En dan 8 views op youtube hebbenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Tip: niet de hele avond het concert bekijken door het scherm van je mobiel
[ afbeelding ]
^dit is vrij triest
faalhaasquote:
ik neem nooit op tijdens het concert, het gaat toch niet lukken door de speciale belichtingquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Tip: niet de hele avond het concert bekijken door het scherm van je mobiel
[ afbeelding ]
^dit is vrij triest
Ik neem altijd mijn camera mee, die ik in mijn tas doe als geluidsrecorder. Aanzetten, in de tas stoppen en daar de hele avond laten. Heb je het audio van het concert ( mooi aandenken ) en je kijkt niet de hele avond door een schermpje.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:30 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik neem nooit op tijdens het concert, het gaat toch niet lukken door de speciale belichting
ze zit nog onder mijn bureauquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:35 schreef noodgang het volgende:
[..]
Gewoon genieten dan maar!! Is ze al begonnen?
?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:38 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zijn die pruillipjes echt zo goed als ze lijken?
die lipjes boven of beneden?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:38 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zijn die pruillipjes echt zo goed als ze lijken?
kudo's voor Fylax, die gewoon geniet van het concert ipv met zijn telefoon te spelenquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:52 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
idd
Wat een laffe bende.
Dat wijf staat al 20 minuten te zingen en we krijgen geen updates meer
Wij zijn toch zeker wel belangrijker voor hem dan die rare griet?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:53 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
kudo's voor Fylax, die gewoon geniet van het concert ipv met zijn telefoon te spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |