Oh nja die ken ik allemaal toch niet dus laat het wel aan mij voorbij gaanquote:Op zondag 31 mei 2015 02:29 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Oh er was/is een Skype maar Moemoe is al weg dus nu zitten er alleen nog maar ONZ lui in
Anders kun je mij altijd nog bellenquote:Op zondag 31 mei 2015 02:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh nja die ken ik allemaal toch niet dus laat het wel aan mij voorbij gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op zondag 31 mei 2015 02:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders kun je mij altijd nog bellen
Ga maar gewoon weer je kraan likken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel joh, Alex Peacequote:
quote:
Ze kunnen beter dit nummer als tune nemen.quote:
Kan ik dat ergens op Uitzending Gemist terugzien?quote:Op zondag 31 mei 2015 02:53 schreef Elfletterig het volgende:
Van Muiswinkel bedankt Harry ook nog, trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 mei 2015 03:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan ik dat ergens op Uitzending Gemist terugzien?Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |