooi om op Fok te zitten
Edit: was wel een harde swekpicca
Starbucks -> Ow hij is al weg. -> Starbucks -> Shit -> Starbucks -> AAARGH -> Starbucks -> Score?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:25 schreef Fylax het volgende:
We zijn nu in de trein naar Amsterdam Bijlmer nadat we drie keer de trein hebben gemist.
Huh? :pquote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:29 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Starbucks -> Ow hij is al weg. -> Starbucks -> Shit -> Starbucks -> AAARGH -> Starbucks -> Score?
Volgende keer misschien maar de metro overwegen dan.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hele tijd vertraging en het spoor veranderde steeds...
Ik heb zitplekken.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:37 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Volgende keer misschien maar de metro overwegen dan.
Succes met vooraan komen te staan.
jaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:25 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Steken ze nou hun middelvinger naar je op?
Even los van welke vinger ze opsteekt, da's een verdomd lange vingerquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:25 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Die linker is niet de mooiste thuis zegquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:26 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Even los van welke vinger ze opsteekt, da's een verdomd lange vinger
Dus waarschijnlijk heeft ze een telefoon raar vast of zo
Deze foto was de 10e poging dus dat kan wel kloppen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:25 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik sta niet in de rij.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waarom ga je dan al zo vroeg in de rij staan?
Wel veel meisjesquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die linker is niet de mooiste thuis zeg
Is toch iets makkelijker uit de kast komen als je tussen het publiek van de toppers staat denk ik.quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:29 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Wel veel meisjes
En af en toe een jongen die mee moest
Bij Fylax is het precies andersom
Die rechter heeft wel 'rondingen'quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die linker is niet de mooiste thuis zeg
Nee, je bent wel al om 10 uur vanochtend vertrokken voor een concert in de avond. Als je in Maastricht woont is dat normaal (want dan ben je nu bijna in Amsterdam), maar anders is het toch zonde om al zo vroeg te gaan? Je staat nu al bij de concertzaal, wat wil je doen voordat de deuren open gaan?quote:
Heb je goed je best op gedaanquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:29 schreef jodelahity het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je had niks moeten zeggen en een pic van je manboobs moeten posten eigenlijk.quote:
wederom, bel jij het zkh?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik bedoel een balletje trappen voor het huis zoals je altijd doet
maar dat doe je toch bijna dagelijks?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik mag niet sporten en ook geen bal trappen
Nou nee, want dat zou oerdom zijn.quote:
Beetje jammer dat ik een note krijg voor mijn topic, opgericht speciaal voor Fylax zodat die daar kan huilen en hij dit dan opent.quote:
Welk topic?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ik een note krijg voor mijn topic, opgericht speciaal voor Fylax zodat die daar kan huilen en hij dit dan opent.
Nogal. ik wil alleen pics van de kut van ariana grande zien. Dit uitje van fylax interesseert me niks.quote:
achja, het schijnt dat diep in je anus gelikt worden heerlijk is, dus we weten waarom dit topic nog open isquote:
Ach, Fopje heeft m gekickt naar ONZ en de andere mods die Faaileks aanbidden, vinden dit schijnbaar een leuk topic.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:08 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb zo'n idee dat er op een of andere manier wel een slotje zit op dit topic voordat er foto's van Ariane zijn gepost
Hehe, Fylax word ook al gebashed in het echte levenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:25 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt een abo toch? Dan zou ik je notes maar eens checken.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ik een note krijg voor mijn topic, opgericht speciaal voor Fylax zodat die daar kan huilen en hij dit dan opent.
Arme Fylaxquote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hehe, Fylax word ook al gebashed in het echte leven
Ik ben trouwens wel een beetje jaloers, ik wil ook wel tussen al die natte chicks staanquote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Arme Fylax
Gelukkig zijn ze er met twee man sterk naartoe
Ze zijn wel allemaal <15, ik weet niet of je dat enig bezwaar vindtquote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ben trouwens wel een beetje jaloers, ik wil ook wel tussen al die natte chicks staan
Daarom juistquote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ze zijn wel allemaal <15, ik weet niet of je dat enig bezwaar vindt
Oh. Weet niet eens meer waarop ik reageerde, maar ok.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je hebt een abo toch? Dan zou ik je notes maar eens checken.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ze zijn wel allemaal <15, ik weet niet of je dat enig bezwaar vindt
Etsuquote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ach, Fopje heeft m gekickt naar ONZ en de andere mods die Faaileks aanbidden, vinden dit schijnbaar een leuk topic.
FOK!
Ga samen met de meisjes schuilen onder de paraplu lekker knus.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan loop je even 10x door de mediamarkt
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:19 schreef Fokker89 het volgende:
De mediamarkt zit vlak bij de ziggodome. Volgens mij zit daar ook nog ergens een dixons trouwens.
Wat zit jij nou te spammen gekquote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:19 schreef Fokker89 het volgende:
De mediamarkt zit vlak bij de ziggodome. Volgens mij zit daar ook nog ergens een dixons trouwens.
Zitplaatsen zijn voor nepfans!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:55 schreef Fylax het volgende:
Ik sta in de rij, nog een halfuur en dan kunnen we naar binnen. mijn voeten doen zo pijn, gelukkig heb ik geen staanplaatsen.
heb je wel een verrekijker meegenomenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:55 schreef Fylax het volgende:
Ik sta in de rij, nog een halfuur en dan kunnen we naar binnen. mijn voeten doen zo pijn, gelukkig heb ik geen staanplaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |