Hij is wel consequent.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgens mij trollt hij 99% van de tijd, maar ok.
Dat ook nog eensquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:46 schreef HeatWave het volgende:
En het staat je uiteraard gewoon vrij om met iedereen waar jij zin in hebt te lullen natuurlijk.
Waar slaat dit nou weer op?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En het staat je uiteraard gewoon vrij om met iedereen waar jij zin in hebt te lullen natuurlijk.
Dan voor iemand die er zo van is, is dat wel lang jaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:46 schreef UitStraling het volgende:
Sept. vorig jaar viel 't laatste brilletje stuk
Laat ze maar lullen en zwelgen in oppervlakkigheid, ook niks op tegen toch? Leven en laten leven en iedereen moet maar doen waar hij/zij zin in heeft.quote:
Ik zou zeggen bekijk zijn pohi.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Discussie is discussie, en deze vind ik wel interessant.
Als het echt een hoop onzin is, dan is het wat anders, maar zolang het serieus lijkt/normale discussie is maakt het mij geen reet uit of het echt is of niet. Je komt er toch nooit/zelden achter.
Dat iddquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:47 schreef UitStraling het volgende:
Leven en laten leven en iedereen moet maar doen waar hij/zij zin in heeft.
Nou, niks voor mij eigenlijk eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan voor iemand die er zo van is, is dat wel lang ja![]()
Aan de andere kant ook niet verkeerd om een tijdje alleen rond te dwalen.
Kwam je hete collega binnen?quote:
Dus nu druk aan het zoeken naar wat leuks?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:48 schreef UitStraling het volgende:
Nou, niks voor mij eigenlijk eerlijk gezegd
Ja, ik denk dat je een hond aangehaald hebt.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:50 schreef FrauMilena het volgende:
En nu zit er kwijl aan m'n hand.
Zonder context is het wel wat vreemd ja
De ene was er al om 8 uur, de andere is vrij geloof ikquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:50 schreef FrauMilena het volgende:
En nu zit er kwijl aan m'n hand.
Zonder context is het wel wat vreemd ja
Dat ik kort door de bocht kan zijn, wollig kan ouwehoeren, tot nu toe meer heb meegemaakt dan jij en een gevorkte tong heb af en toe wil nog niet zeggen dat ik een trolletje ben aeque, dan moet je echt leren begrijpend lezen.quote:
weet iig dat t HP pavilion g6 of 7 is. 17 inchquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Doe eens, kan zomaar zijn dat ik misschien nog wel een vervanging heb, maar dan moet ie wel minstens zo goed zijn natuurlijk.
Dit vind ik altijd rare uitspraken, dat weet je toch totaal niet?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:51 schreef UitStraling het volgende:
tot nu toe meer heb meegemaakt dan jij
Arme Barbquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De ene was er al om 8 uur, de andere is vrij geloof ikOwlawdhavemurcyonme
zag er heel goed uit imo. Moet alleen een lichtje in of een klepje ipv dichtquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is ie mooi geworden? Heeft ze er nog iets ingezet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |