Ik ben trouwens wel een beetje jaloers, ik wil ook wel tussen al die natte chicks staanquote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Arme Fylax
Gelukkig zijn ze er met twee man sterk naartoe
Ze zijn wel allemaal <15, ik weet niet of je dat enig bezwaar vindtquote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ben trouwens wel een beetje jaloers, ik wil ook wel tussen al die natte chicks staan
Daarom juistquote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ze zijn wel allemaal <15, ik weet niet of je dat enig bezwaar vindt
Oh. Weet niet eens meer waarop ik reageerde, maar ok.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je hebt een abo toch? Dan zou ik je notes maar eens checken.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ze zijn wel allemaal <15, ik weet niet of je dat enig bezwaar vindt
Etsuquote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ach, Fopje heeft m gekickt naar ONZ en de andere mods die Faaileks aanbidden, vinden dit schijnbaar een leuk topic.
FOK!
Ga samen met de meisjes schuilen onder de paraplu lekker knus.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan loop je even 10x door de mediamarkt
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:19 schreef Fokker89 het volgende:
De mediamarkt zit vlak bij de ziggodome. Volgens mij zit daar ook nog ergens een dixons trouwens.
Wat zit jij nou te spammen gekquote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:19 schreef Fokker89 het volgende:
De mediamarkt zit vlak bij de ziggodome. Volgens mij zit daar ook nog ergens een dixons trouwens.
Zitplaatsen zijn voor nepfans!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:55 schreef Fylax het volgende:
Ik sta in de rij, nog een halfuur en dan kunnen we naar binnen. mijn voeten doen zo pijn, gelukkig heb ik geen staanplaatsen.
heb je wel een verrekijker meegenomenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:55 schreef Fylax het volgende:
Ik sta in de rij, nog een halfuur en dan kunnen we naar binnen. mijn voeten doen zo pijn, gelukkig heb ik geen staanplaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |