Niet zo Faxie doenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
aeque wil dat jij hem serieus neemt :$
[ afbeelding ]
Trek je nu zo'n gezicht?quote:
Doet ze niet aan.quote:
Doet ze niet, ze moet werkenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:58 schreef rival het volgende:
[..]
Loka dit is je kans. Plotseling voor zijn deur verschijnen
Quand on a pas ce que l’on aime, il faut aimer ce que l’on aquote:
Jij hebt mijn hele pohi gelezen? Wow ik voel mij speciaal nu.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
PH![]()
Ik kan namelijk wel begrijpend lezen, sorry aeque voor de gevorkte tong
Zo ongeveer.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Trek je nu zo'n gezicht?
[ afbeelding ]
Het siert je niet.quote:
Toch heb je iets met hem gedaan waardoor hij langzaam zwichtquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat soort dingen stuur ik niet naar Kaneel.
Ik het echt ben ik toch andersquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:02 schreef FrauMilena het volgende:
Zo, z'n papa is weer thuis.
Straks maar eens even schoonmaken als een eckte huisvrouw.
[..]
Het siert je niet.
Een paar weken knallen dus!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:03 schreef Lokasenna het volgende:
Goedkeuring van de examencommissie voor mijn scriptie gekregen een paar weken voor het ingeleverd moet worden.
Lekker tempo jongens.
Bejegenen met liefde en geduld.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Toch heb je iets met hem gedaan waardoor hij langzaam zwicht
Het is al bijna af. :$quote:
He ik ook, wat een toevalquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:04 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ook.
In het echt ben ik een tokkie.
Dan is het ook geen club meerquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Straks ben ik echt nog zielsalleen in mijn clubje![]()
Maarvoor jou natuurlijk!
Stiekem een beetje stout onschuldig over he bril heen kijken. Lewde anime kijken en veel over slakken praten.quote:
Nou ik zou soms willen dat ik wat meer koetjes en kalfjes kon ouwehoeren zoals bijvoorbeeld jij, ik wil altijd snel de diepte in en ik kan me voorstellen dat dat bevreemdend over komt voor anderen, kan er evenwel ook niks aan doen, ik ben ook maar wie ik ben.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij hebt mijn hele pohi gelezen? Wow ik voel mij speciaal nu.
Daarmee verbaas je niemand.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:04 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik ookquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:04 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ook.
Hoe is dat anders?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:04 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ook.
Gewoon jij die heel eigenwijs met de handen over elkaar zit en geen seks heeftquote:
Oh dan maakt m'n leeftijd opeens niet uit?!quote:
Pas maar op voordat ik je een boer ga noemen.quote:
quote:
quote:
Ik durf nu inmiddels wel te zeggen dat jij veel bent, maar niet treurigquote:
Je vergeet even je posts waarin je heel oppervlakkig mensen afbrand, de levens van mensen denkt te kennen, klakkeloos onzin uitkraamt over onderwerpen zonder na te denken dat dat op het moment alleen jouw waarheid is etc. Nee goede filosoof ben je dan.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ik zou soms willen dat ik wat meer koetjes en kalfjes kon ouwehoeren zoals bijvoorbeeld jij, ik wil altijd snel de diepte in en ik kan me voorstellen dat dat bevreemdend over komt voor anderen, kan er evenwel ook niks aan doen, ik ben ook maar wie ik ben.
Een wollig lullend amateur filosoofje (te veel eer nog) die moeite heeft met grijstinten en oppervlakkigheid, wil nog steeds niet zeggen dat ik lulverhalen op hang, ik snap dat je er niet op zit te wachten, kwestie van eroverheen lezen en verder gaan met waar je zelf goed in bent.
Ja, misschien moet ik maar een geraniums-clubje beginnen nu, kijken of daar meer animo voor is.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon jij die heel eigenwijs met de handen over elkaar zit en geen seks heeft
Wat wel?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik durf nu inmiddels wel te zeggen dat jij veel bent, maar niet treurig.
Smooth like yatsquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik durf nu inmiddels wel te zeggen dat jij veel bent, maar niet treurig.
Hallo, als je een beetje goede tokkie bent is je vriendin minstens 10 jaar jongerquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:08 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh dan maakt m'n leeftijd opeens niet uit?!
Zie het stukje over grijstinten en ik beweer niet dat ik altijd een aardig persoon benquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Je vergeet even je posts waarin je heel oppervlakkig mensen afbrand, de levens van mensen denkt te kennen, klakkeloos onzin uitkraamt over onderwerpen zonder na te denken dat dat op het moment alleen jouw waarheid is etc. Nee goede filosoof ben je dan.
Nee dan zijn de vrouwen toch juist ouderquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hallo, als je een beetje goede tokkie bent is je vriendin minstens 10 jaar jonger
Je interpretatie laat soms wel iets te wensen overquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Noem je mij nou niet relevant
Waar is het lieve van gisteren gebleven?
O. Jammerquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee dan zijn de vrouwen toch juist ouder
Heul niequote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hallo, als je een beetje goede tokkie bent is je vriendin minstens 10 jaar jonger
Toet toet toeter op je waterscooter helpt niet echt bij het maken van je punt dat je het niet zou zijn iigquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:12 schreef FrauMilena het volgende:
Alleen maar omdat ik laatst gare muziek had aanstaan ben ik een tokkie
Dus je geeft toe dat je dus wel op sommige vlakken oppervlakkig bent ja?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie het stukje over grijstinten en ik beweer niet dat ik altijd een aardig persoon ben
Missquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
O. Jammer![]()
Nog vrouwen van in de 40 hier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zou je wel wat anders zien :$quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik krijg reclame op youtube over Salland.
Zit Dqod te hacken?
Dat helpt bij geen enkel puntquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Toet toet toeter op je waterscooter helpt niet echt bij het maken van je punt dat je het niet zou zijn iig
Dat valt toch toch onder gare muziek?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Toet toet toeter op je waterscooter helpt niet echt bij het maken van je punt dat je het niet zou zijn iig
Ik ben juist geen tokkie maar mijn vriendinnen zijn altijd veel jongerquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee dan zijn de vrouwen toch juist ouder
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
MissSchattig dat jij denkt dat je hoeft te duikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zegt meer over jou dan over je hosselsquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben juist geen tokkie maar mijn vriendinnen zijn altijd veel jonger
Kannie handelen niet die volwassen sterke vrouwen met hun eigen zegje en willetje.
Nee getsie, straks denken ze ook nog voor zichzelf.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben juist geen tokkie maar mijn vriendinnen zijn altijd veel jonger
Kannie handelen niet die volwassen sterke vrouwen met hun eigen zegje en willetje.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Schattig dat jij denkt dat je hoeft te duiken
Alles voor jouquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:14 schreef artelligence het volgende:
[..]Bedankt voor het toveren van een enorme grijns oo m'n gezicht
Nou klopt toch wel wat ik zei, ik zie zo vaak oudere mannen met jonge meiden en dan is dat het eerste wat ik denkquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee getsie, straks denken ze ook nog voor zichzelf.
Zelfstandige vrouwenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee getsie, straks denken ze ook nog voor zichzelf.
Doelde op aeque. :$quote:
Bart, nou geen rare dingen zeggen hoor! Vrouwen horen te doen wat ze wordt gezegd en verder gewoon mooi zitten te wezen. Beetje raar om ineens heel ander gedachtegoed de wereld in de brengen.quote:
Lekker rustigquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:15 schreef FrauMilena het volgende:
Telefoon leeg, 6% batterij tablet.
Het afscheid komt dichtbij.
50 tintenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:16 schreef Dqod het volgende:
Mensen die niet grijstinten
Niets is zwart of wit. Een goede filosoof zou dit weten.
aeque krijgt nog ruzie met de mieren in z'n tuin.quote:
Maar ik doe alleen maar wijs, dat is een teken van mijn eigenlijke onwetendheid en een vrij normaal bijverschijnsel van de jeugd. :$quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Soms doe je te wijs. Intelligente vrouwen zijn eng.
En dan is 50 tinten nog te weinig.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:16 schreef Dqod het volgende:
Oh nou kom maar door met die foto's dan.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bart, nou geen rare dingen zeggen hoor! Vrouwen horen te doen wat ze wordt gezegd en verder gewoon mooi zitten te wezen. Beetje raar om ineens heel ander gedachtegoed de wereld in de brengen.
Met jou kan ik praten.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:16 schreef Dqod het volgende:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
aeque krijgt nog ruzie met de mieren in z'n tuin.
3 :$quote:
DJVTquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar ik doe alleen maar wijs, dat is een teken van mijn eigenlijke onwetendheid en een vrij normaal bijverschijnsel van de jeugd. :$
Bij hem is het altijd leuk vissen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
aeque krijgt nog ruzie met de mieren in z'n tuin.
Die oudere succesvolle mannen hebben geen zin aan gelijkwaardig gezeik aan hun kop en de vrouwen liggen heerlijk in een gespreid bedje, eenmaal per week lauwe seks met de eigen oude kerel en als ze zich echt gaan vervelen beginnen ze een beauty salon en pakken ze een knappe minnaar, iedereen tevreden toch?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bart, nou geen rare dingen zeggen hoor! Vrouwen horen te doen wat ze wordt gezegd en verder gewoon mooi zitten te wezen. Beetje raar om ineens heel ander gedachtegoed de wereld in de brengen.
LINKS RECHTS LINKS RECHTS SCHUDDEN MET DIE KUTTEN IK ZEGquote:
Nou, ehm.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:16 schreef Dqod het volgende:
Jouw wereldbeeld is niet een beetje fucked upquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die oudere succesvolle mannen hebben geen zin aan gelijkwaardig gezeik aan hun kop en de vrouwen liggen heerlijk in een gespreid bedje, eenmaal per week lauwe seks met de eigen oude kerel en als ze zich echt gaan vervelen beginnen ze een beauty salon en pakken ze een knappe minnaar, iedereen tevreden toch?
Maakt niet veel uit, als je er maar opstaat.quote:
Als het zo zou werken dan wel jaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die oudere succesvolle mannen hebben geen zin aan gelijkwaardig gezeik aan hun kop en de vrouwen liggen heerlijk in een gespreid bedje, eenmaal per week lauwe seks met de eigen oude kerel en als ze zich echt gaan vervelen beginnen ze een beauty salon en pakken ze een knappe minnaar, iedereen tevreden toch?
Mijn beeld van jou wordt niet echt beter zo. :$quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
LINKS RECHTS LINKS RECHTS SCHUDDEN MET DIE KUTTEN IK ZEG
LINKS RECHTS LINKS RECHTS SCHUDDEN MET DIE KUTTEN
Intelligentie is een turn on juist.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Soms doe je te wijs. Intelligente vrouwen zijn eng.
Altijd in grijstinten denken lijkt me ook zo vermoeiend, er zijn wel degelijk absolute tijdelijke waardes in het leven anders kun je ook nooit keuzes maken.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:16 schreef Dqod het volgende:
Of mooi liggen te wezen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
horizontaal schudden schudden verticaal schudden schudden diagonaal schudden schuddenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
LINKS RECHTS LINKS RECHTS SCHUDDEN MET DIE KUTTEN IK ZEG
LINKS RECHTS LINKS RECHTS SCHUDDEN MET DIE KUTTEN
Ohw die heb ik bijna niet. Sorry.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Maakt niet veel uit, als je er maar opstaat.
Ik vroeg ook niet om honderden foto's he.quote:
Dan moet ik wel bij mijn ouders zijn, heb zelf geen vijver.quote:
Weekend, daar heb ik nou zin in.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:20 schreef LovelyLady het volgende:
Moeilijke onderwerpen zo op de dag voor het weekend
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn beeld van jou wordt niet echt beter zo. :$
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou, ehm.
Je zou ook kunnen zeggen dat elke grijstint samengesteld is uit niet kleiner te maken deeltjes die puur zwart en wit zijn. Die mix je in verschillende hoeveelheden om op een grijze bulk kleur uit te komen, maar dat betekent niet dat grijs bestaat.
Je hapt anders genoeg voor tien.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan moet ik wel bij mijn ouders zijn, heb zelf geen vijver.
Wiebel met die tietenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben best een lieve jongen
Hear Hear, pot Guinness vanavondquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou, ehm.
Je zou ook kunnen zeggen dat elke grijstint samengesteld is uit niet kleiner te maken deeltjes die puur zwart en wit zijn. Die mix je in verschillende hoeveelheden om op een grijze bulk kleur uit te komen, maar dat betekent niet dat grijs bestaat.
I know. Misschien ben ik toch te preuts voor dat soort teksten.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben best een lieve jongen
Klopt. En ik maak vaak genoeg keuzes. Balansquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Altijd in grijstinten denken lijkt me ook zo vermoeiend, er zijn wel degelijk absolute tijdelijke waardes in het leven anders kun je ook nooit keuzes maken.
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik vroeg ook niet om honderden foto's he.
Ja dat zijn wel wonderlijke wezensquote:
Ik kan aardig trollen ja als ik wil.quote:
Je bent een zelfstandige vrouw he?quote:
Kan toch alsnog wel?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Was liever een voetbalvrouw, maar soms lopen dingen anders helaas.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:25 schreef Dqod het volgende:
Ik maak nu overigens de keuze om broodjes uit de vriezer te halen om zometeen een lekkere dikke tosti te maken![]()
Vond die in R&P wel goed, ja.quote:
Kwestie van op een terrasje langs de Vecht gaan zitten met een kort rokje en een cocktail in de hand, succes guaranteed. Ze voetballen dan wel niet (meer) maar het effect en bijbehorende leven is hetzelfde.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zie niet alleen maar grijs en vind mijn eigen waarnemingsvermogen niet imperfect. Ook zeker niet perfect trouwens want perfectie bestaat niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je ziet alleen maar het grijs door je imperfecte waarnemingsvermogen.
Je bent leuker zo dan als voetbalvrouw.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Omdat ik mij niet kan druk maken over welke kleren ik nu weer moet aandoen en of mij haar wel perfect zit en welke kleur nagellak het wordt en verder de rest van de wereld links van mij laat liggen. Zo zit ik niet in elkaar. Had me wel wat geleken af en toe, zo heerlijk onbezorgd.quote:
Voor je wiet?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:28 schreef FrauMilena het volgende:
Weten jullie misschien waar je van die losse zipbags voor in handbagage koopt?
20x20 cm ong.
Ga een keer samen met Kaneel naar CERN, lijkt me echt iets voor julliequote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:26 schreef Lokasenna het volgende:
Ik word weer moe van mezelf. :$
Ik ga wel weer over aardkernmodellen nadenken.
Fas, zit je mij nu een beetje een compliment te geven? Kan toch niet.quote:
Ah, dus eigenlijk wil je het ook eigenlijk niet wordenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Omdat ik mij niet kan druk maken over welke kleren ik nu weer moet aandoen en of mij haar wel perfect zit en welke kleur nagellak het wordt en verder de rest van de wereld links van mij laat liggen. Zo zit ik niet in elkaar. Had me wel wat geleken af en toe, zo heerlijk onbezorgd.
Ohw en het vrouw deel, als in trouwen helpt ook niet.
Dus helaas: Nee
Nu niet meer nee. Weet nu wel beter.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah, dus eigenlijk wil je het ook eigenlijk niet worden.
Doe ik graag voor onzekere mensen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Fas, zit je mij nu een beetje een compliment te geven? Kan toch niet.
Crystal meth :s wiet vind ik meuren.quote:
Ik niet. Ja ergens over 2 weken.quote:
Maar je ziet er wel uit als een vrouw. Dat scheelt weer.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nu niet meer nee. Weet nu wel beter.
Maar het heeft toch wel wat, denk niet dat je daar bewust voor kiest op je 7e ofzo of je een meisje-meisje wordt of toch liever mee gaat voetballen. Je doet dan gewoon wat het leukste is
Gewoon lief aan de apotheker vragenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:32 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Crystal meth :s wiet vind ik meuren.
Ik heb beneden gewoon van die etenswaren zippers maar die zijn zo dun. Mja anders ga ik vanmiddag maar wat minder doelgericht shoppen.
Of misschien een vrouw die voetbalt. :$quote:
ja dat kort pittig kapsel en tuinbroek heb ik gelukkig nog even kunnen uitstellenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maar je ziet er wel uit als een vrouw. Dat scheelt weer.
Ah dat vind ik dan wel weer lief.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Doe ik graag voor onzekere mensen.
Dacht dat dat allemaal manwijven zijnquote:
Crystal meth meurt ook.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:32 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Crystal meth :s wiet vind ik meuren.
Ik heb beneden gewoon van die etenswaren zippers maar die zijn zo dun. Mja anders ga ik vanmiddag maar wat minder doelgericht shoppen.
Over een half uur klaarquote:
MAYBEquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
NWS / 'Zuid-Afrikanen moeten automatisch Europees staatsburgerschap krijgen'
Ach ja, niet te lang bij stilstaan, je doet er toch niets meer aanquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nu niet meer nee. Weet nu wel beter.
Maar het heeft toch wel wat, denk niet dat je daar bewust voor kiest op je 7e ofzo of je een meisje-meisje wordt of toch liever mee gaat voetballen. Je doet dan gewoon wat het leukste is
Cool.quote:
Ff doorbikkelen en dan is het klaarquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik niet. Ja ergens over 2 weken.
Dit weekend wel toffe mensen die komen helpendus dat maakt het wel gezellig en leuk.
Ja hoor. Al hoewel voetballers welquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, niet te lang bij stilstaan, je doet er toch niets meer aan.
Volgens mij kom jij het leven ook wel door zonder een speeltje van een voetballer te zijn.
Gewoon Boeren ruilen voor overbodig tuig van hier.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
MAYBE
Zijn daar ook wel wat religekkies, maar als ze echt anders worden vermoord kunnen we ze vast wel in België kwijt.
Ik geef je wel aandacht :$quote:
Fit voornamelijk jaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja hoor. Al hoewel voetballers welzijn over het algemeen.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
ja dat kort pittig kapsel en tuinbroek heb ik gelukkig nog even kunnen uitstellen
1:5 ratio?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon Boeren ruilen voor overbodig tuig van hier.
Lief :$quote:
Precies!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fit voornamelijk ja. Over het algemeen niet al te snugger, maar who cares?
.
Ja, dan hadden er wel 2 Fok!peners afgekund.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:39 schreef artelligence het volgende:
[..]Dan mocht er inderdaad wel wat meer af dan 15cm
Oké je moet kiezen: Jaap Stam of Edgar Davids?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja hoor. Al hoewel voetballers welzijn over het algemeen.
Kan het nog makkelijker?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké je moet kiezen: Jaap Stam of Edgar Davids?
Maakt niet uit. Ieder persoon die vertrekt is pure winstquote:
Davids heeft wel echt een harde body, maar Stam is groter. Moeilijk idt hoorquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké je moet kiezen: Jaap Stam of Edgar Davids?
Arisch pur sang :$quote:
Nee joh. Hij vindt iedereen lief.quote:
Hmm, vind Davids behoorlijk lelijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kan het nog makkelijker?
Davids natuurlijk. Al doelde ik wel iets meer op de jongere garde Fas.
Gemerkt ja. Heel apart. Zelfs kleine kinderen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Negers zijn vaak bang voor honden.
Beide niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, vind Davids behoorlijk lelijk.![]()
Oké, Robben of Kuijt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had eens een neger in huis vanwege een uitwisseling en die had het ook niet zo op Binky. Binky boeide dat geen fuck en ging gewoon tegen z'n arm aanrijden.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Gemerkt ja. Heel apart. Zelfs kleine kinderen.
Gewoon verschil in opvoeden.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Gemerkt ja. Heel apart. Zelfs kleine kinderen.
Nja het feit dat je een Feyenoorder opnoemde hielp al aanzienlijk, dus dan had je iig wel nog iets onthoudenquote:
Ja, het was een educated guess na Davidsquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja het feit dat je een Feyenoorder opnoemde hielp al aanzienlijk, dus dan had je iig wel nog iets onthouden
Aahww en die man helemaal in paniek?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik had eens een neger in huis vanwege een uitwisseling en die had het ook niet zo op Binky. Binky boeide dat geen fuck en ging gewoon tegen z'n arm aanrijden.![]()
Omdat blonde godquote:
Binky.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik had eens een neger in huis vanwege een uitwisseling en die had het ook niet zo op Binky. Binky boeide dat geen fuck en ging gewoon tegen z'n arm aanrijden.![]()
Net als ik.quote:
Geen idee wat er staatquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Quand on a pas ce que l’on aime, il faut aimer ce que l’on a
Sommige mensen moeten echt van een brug gegooid worden.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben in de war. Al die tijd dat ik feminisme haatte, had ik het verkeerd. Ik weet kennelijk niet wat feminisme is.
[ afbeelding ]
Van een hele hoge.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten echt van een brug gegooid worden.
Geneuzel over de liefde.quote:
Gofferquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben in de war. Al die tijd dat ik feminisme haatte, had ik het verkeerd. Ik weet kennelijk niet wat feminisme is.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:54 schreef Yvie_lu het volgende:
Ikea heeft een anti-autisme slogan "Lang leve verandering'
Terwijl je toch licht autistisch wordt van die meuk makenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:54 schreef Yvie_lu het volgende:
Ikea heeft een anti-autisme slogan "Lang leve verandering'
Oh, bedanktquote:
Nou ja, hij liet wel z'n ongenoegen blijken. We hebben Binky er toen vanaf moeten trekken.quote:
Best veel.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten echt van een brug gegooid worden.
Honden zoeken mijn zusje ook altijd op terwijl ze bang is. Soms wel grappig.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, hij liet wel z'n ongenoegen blijken. We hebben Binky er toen vanaf moeten trekken.
Nou nee niet persequote:
Jammer vind ik dat altijd.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Best veel.
Helaas mag ik dat niet beslissen.
Daar gaan al je posts toch over?quote:
Nog veel erger dan dat hoor.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat Kaneel dat niet mag beslissen?
De wereldbevolking zou minstens gedecimeerd worden.
Of ikzelf. :$quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat Kaneel dat niet mag beslissen?
De wereldbevolking zou minstens gedecimeerd worden.
Nee, die gaan over de zon op Malta, cocktails en strand.quote:
Dan heb je gisteren niet opgelet.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, die gaan over de zon op Malta, cocktails en strand.
11/10 zou aanbidden :$quote:
= liefdequote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, die gaan over de zon op Malta, cocktails en strand.
Erm, no?quote:
Mee eens. Ik zou ook minstens 50% weggooien. :$quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog veel erger dan dat hoor.
Zou wel goed zijn voor de lange termijn.
Erm, nee?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:00 schreef rival het volgende:
[..]
Wekelijks verliefd op iemand en dan roepen, dit is niks voor mij
Godver.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:00 schreef rival het volgende:
[..]
Wekelijks verliefd op iemand en dan roepen, dit is niks voor mij
Ik ben ook rond. Ben ik ook liefde?quote:
Dat was 1 avondquote:
quote:
Ik weet niet, zou misschien mezelf wel weggooien, omdat butje.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Mee eens. Ik zou ook minstens 50% weggooien. :$
Sws :$quote:
Kerel, ik maak een grapje.quote:
Ik heb honger, dat zal het zijnquote:
Nooooooooooooooooooquote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet, zou misschien mezelf wel weggooien, omdat butje.
Ik zou je behouden. :$quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet, zou misschien mezelf wel weggooien, omdat butje.
Hardop.quote:
Whud?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Had dan ook een enorme impact. Jouw strugles daarover
Ik ook. Nog niets gegeten.quote:
quote:
Slijmballetjes. :$quote:
Kibbeling, banaan en kiwiquote:
We hebben je nodig als wetenschapper.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
Slijmballetjes. :$
Ik zeur te veel en heb te veel last van autistische betweterigheid om de wereld te herbevolken met leuke mensen.
Daarom de McDonald's tegoedbonnen meegenomen. :$quote:
Waarom moest ik hier om lachenquote:
Maar je bent intelligent, lief en je maakt Kaneel gelukkig.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
Ik zeur te veel en heb te veel last van autistische betweterigheid om de wereld te herbevolken met leuke mensen.
Oke. Misschien moet ik maar eens iets nuttigs gaan onderzoeken dan.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We hebben je nodig als wetenschapper.
Je hebt me overtuigd.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar je bent intelligent, lief en je maakt Kaneel gelukkig.
Ben ik vergeten.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Daarom de McDonald's tegoedbonnen meegenomen. :$
Ik heb het nog expliciet gezegd.quote:
Binkyquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oei.quote:
Sorry.quote:
Hep die om groente vraagt.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oei.
Pas op Hep, straks neemt ze ook nog de verkeerde groente mee.
Echt he. Vrouwenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oei.
Pas op Hep, straks neemt ze ook nog de verkeerde groente mee.
Volgend weekend ben ik vrij :$quote:
Je blijft gvdquote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
Pijn in mijn hart.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kijk. Ik zie de eerste scheuren al.
quote:
Ik zal eens kijken :$quote:
Hou op met stoken man.quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:10 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je kunt ook de McDonalds app downloaden. Digitale vouchers :$
2 McKroketten voor 3 euroquote:
hij is wel echte klussert jaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik hoor de miljoenenclaims al binnenstromen, misschien een leuk klusje voor Yats
Ja ik, ik heb nog wat broden nodigquote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:13 schreef rival het volgende:
Ik ga naar de super!!
Dus als iemand nog iets wilt? HW?
Ik maak wel soms je keuken schoon.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Minder tijd dan ik aan Lokje kwijt ben
Tijd die kaneeltje ook graag aan je besteedtquote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:19 schreef Lokasenna het volgende:
Maar ik geef toe dat ik vooral veel tijd kost, dat klopt wel.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tijd die kaneeltje ook graag aan je besteedt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |