Hardwarequote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kun je me keertje sturen wat voor soort laptop het is, en wat er in zit?
Zal nog wel ff zoeken jaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kun je me keertje sturen wat voor soort laptop het is, en wat er in zit?
Ze gaat m verven en er een kijkdoos van maken?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee L. had m nodig voor een opdracht voor de kunstacademie
Alleen op het beeldschermquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze gaat m verven en er een kijkdoos van maken?
Like a proper idiot.quote:
Nee.quote:
Hard leef hoor.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:32 schreef FrauMilena het volgende:
De lucht gaat van grijs naar zwart en ik heb een lamme arm.
En ik had m'n melk net te lang laten staan.
En er liggen overal kruimels van m'n Turkse brood
en ik heb geen zin om naar buiten te gaan.
Aparte superheldquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Eerder Captain i-want-to-go-back-to-my-bed.
Doe eens, kan zomaar zijn dat ik misschien nog wel een vervanging heb, maar dan moet ie wel minstens zo goed zijn natuurlijk.quote:
Stel je aanquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:32 schreef FrauMilena het volgende:
Is ie mooi geworden? Heeft ze er nog iets ingezet?quote:
Zoveel vrouwen die aan jouw hoge eisen en verwachtingen voldoen? Ik blijf het knap vindenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:11 schreef UitStraling het volgende:
Dat laatste is iets waar ik later dan pas weer achter kom als 't brilletje op de grond ligt en zoals ik al zei, ik heb hoge eisen en verwachtingen eigenlijk dus raap ik mijn shit maar weer bij elkaar, droog de vrouw haar tranen en off he goes
The fuck is mis met jouquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:32 schreef FrauMilena het volgende:
Ach. Soms heb je van die dagenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:32 schreef FrauMilena het volgende:
Picsquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:36 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Veel
Ik ga nu binnen bellen blazen.
Waarom is echt iedereen hier manisch, verslaafd en autistischquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:36 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Veel
Ik ga nu binnen bellen blazen.
Is naar mijn evenbeeld gemaakt.quote:
Waarom blijf je nu serieus op hem ingaan?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoveel vrouwen die aan jouw hoge eisen en verwachtingen voldoen? Ik blijf het knap vinden![]()
Maargoed, dat is mijn onvermogen
Ik ben geen van die driequote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waarom is echt iedereen hier manisch, verslaafd en autistisch
met je turks broodquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:32 schreef FrauMilena het volgende:
Inderdaad, jij bent voornamelijk mijn fok-vriendinnetje.quote:
Wat nou als je er geen enkele van bent?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Weak in the presence of beauty noemen ze mijn afwijking geloof ikquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoveel vrouwen die aan jouw hoge eisen en verwachtingen voldoen? Ik blijf het knap vinden![]()
Maargoed, dat is mijn onvermogen
R&P bobbus, wat had je verwachtquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ho ho, er zitten ook echt wel normale mensen tussen hoorquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die weakheid duurt wel lang dan bij jouquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:38 schreef UitStraling het volgende:
Weak in the presence of beauty noemen ze mijn afwijking geloof ik![]()
Ik zou ook wel willen dat ik wat meer van jouw nuchterheid had wat dat aangaat.
UitStraling is wel een goede kerel volgens mij.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ik het interessant vind en ik geen problemen met hem heb
Ik ben niet manisch, verslaafd en autistisch.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mensenkennis dezequote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
UitStraling is wel een goede kerel volgens mij.
Hahaha ok.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zoals hw het al zei, het is pas erg als iedereen aan mij denkt bij het opstaan.
Wel redelijk.Daar?
Ik werk er aan, hoewel ik wel alweer snak naar een dosis verliefdheidquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die weakheid duurt wel lang dan bij jou![]()
Die is soms wel erg prettig, al met zaken als verliefdheid best irritant
Snapchatquote:
Ik ben lichtelijk autistisch.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja lekkerquote:
Je bent net een weekje van je scharrel af joh. Doe eens rustig aanquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:42 schreef UitStraling het volgende:
Ik werk er aan, hoewel ik wel alweer snak naar een dosis verliefdheid![]()
Verslaafd aan verliefd.
Dat was geen verliefdheid, totaal niet zelfsquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je bent net een weekje van je scharrel af joh. Doe eens rustig aan
Volgens mij trollt hij 99% van de tijd, maar ok.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ik het interessant vind en ik geen problemen met hem heb
En de laatste keer verliefdheid was wanneer?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:43 schreef UitStraling het volgende:
Dat was geen verliefdheid, totaal niet zelfs
Discussie is discussie, en deze vind ik wel interessant.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:43 schreef aeque het volgende:
Volgens mij trollt hij 99% van de tijd, maar ok.
Sept. vorig jaar viel 't laatste brilletje stukquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En de laatste keer verliefdheid was wanneer?
En het staat je uiteraard gewoon vrij om met iedereen waar jij zin in hebt te lullen natuurlijkquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Discussie is discussie, en deze vind ik wel interessant.
Als het echt een hoop onzin is, dan is het wat anders, maar zolang het serieus lijkt/normale discussie is maakt het mij geen reet uit of het echt is of niet. Je komt er toch nooit/zelden achter.
Hij is wel consequent.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgens mij trollt hij 99% van de tijd, maar ok.
Dat ook nog eensquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:46 schreef HeatWave het volgende:
En het staat je uiteraard gewoon vrij om met iedereen waar jij zin in hebt te lullen natuurlijk.
Waar slaat dit nou weer op?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En het staat je uiteraard gewoon vrij om met iedereen waar jij zin in hebt te lullen natuurlijk.
Dan voor iemand die er zo van is, is dat wel lang jaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:46 schreef UitStraling het volgende:
Sept. vorig jaar viel 't laatste brilletje stuk
Laat ze maar lullen en zwelgen in oppervlakkigheid, ook niks op tegen toch? Leven en laten leven en iedereen moet maar doen waar hij/zij zin in heeft.quote:
Ik zou zeggen bekijk zijn pohi.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Discussie is discussie, en deze vind ik wel interessant.
Als het echt een hoop onzin is, dan is het wat anders, maar zolang het serieus lijkt/normale discussie is maakt het mij geen reet uit of het echt is of niet. Je komt er toch nooit/zelden achter.
Dat iddquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:47 schreef UitStraling het volgende:
Leven en laten leven en iedereen moet maar doen waar hij/zij zin in heeft.
Nou, niks voor mij eigenlijk eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan voor iemand die er zo van is, is dat wel lang ja![]()
Aan de andere kant ook niet verkeerd om een tijdje alleen rond te dwalen.
Kwam je hete collega binnen?quote:
Dus nu druk aan het zoeken naar wat leuks?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:48 schreef UitStraling het volgende:
Nou, niks voor mij eigenlijk eerlijk gezegd
Ja, ik denk dat je een hond aangehaald hebt.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:50 schreef FrauMilena het volgende:
En nu zit er kwijl aan m'n hand.
Zonder context is het wel wat vreemd ja
De ene was er al om 8 uur, de andere is vrij geloof ikquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:50 schreef FrauMilena het volgende:
Dat ik kort door de bocht kan zijn, wollig kan ouwehoeren, tot nu toe meer heb meegemaakt dan jij en een gevorkte tong heb af en toe wil nog niet zeggen dat ik een trolletje ben aeque, dan moet je echt leren begrijpend lezen.quote:
weet iig dat t HP pavilion g6 of 7 is. 17 inchquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Doe eens, kan zomaar zijn dat ik misschien nog wel een vervanging heb, maar dan moet ie wel minstens zo goed zijn natuurlijk.
Dit vind ik altijd rare uitspraken, dat weet je toch totaal niet?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:51 schreef UitStraling het volgende:
tot nu toe meer heb meegemaakt dan jij
Arme Barbquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De ene was er al om 8 uur, de andere is vrij geloof ikOwlawdhavemurcyonme
zag er heel goed uit imo. Moet alleen een lichtje in of een klepje ipv dichtquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is ie mooi geworden? Heeft ze er nog iets ingezet?
Zout graag.quote:
Ik vrees dat zoeken niet werkt, gewoon een leuk leven leiden en gelukkig zijn dan haakt er vanzelf iemand aan in de dans.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus nu druk aan het zoeken naar wat leuks?
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:53 schreef UitStraling het volgende:
Ik vrees dat zoeken niet werkt, gewoon een leuk leven leiden en gelukkig zijn dan haakt er vanzelf iemand aan in de dans.
"En nu zit er kutvocht aan mijn hand."quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:50 schreef FrauMilena het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blij met iets of als boter?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben deze week iedere dag opgewonden. Harde stuggles
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:53 schreef Fera het volgende:
Leuke dag weer. Uit mijn broek gescheurd en trein op een haar na gemist.
Hard jaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vrees dat zoeken niet werkt, gewoon een leuk leven leiden en gelukkig zijn dan haakt er vanzelf iemand aan in de dans.
Het zit je niet meequote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:53 schreef Fera het volgende:
PHquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dit vind ik altijd rare uitspraken, dat weet je toch totaal niet?![]()
Dat je het verwacht of denkt dat kan, maar weten doe je het echt niet.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
"En nu zit er kutvocht aan mijn hand."Jij maakt het gelijk weer viesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
"En nu zit er kutvocht aan mijn hand."Dit is wel heel sad art.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sprintje trekken met een hond is toch een uitdaging. :$quote:
PH zegt iets over wat men hier op fok schrijft, dat is zelden het complete verhaal van het leven van iemandquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:54 schreef UitStraling het volgende:
PH![]()
Ik kan namelijk wel begrijpend lezen.
Meer dat tweede.quote:
Godverquote:
Dat geloof ik best, maar dan heeft hij er toch zelf voor gezorgd dat weinig mensen hem nog serieus nemen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom? Gaat mij om het gesprek dat ik hier heb
Wat vervelend voor je. :$quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat zou goed kunnen, ik neem hem momenteel serieus. Ongeacht PH of fitties van anderenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:55 schreef aeque het volgende:
Dat geloof ik best, maar dan heeft hij er toch zelf voor gezorgd dat weinig mensen hem nog serieus nemen.
Heb je nudies gestuurd?quote:
aeque wil dat jij hem serieus neemt :$quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen, ik neem hem momenteel serieus. Ongeacht PH of fitties van anderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |