Wat is het verschil danquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
- accepteert het bestaan van homo's; verschil tussen homo's en ''homo's''
Hier moet ik even over nadenken.
Dit gaat over VI.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
- accepteert het bestaan van homo's; verschil tussen homo's en ''homo's''
Hier moet ik even over nadenken.
Ik ben er nog steeds over aan het nadenken. Is een intellectueel vraagstuk denk ik.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is het verschil danhomo's = Homo sapiens en "homo's" = mensen die op hetzelfde geslacht vallen?
Ik vond de analyse dat Joling mogelijk te diep op de versnellingspook was gaan zitten zodat hij niet meer uit het raam kon kijken wel verrassend en redelijk plausibel.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit gaat over VI.
Albert Verlinde is een valse teringnicht en Gerard Joling niet.
Zijn er mannen die langer in de keuken staan?quote:kan binnen een half uur redelijk lekker hebben gekookt
Bij dat punt had ik het gevoel dat het over Nasi a la mezelf ging dus dat gaf een goed gevoel. Misschien ben ik toch nog waardig.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zijn er mannen die langer in de keuken staan?
quote:
Ah, daar is de CUL-garde.quote:
Ik had nog een fotootje van mijn 'nasi' gemaakt, maar na die opmerking van Viro durfde ik hem niet meer te postenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij dat punt had ik het gevoel dat het over Nasi a la mezelf ging dus dat gaf een goed gevoel. Misschien ben ik toch nog waardig.
Wat de hel weet Viro nou van nasi? Heeft hij een eigen topic?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik had nog een fotootje van mijn 'nasi' gemaakt, maar na die opmerking van Viro durfde ik hem niet meer te posten
Over de taal- en spelfouten in heel die lijst nog maar te zwijgenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Optioneel/ Bonus:
- ''knap'' en sexy
- praatstijl waarvan zijn uitspraken in sensitieve situaties zowel humoristisch als scherp uitend gebracht worden waarbij betrokken partijen met tegengestelde standpunten zich niet beledigd of zich gekwetst voelen en zijn uitspraken tevens ook grappig vinden (welke de partijen dichterbij elkaar gebracht kan worden)
Dit soort optionele zaken laten nog wat keuzeruimte over
Waarschijnlijk mag ik haar er ook niet op wijzen dat deze zin niet helemaal lekker loopt dus ik zwijg wijselijk.
Waarschijnlijk is het zo'n wijf waar je met geluk 1x in de maand op mag.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Optioneel/ Bonus:
- ''knap'' en sexy
- praatstijl waarvan zijn uitspraken in sensitieve situaties zowel humoristisch als scherp uitend gebracht worden waarbij betrokken partijen met tegengestelde standpunten zich niet beledigd of zich gekwetst voelen en zijn uitspraken tevens ook grappig vinden (welke de partijen dichterbij elkaar gebracht kan worden)
Waarschijnlijk mag ik haar er ook niet op wijzen dat deze zin niet helemaal lekker loopt dus ik zwijg wijselijk.
"knap"; zouden die aanhalingstekens betekenen dat je ook lelijk mag zijn?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Optioneel/ Bonus:
- ''knap'' en sexy
Hopelijk wel, want dan maak ik toch nog een kans.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
"knap"; zouden die aanhalingstekens betekenen dat je ook lelijk mag zijn?
Matt Damon look-a-like, dat moet toch wat bonuspunten waard zijn.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopelijk wel, want dan maak ik toch nog een kans.
Ik leef de hele tijd tussen hoop en vrees bij deze dame.
Maar dan moet je het wel plannen en agenda's op elkaar afstemmenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het zo'n wijf waar je met geluk 1x in de maand op mag.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat de hel weet Viro nou van nasi? Heeft hij een eigen topic?
Post maar gewoon.
En anders ontvangen Specularium Tem en ik het graag in DM.
- Matt Damon look a likequote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Matt Damon look-a-like, dat moet toch wat bonuspunten waard zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |